Skocz do zawartości

[E46 320D]Falujące obroty silnika, kontrolka DDE


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Cześć,

Jestem tu nowy i nowy w świecie BMW. Moje drugie autko w życiu (bom młody), to BMW. Moje BMW to 320D E46 2001 rok, 150km. Auto kupiłem nie dawno, w sumie jakieś 4 miesiące temu i zaczęły się problemy. Jakie? A no takie:

 

1. Falujące obroty silnika - silnik jak jest zagrzany, to falują mu obroty (choć nie zawsze). Wrażenie mam takie, jak by coś pobierało za dużo prądu, muli silnik i zaraz się odłacza. Dzieje się tak co 5-7 sekund. Na zimnym tak nie jest, chociaż też się czasem zdarza, że świruje. Na pewno nie jest to elektryczny podgrzewacz wody, ponieważ jak jest niewłączony climatronic dzieje się tak samo. Nie dawno wymieniłem filtr paliwa, szczerze pisząc jakiś najtańszy, wraz z olejami i resztą filtrów. Robiłem sobie to sam. EGR mam przeczyszczony (lecz nie wiem czy jest szczelny, ponieważ był zamontowany na silikonie, ja sobie go odpuściłem i zamontowałem bez). EGR jak by nie było jest zaślepiony, tzn ten mały wężyk jest odpięty i zatkany.

 

2. Kontrolka DDE. Czasem jak auto dłużej pochodzi na luzie i dodam mu gazu, to potrafi się przelączyć w tryb DDE. Nie raz jak stoje na światłach i dodam mu gazu, to jest to samo. Potrzepie silnikiem, zaświeci się kontrolka i przechodzi w tryb awaryjny. Nie mam zielonego pojęcia czemu tak jest. Filtr paliwa zamontowany jest na 100% dobrze. Wlewałem do diesla płukanki do świec itd, ale dalej to samo. Jeżdżę tylko i wyłącznie na ON Vigor i Verva. Z rana przed pracą jak odpalam samochód, to pompka podprogowa chodzi około minuty, ale zawsze przekręcam stacyjkę szybciej i pali od strzała. Zdarza się, że jak pompka się wyłączy i poczekam chwile, to jak kręcę to potrzebuje około 2 sekund aby odpalić auto. Nie wiem, może to ma coś wspólnego z pompką wraz z falującymi obrotami?

 

Co polecacie? Zamówiłem kabelek do INPY i czekam aż przyjdzie, chociaż wątpie, że sobie poradzę przy diagnostyce. Jakieś sugestie, co to może być, co spróbować itd?

Jeżeli ktoś chce napisać o przepływomierzu, jest okej. Po odpięciu go, auto odpala i od razu gaśnie. Nie ma mowy o działaniu silnika bez podłączonego przepływomierza.

 

EDIT%%%%^^^^^^^^^%%$@

Czasem się zdarza, że jak falują obroty, to tak jakby wydech w pewnym momencie więcej powietrza wypuszczał niz zwykle, zaraz zanika to i znowu to samo.

 

Czekam na wasze posty.

Pozdrawiam,

S.

Edytowane przez SlaVko520
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Spokojnie poradzisz sobie z diagnostyką :wink: bez tego możemy strzelać..jak ogarniesz błędy to sprawdź korekcje wtryskiwaczy, bo one mogą powodować takie problemy. Jak filtr paliwa dałeś najtańszy to też cuda mogą się dziać..bmw nie toleruje najtańszych zamienników. Filtry knecht, mann, bosch tak na przyszłość.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
No przyjdzie kabalek, to zacznę ogarniać. Mam nadzieje, że będzie działać. Właśnie zastanawiam się nad wymianą jeszcze raz filtra paliwa na jakiś lepszy. W sumie 15 minut pracy, a nie zaszkodzi.
Opublikowano
Puki Ci kabelek nie przyjdzie to sprawdź czy Ci lewego powietrza nie bierze i czy układ wydechowy jest drożny. Tak czy tak to coś jest pokopane bo po odpięciu przepławki nie powinien gasnąć, jak jest wszystko jest sprawne to z odpiętą przepływką się da jeździć ale będzie więcej palił i gorsze osiągnięcia.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano
Być może jest źle założona osłona filtra powietrza, bo pamiętam, że miałem problem z jej założeniem i jednej śrubki przez to nie dokręciłem. Co do przepływomierza, słyszałem wiele opinii, że auto bez przepływomierza nie powinno odpalić. U mnie odpala i po 2 sekundach gaśnie i nic więcej. Postów na forum też było, że ludziom auto bez przepływomierza gaśnie od razu. Wydech jest sprawny, drożny.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie powinien zgasnąć, ogarnij porządnie osłonę filtra powietrza, bo możliwe, że przez to są Twoje problemy :duh:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Okazało się dziś, że dzisiaj będę miał kabelek. Na INPie wyjdzie mi lewe powietrze czy nie koniecznie?

