Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

W E90 (wersja amerykańska - nie wiem czy to ma znaczenie) regularnie co 6-8 miesięcy zapalają mi się czerwona kontrolka od poduszki powietrznej. Do tego czasu oddawałem w takim przypadku auto do mechanika, który dokonywał napraw. Mechanik zaczyna lecieć w kulki i chciałbym zamówić element samemu i wymienić go w innym warsztacie.

Proszę o podpowiedź jakiej części potrzebuje? Wiem, że jest to jakiś rodzaj taśmy zamontowanej chyba w kolumnie kierownicy. W tym momencie poza kontrolką poduszek wysiadł klakson oraz sterownie z kierownicy. Czy jest to częsty problem? Taśma przeciera się czy jaki jest powód? Czy jest możliwość wyeliminowania problemu - tak jak pisałem taśma ta jest regularnie wymieniana, co jest bezsensowne.

Opublikowano
Taśma się nie przeciera., a szczególnie co pół roku. A skąd wiesz, że akurat chodzi o poduchę kierowcy? Kontrolka z poduchą może oznaczać wszystko. Od modułu, po napinacze. Chyba że masz gdzieś rezystor wciśnięty, to się on sam wypina. Bez sprawdzenia samemu, zawsze ktoś cię będzie robił w kulki.
Opublikowano
Witam

W E90 (wersja amerykańska - nie wiem czy to ma znaczenie) regularnie co 6-8 miesięcy zapalają mi się czerwona kontrolka od poduszki powietrznej. Do tego czasu oddawałem w takim przypadku auto do mechanika, który dokonywał napraw. Mechanik zaczyna lecieć w kulki i chciałbym zamówić element samemu i wymienić go w innym warsztacie.

Proszę o podpowiedź jakiej części potrzebuje? Wiem, że jest to jakiś rodzaj taśmy zamontowanej chyba w kolumnie kierownicy. W tym momencie poza kontrolką poduszek wysiadł klakson oraz sterownie z kierownicy. Czy jest to częsty problem? Taśma przeciera się czy jaki jest powód? Czy jest możliwość wyeliminowania problemu - tak jak pisałem taśma ta jest regularnie wymieniana, co jest bezsensowne.

 

Podepnij kompa i sprawdz samemu co sie dzieje. Jesli nie masz podjedz do ogarnietego mechanika.

 

Mialem problem z kontrolka poduchy, podpialem pod swoja appke na IOS Carly for BMW i non stop wywalal mi blad z prawa kurtyna ktorego nie moglem skasowac.

 

Zaczalem sie zastanawiac czy faktycznie problem jest z prawa kurtyna czy moze gdzie indziej. Bylem u 5x roznych magikow ktorzy podpinali swoje zaj*biste kompy i kazdy mowil cos innego. Od napinaczy, maty po wymiane owej tasmy w kierownicy az w koncu trafilem na konkretnego goscia ktory potwierdzil ze problem jest z prawa kurtyna a dokladniej ze mam gdzies zwarcie. Sprawdzil wtyczke przy kurtynie ktora okazala sie byc OK a nastepnie podpinajac miernik potwierdzil ze przyczyna jest zwarcie przewodow miedzy kurtyna a modulem poduszek w tunelu centralnym. Wrocilem do domu i zaczalem sprawdzac kabel od kurtyny. Okazalo sie ze kilka miesiecy temu jak zdejmowalem podsufitke przysczypalem wkretem przewody od kurtyny i zrobilem zwarcie....

 

Do czego daze - znajdz dobrego mechanika z porzadnym komputerem

Opublikowano
Ale skoro padło sterowanie kierownicy plus klakson wskazuje mi to jednak na jakieś podłączenie w okolicach kolumny kierownicy. Uważam że kontrolka oraz te kwestie są ze sobą powiązane.
Opublikowano
Ale skoro padło sterowanie kierownicy plus klakson wskazuje mi to jednak na jakieś podłączenie w okolicach kolumny kierownicy. Uważam że kontrolka oraz te kwestie są ze sobą powiązane.

 

 

Moze tak byc ale po co gdybac skoro podpinajac pod kompa wszystkiego sie dowiesz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.