Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Hmm no, że firma KM to wiem, ale chodzi mi o konkretnie ten model, który posiadasz. One mają różne oznaczenia Wink

 

Pzdr

 

Nie pamiętam oznaczeń kupowałem na giełdzie w Słomczynie od gościa który ma sklep z tłumnikami no i powiem wam nieźle zarabiają w sklepie krzyczy za taki 270zł na giełdzie kupiłem za 200zł :lol:

http://wawrylek.110mb.com/img/podpis1.jpg
  • Odpowiedzi 51
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
dedykowane sa robione inaczej bo obliczany jest współczynnik przeplywu spalin itp. nie tylko puszka, spotkałem sie wełaśnie też wiele razy z opinią użytkowników że daje kopa, samemu na razie nie bylo dane mi tego sprawdzić. Ekspertem nie jestem, czytałem o tym kiedyś.
Opublikowano
ja tez mam u siebie w 320 tlumik uniwersalny KM i jestem zadowolony bo chodzi o wiele ladniej niz np ulter, mam go od roku i wszystko jest ok, a dziewczynie zalozylem taki 2 lata temu dp 316 i tez dalej na nim jezdzi wiec sie oplaca:)
Opublikowano
a powiedzcie nie chodzi 320 zbyt głośno na KM-ie?
wydaje mi się że u ciebie efekt powinien być lepszy parę garków więcej :lol: twoj silnik calkiem inaczej brzmi więc wydaje mi się że KMie może być interesujący efekt.

Kiedyś w 520 miałem Ultera nędza jak ciort żadnego brzmienia tylko tyle że ładnie wyglądał.

Z uniwerselnymi jeden problem to zrobić odpowienie mocowania. Troszkę zabawy dla spawacza :D

Pozdrawiam

http://wawrylek.110mb.com/img/podpis1.jpg
Opublikowano
a powiedzcie nie chodzi 320 zbyt głośno na KM-ie?
wydaje mi się że u ciebie efekt powinien być lepszy parę garków więcej :lol: twoj silnik calkiem inaczej brzmi więc wydaje mi się że KMie może być interesujący efekt.

Kiedyś w 520 miałem Ultera nędza jak ciort żadnego brzmienia tylko tyle że ładnie wyglądał.

Z uniwerselnymi jeden problem to zrobić odpowienie mocowania. Troszkę zabawy dla spawacza :D

Pozdrawiam

 

Poniewaz nie kupuje sie ultera jak zalezy na dzwieku a zwlaszcza basie;-). Ulter podobno ma zwiekszac moc silnika ;-).

Opublikowano
Witam kolegów. Ja jezdziłem na KM w 6cylindrach. Mam 325i 24v. Bardzo fajny basik. Przy wysokich obrotach ludzie mysleli ze leci hayabusa. A to niespodzianka bo 4 kółka. Jeszcze fajniejszy efekt pod wiaduktami albo w cisnych uliczkacj jak się redukcje zrobi na łuku i na wyjsci da się po gazie. Teraz coprawda mam go na sprzedanie bo zrobiłem sobie wydechy z kwasówki. JAK JEST KTOS CHETNY TO ZAPRASZAM.
Opublikowano
zgadzam sie z przedmowca :) efekt pod wiaduktami jest najlepszy :) odrzutowiec :) tlumik chyba nie nalezy do najcichszych ale dzwiek jest bardzo przyjemny, nie ryczy jak krowa:)
Opublikowano
zgadzam sie z przedmowca :) efekt pod wiaduktami jest najlepszy :twisted: odrzutowiec :) tlumik chyba nie nalezy do najcichszych ale dzwiek jest bardzo przyjemny, nie ryczy jak krowa:)
Opublikowano
Witam kolegów. Ja jezdziłem na KM w 6cylindrach. Mam 325i 24v. Bardzo fajny basik. Przy wysokich obrotach ludzie mysleli ze leci hayabusa. A to niespodzianka bo 4 kółka. Jeszcze fajniejszy efekt pod wiaduktami albo w cisnych uliczkacj jak się redukcje zrobi na łuku i na wyjsci da się po gazie. Teraz coprawda mam go na sprzedanie bo zrobiłem sobie wydechy z kwasówki. JAK JEST KTOS CHETNY TO ZAPRASZAM.