To się zaczęło dziać wcześniej niż wymiana filtra powietrza, ale sprawdzę jeszcze raz w sumie.

Czyli mam rozumieć, że jak auto gaśnie po odłączeniu przepływki, to przepływka jest walnięta?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Słuchaj..zanim zabierzesz się za diagnostykę silnika musisz mieć szczelny dolot! Bo parametry będą świrować i będziesz bez potrzeby np. wymieniał przepływomierz. Nie jestem pewien, ale może pokazać błąd przepływomierza, bo jest pierwszy po drodze. Z analizą czy przepływka jest walnięta zaczekaj aż dostaniesz kabel.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Hello,

Przyszedł kabel, więc zacząłem diagnostyke. Na początku same problemy, gdyż mam Windows 10 i ciężko mi było to wszystko uruchomić. ;/ Mniejsza. Było 10 błędów, jednak je skasowałem i się już żaden nie pojawił (dałem dupy, bo nie zapisalem ich).

Poniżej przedstawiam zdjęcia z LIVE DATA:

http://images78.fotosik.pl/225/127ef41392fa2676.png

http://images77.fotosik.pl/225/bb4e5deb91e9177f.png

http://images77.fotosik.pl/225/6b47e2e552997109.png

http://images75.fotosik.pl/225/09a256d2278f83c4.png

 

I teraz tak. Poczekałem, aż zaczną się robić problemy. Zaczeły się falowania i na ostatnim zdjęciu podczas falowań skakały dwa ostatnie parametry tj: current railpressure od 220 do 500 oraz current air mass - nia pamiętam od ilu do ilu.

 

Co sądzicie?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Live data to film na 4 lub 5 bieg od 1800 do 3500 obr./min. z pedałem w podłodze i widok jak na ostatnim zdjęciu, korekcja na 2 cylindrze jest cały czas 0.00?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

brak pelnych korekcji to prawdopodobnie stary soft, aktualizacja załatwiłaby problem

 

tak duze skoki aktualnego cisnienia CR gdy ecu tego nie oczekuje nie wróżą za dobrze

nagraj live data tak jak maniek mowi

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano

Ok, live data nagram jutro. Jeżeli chodzi o korekcję, to na drugim cykindrze nie przypominam sobie żeby co kolwiek chodziło. W 3 i 1 chodzi najwięcej jeżeli chodzi o rozbieżność. Co Puzon masz na myśli przez stary soft?

Co to może być? Czujnik CR? Pompka podłogowa?

 

@EDIT

Korzystając z kabelka, bawiłem się w NCS i postanowiłem po zabawie zobaczyć jeszcze raz na błędy. Pojawił się jeden błąd dotyczący świecy żarowej na 3-cim cylindrze, ale wątpie, że to ma jakiś wpływ.

 

4232 (1651) Gluehkerze an Zylinder 3

 

Jutro wrócę z pracy i sprawdzę układ dolotowy czy jest szczelny, ale wydaje mi się, że tak. Zaczyna mi się to coraz mniej podobać, bo coś czuję, że BędeMiałWydatek. Jutro podrzucę LiveDate na Youtube, mam nadzieje, że to pomoże i jakieś dodatkowe błędy wywali. Jutro postaram się, aby się zapaliła kontrolka DDE i wtedy na pewno wywali błąd. Z drugiej strony, błąd już powinno wywalić od czujnika poziomu oleju, bo jest nie sprawny, a błędu o nim żadnego.

