Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam szukam osób z okolic Bytomia posiadających INPE do zdjagnozowania zamulenia auta czuję jakby turbina załączała się tak od 2500 tys obrotów
Opublikowano

Może zacznij od wymiany wężyków podciśnienia? To w pierwszej kolejności przyczyna późnego wstawania turbo.

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Miałem to samo, wymieniłem przepływkę oraz zawór sterowania EGR, pomogło

Jak chcesz to mam INPE pytaj na PW ale czasu mam strasznie mało, mieszkam 20km od Ciebie.

Mam jeszcze jakiś zawór i przepływkę tak więc można coś podmienić.

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Opublikowano

Witam.

Miałem to samo zamulenie do okolic 2,5tys obrotów potem jazda oki ale nie do końca.

Jak się okazało pękła końcówka wężyka na zbiorniku podciśnienia, zresztą nie tylko tam.

Wymieniłem wężyki (choć miały rok,sam je wymieniałem wcześniej) i po sprawie.

Najprostsza rzecz i tania do sprawdzenia i naprawy.

Zobacz czy po zapaleniu silnika podnosi się sztanga od turbiny czy nie jeżeli nie to odłącz wężyk od zaworu sterowania turbiną

i załóż go na gruszkę od turbo i wtedy zobacz.

Jeżeli się podniesie to najpierw przejrzyj wężyki od zbiornika podciśnienia aż do gruszki od turbo.

Pozdrawiam Wojtek.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.