Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć

Szukałem postów na temat, który chcę poruszyć, ale nie znalazłem satysfakcjonujących mnie odp. Chodzi mi mianowicie o to, czy jesteście w stanie polecić mi jakiś końcowy tłumik "tuningowy", który delikatnie polepszyłby dźwięk. Nie chodzi mi o niewiadomo jaki bas, którego nie daje się wytrzymać na trasie, ale o przyjemny dźwięk dla ucha :wink: . Z góry thx za odp.

Pozdrawiam

 

P.S. warto dodać, iż nie chciałbym przy wydechu nic robić z plastikami, bo jak wiadomo w e36 jest mało miejsca przy wychodzącej końcówce...

  • Odpowiedzi 51
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

A ja polecam na przykład cos takiego - http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=107008095 lub z innymi rodzajami końcówek.

Sam zamerzam niedługo takie jak z linku zakupic, z tego co wiem nie jest za głosny, fajnie mruczy ale nie ryczy tak ze uszy puchna ;)

Once you get locked in to a serious drug collection the tendency is to push it as far as

you can...

http://www.motostat.pl/user_images/2680/icon3.png

Opublikowano
Ja np kupiłem coś takiego Firma KM koszta 200zł na giełdzie na allegro drożej. Chodzi ładnie na wolnych cicha przy dodawaniu przyjemny dla ucha basik. :lol: Tłumnik uniwersalny trzeba wspawć w rurę nie ma dużo roboty dla wprawionego spawacza. W plastiku miałem w zam raz otwór na tego typu końcówkę. Moim zdaniem za tą cenę efekt jest świetny.
http://wawrylek.110mb.com/img/podpis1.jpg
Opublikowano

Ok, wielkie dzięki za info, już mam jakieś rozeznanie ;), jeśli ktoś ma jeszcze jakieś propozycje byłbym wdzięczny ;)

 

wawryl- ja osobiście obawiam się,że ten tłumiczek nie wejdzie, ale chyba wszystkie plastiki powinny być takie same ;)

 

Pozdrawiam

Opublikowano

wawryl- ja osobiście obawiam się,że ten tłumiczek nie wejdzie, ale chyba wszystkie plastiki powinny być takie same Wink

To zależy jaką miasz dokładkę ja miałem na owal. Standardowo są na małe okrągłe nie jest w tym dużo roboty kupel sobie wycinał fleksem na podobną końcówkę jak u mnie nie widać wcale że coś ingerował w plastik (wycioł po 1,5 cm ładnie zaokrąglił kanty). A ewentualnie możesz poszukać takiej na owal na szrocie czy na jakiejś giełdzie napewno znajdziesz a wymiana to minutka wypinasz z zatrzasków wpinasz nowa i jest tak jak trzeba. Pozdrawiam

http://wawrylek.110mb.com/img/podpis1.jpg
Opublikowano
Tak sobie myślę, że jeśli chodzi o ten kształt to jakoś jeszcze damy radę ;), przejadę się do motoryzacyjnego i coś się odpowiednio dobierze. Ważny głównie jest dźwięk, nie chce zbyt głośnego, wolę potulne odgłosy ;) ;), takie przyjemne dla ucha ;)
Opublikowano

Ja co do dźwięku i ceny jestem zadowolony ładnie chodzi myślałem że będzie lipa.

 

 

Przejechałem się przed wymianą bez końcowego tylna kanapa dostawała takich wibracji :lol: myślałem że wyskoczy ale bas niesamowity no ale nie wiem czy ktoś by przejechał więcej jak 10km bez bólu głowy :mrgreen:

 

Pozdrawiam

http://wawrylek.110mb.com/img/podpis1.jpg
Opublikowano

Hehe no to nieźle ;). Skoro mówisz, że całkiem ładny dźwięk, to wezmę pod uwagę również wydech, który posiadasz. Cena całkiem dobra, ciekawe jak z jakością ;)

Pozdrawiam

Opublikowano
a ja mam tlumik firmy ZEETER amerykanska firma ale bardzo tez fajnie pracuje i moge komus odsprzedac :) potrzebne pieniazki :)
NO TO JAZDA !!!
Opublikowano
Hehe no to nieźle Wink. Skoro mówisz, że całkiem ładny dźwięk, to wezmę pod uwagę również wydech, który posiadasz. Cena całkiem dobra, ciekawe jak z jakością Wink

Pozdrawiam

Co do jakości wykonania KMów nie jest najgorsza polukaj na allegro mniej więcej zobaczysz jak wyglądają

http://wawrylek.110mb.com/img/podpis1.jpg
Opublikowano
Na trasie powiadasz? Spoko nie męczy głowy. Jak non stop dusisz pedał gazu to brumczy z deka jak złapiesz odpowiednią prędkość popuszczasz nogę z gazu i robi się cicho jakbyś na normalnym jechał. Dodasz gazu no i masz basik czasami fanie pyka przy popuszczaniu gazu. Ale wydaje mi się że wszystko w rozsądnych decybelach :lol:
http://wawrylek.110mb.com/img/podpis1.jpg
Opublikowano

no moze nie niszczyć, chociaż jakby sie bardziej technicznie

zagłębić w ten temat...

uniwersalny jest budowany ot tak sobie do wszystkiego, nie ma przeprowadzanych pomiarow na konkretnym modelu.

nie mam jakiegoś potwiedzenia ale może on zmniejszyć osiągi, ja osobiście boje sie uniwersalnych.

Opublikowano

Osiągi?? Wydaje mi się że lepiej idzie. A co do niszczenia silnika to w jaki sposób ma niby go niszczyć?? Chciałbym się dowiedzieć.

No i czy jesteście penwi kupując dedykowany czy nie będzie robił tego? Przecież one też robione są podobnie różnica to obudowa czyli mocowania itp. tak mi się wydaje

http://wawrylek.110mb.com/img/podpis1.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.