 

@EDIT2

Jechałem dziś do pracy i obserwowałem. Na obrotach jest wporządku, nic nie szarpie, zbiera się tak jak powinno, wszystko jest OK. Dopiero na biegu jałowym zaczynają się problemy z obrotami. Czasem klekocze tak, jak by cylindry chciał wypluć :D Podejrzewam czujnik ciśnienia na szynie CR. Dlaczego? Wczoraj jak przełączyłem w INPA na livedata i to okienko, gdzie jest odczyt właśnie z tego czujnika *ostatnie zdjęcie*, to właśnie wtedy dopiero zaczął falować obrotami strasznie. Być może jest zaśniedziała wtyczka , albo walnięty czujnik. Jak myślicie? Livedata wieczorem, bo teraz w pracy jestem :D

Opublikowano

Hello,

Dobra, albo ktoś teraz pomoże i się uda, albo jadę bunią zjechać ze skarpy i po sprawie :D

 

pierwszy film: test inpa na jałowym:

 

drugi film: test inpa podczas jazdy:

 

Kody błędów co wyskoczyło. Odpinałem i probowałem uruchomić bez: czujnik CR, czujnik wałka rozrządu, przepływomierz. Bez czujnika CR odpalił ale strasznie dziwnie chodził i silnik bardzo drgał, bez wałka w ogóle nie odpalił, bez przepływki odpalił na 2-3 sek i zgasł.

C O M M E N T

-----------------

 

12.01.2016

-------------------------------------------------------------

 

E R R O R M E M O R Y

---------------------------------------

 

Date: 12.01.2016 20:10:13

ECU: DDE50K47

JobStatus: OKAY

Variant: DDE50K47

-------------------------------------------------------------

 

RESULT: 7 error in error memory !

-------------------------------------------------------------

 

4232 4232 (1651) Gluehkerze an Zylinder 3

 

Error counter: 7

Logistic counter: 40

 

1. Umweltsatz

Mileage 273590 km

mittlere Motordrehzahl 827.40 rpm

Kühlmitteltemperatur 43.02 deg C

maximaler Raildruck der letzten 10ms 307.16 bar

Einspritzmenge Sollwert ohne Mengenausgleichs 6.69 mg/cyc

angesaugte Luftmasse pro Zylinder 485.18 mg/Hub

Ladedruckwert 945.22 hPa

linearisierter APP1 0.00 %

Batteriespannung 11340.00 mV

Fahrzeuggeschwindigkeit 0.00 km/h

Zustand der Glühanzeige 0.00 -

 

2. Umweltsatz

Mileage 273620 km

mittlere Motordrehzahl 2978.64 rpm

Kühlmitteltemperatur 48.03 deg C

maximaler Raildruck der letzten 10ms 622.20 bar

Einspritzmenge Sollwert ohne Mengenausgleichs 6.30 mg/cyc

angesaugte Luftmasse pro Zylinder 686.81 mg/Hub

Ladedruckwert 1339.06 hPa

linearisierter APP1 3.94 %

Batteriespannung 13932.00 mV

Fahrzeuggeschwindigkeit 0.00 km/h

Zustand der Glühanzeige 0.00 -

 

No signal or value

Test conditions fulfilled

Error not occurred yet

Error would not cause a warning lamp to light up

Fehler in Entprellphase

Fehler in Entprellphase

Fehler in Entprellphase

 

Error code: 42 32 04 06 07 28 6A DF 1E 5D 27 11 4D 60 00 46

00 00 6A E2 6C 62 4F 10 6D 88 05 56 00 00

-------------------------------------------------------------

 

43F1 43F1 (0) Elektrischer Zuheizer

 

Error counter: 32

Logistic counter: 39

 

1. Umweltsatz

Mileage 273590 km

mittlere Motordrehzahl 882.56 rpm

Kühlmitteltemperatur 19.95 deg C

maximaler Raildruck der letzten 10ms 322.92 bar

Einspritzmenge Sollwert ohne Mengenausgleichs 7.09 mg/cyc

angesaugte Luftmasse pro Zylinder 504.08 mg/Hub

Ladedruckwert 945.22 hPa

linearisierter APP1 0.00 %

Batteriespannung 13932.00 mV

Fahrzeuggeschwindigkeit 5.92 km/h

Meßpunkt fuer korrigiertes Tastverhaeltnis de 73.25 %

 

2. Umweltsatz

Mileage 273620 km

mittlere Motordrehzahl 0.00 rpm

Kühlmitteltemperatur 42.02 deg C

maximaler Raildruck der letzten 10ms 0.00 bar

Einspritzmenge Sollwert ohne Mengenausgleichs 23.63 mg/cyc

angesaugte Luftmasse pro Zylinder 0.00 mg/Hub

Ladedruckwert 974.75 hPa

linearisierter APP1 0.00 %

Batteriespannung 11988.00 mV

Fahrzeuggeschwindigkeit 0.00 km/h

Meßpunkt fuer korrigiertes Tastverhaeltnis de 7.88 %

 