 

Mam pytanko gdzie robiłeś wydech i ile cię kosztował???

Opublikowano

a co myślicie o takim rozwiazaniu, ze w seryjnym tłumiku obciąć końcówkę i jakich fachman przyspawał by mi dwie (zamiast oryginalnie jednej) kwasówki, lub poprostu jakąś końcówkę...

chciałbym zrobić u siebie własnie cos takiego, dwie rury ścięte pod skosem w przeciwne strony i do dołu

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

I z lekkiego profilu sorry że nie dałem we wcześniejszym poście

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//members.lycos.co.uk/wawryl/bmw/P6090011.jpg

choć nie widać jej zbytnio na tym zdjęciu ale brumczy za to fajnie w szczególności jak się nagrzeje pamiętaj robertooo nie daj za blisko plastkiów bo się mocno grzeje tłumniczek i może je topić to wada

http://wawrylek.110mb.com/img/podpis1.jpg
Opublikowano
Oki, wiekie dzieki za zdjęcia i info. Zamówiłem już tłumik. Model to KM SPE jutro już będę go widział na żywo, ciekawy jestem wyglądu tego tłumika, chciałem w sumie nieco inny, ale bez wycinki nic ciekawego by nie weszło... =/
Opublikowano

Witam jeżeli można wtrącę swoje zdanie na temat tłumika. Przez 4 lata jezdziłem na oryginalnym Remusie, buczał strasznie ale kupiłem go używanego, wydawał się na całkiem dobry stan, zero korozji , niestety 4 lata i się rozleciał, w środku wszystko skorodowało. Pewnie jakby był nowy to dłużej by wytrzymał ale cena nowych Remusa jest dość wysoka. Teraz założyłem oryginalny do e36 325 coupe firmy TESH i jestem zadowolony bardzo, cisza i spokój a na wyższych obrotach słychać sześć cylindrów a nie wyjący tłumik, poezja. Koszty to 370 zł za nowy tłumik co prawda nie ze sklepu a z prywatnego żródła, bo w sklepie ten egzemplarz kosztuje około 6 stówek. Jeszcze nie wiem jak będzie z jego żywotnością to się okaże po czasie ale narazie jest ok.

Polecam ten tłumik.

BMW to pełnia życia.
Opublikowano

Hey. Mam jeszcze jedno pytanko, a mianowicie interesuje mnie to czy tłumiki KM-a, bądź jakieś inne, różnią się między sobą dźwiękiem, biorąc pod uwagę różne rodzaje końcówek. Aby sprecyzować napiszę tak: czy tłumik który ma końcówkę o średnicy przykładowo 8cm różni się od tego, który ma 10cm, bądź dwie końcówki. Troszkę zagmatwanie wyszło, ale cóż ;).

Pzdr

Opublikowano
witam co do KM-óm to nie mam zadnych zastrzezen w polaczeniu z filtrem stozkowym i strumiennica daje taki basior ze az milo posluchac poprostu chodzi jak rajdowka ale w aucie jest cicho i napewno nikogo ie bedzie bolec glowa chyba ze sasiadow polecam sam posiadam taki wydech w mojej E 36 IS pozdrawiam
Opublikowano

Ja mam tlumik Montii z podwojna koncowka i spisuje sie swietnie a ma przewage nad KM bo jest z prawie caly z nierdzewki, moim zdaniem lepszy niz KM Dzwiek super (na malych obrotach cichy powyzej 4 tys juz ladnie daje :)

http://www.montii.pl

Jeśli po zaparkowaniu samochodu nie odwracasz się, żeby spojrzeć na swój samochód to znaczy, że kupiłeś złe auto :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.