Signal or value below threshold

Test conditions fulfilled

Error not occurred yet

Error would not cause a warning lamp to light up

Fehler in Entprellphase

Fehler in Entprellphase

Fehler in Entprellphase

 

Error code: 43 F1 02 06 20 27 6A DF 20 46 29 12 50 60 00 56

06 5D 6A E2 00 5C 00 3C 00 63 00 4A 00 0A

-------------------------------------------------------------

 

4AB2 XXXX Unbekannter Fehlerort

 

Error counter: 32

Logistic counter: 39

 

1. Umweltsatz

Mileage 273590 km

mittlere Motordrehzahl 827.40 rpm

Kühlmitteltemperatur 19.95 deg C

maximaler Raildruck der letzten 10ms 330.79 bar

Einspritzmenge Sollwert ohne Mengenausgleichs 7.48 mg/cyc

angesaugte Luftmasse pro Zylinder 491.48 mg/Hub

Ladedruckwert 945.22 hPa

linearisierter APP1 0.00 %

Batteriespannung 13770.00 mV

Fahrzeuggeschwindigkeit 0.00 km/h

Atmosphärendruck 0.00 hPa

 

2. Umweltsatz

Mileage 273620 km

mittlere Motordrehzahl 0.00 rpm

Kühlmitteltemperatur 42.02 deg C

maximaler Raildruck der letzten 10ms 0.00 bar

Einspritzmenge Sollwert ohne Mengenausgleichs 23.63 mg/cyc

angesaugte Luftmasse pro Zylinder 0.00 mg/Hub

Ladedruckwert 974.75 hPa

linearisierter APP1 0.00 %

Batteriespannung 11826.00 mV

Fahrzeuggeschwindigkeit 0.00 km/h

Atmosphärendruck 0.00 hPa

 

No signal or value

Test conditions fulfilled

Error not occurred yet

Error would not cause a warning lamp to light up

Fehler in Entprellphase

Fehler in Entprellphase

Fehler in Entprellphase

 

Error code: 4A B2 04 06 20 27 6A DF 1E 46 2A 13 4E 60 00 55

00 00 6A E2 00 5C 00 3C 00 63 00 49 00 00

-------------------------------------------------------------

 

4501 4501 (1025) Abgasrueckfuehr-Regelung

 

Error counter: 28

Logistic counter: 39

 

1. Umweltsatz

Mileage 273590 km

mittlere Motordrehzahl 1572.06 rpm

Kühlmitteltemperatur 30.98 deg C

maximaler Raildruck der letzten 10ms 511.94 bar

Einspritzmenge Sollwert ohne Mengenausgleichs 9.45 mg/cyc

angesaugte Luftmasse pro Zylinder 623.80 mg/Hub

Ladedruckwert 1161.83 hPa

linearisierter APP1 9.45 %

Tastverhältnis zür Endstufenansteuerung 99.24 %

Tastverhältnis zür Endstufenansteuerung 73.25 %

Atmosphärendruck 945.22 hPa

 

2. Umweltsatz

Mileage 273630 km

mittlere Motordrehzahl 1709.96 rpm

Kühlmitteltemperatur 79.13 deg C

maximaler Raildruck der letzten 10ms 496.19 bar

Einspritzmenge Sollwert ohne Mengenausgleichs 4.73 mg/cyc

angesaugte Luftmasse pro Zylinder 611.20 mg/Hub

Ladedruckwert 1260.29 hPa

linearisierter APP1 8.66 %

Tastverhältnis zür Endstufenansteuerung 30.72 %

Tastverhältnis zür Endstufenansteuerung 72.46 %

Atmosphärendruck 955.06 hPa

 

Signal or value below threshold

Test conditions not yet fulfilled

Error not occurred yet

Error would not cause a warning lamp to light up

Fehler in Entprellphase

Fehler in Entprellphase

Fehler in Entprellphase

 

Error code: 45 01 12 06 1C 27 6A DF 39 51 41 18 63 76 0C 7E

5D 60 6A E3 3E 81 3F 0C 61 80 0B 27 5C 61

-------------------------------------------------------------

 

3F30 3F30 (403) Raildrucksensor

 

Error counter: 1

Logistic counter: 40

 

Mileage 273630 km

mittlere Motordrehzahl 0.00 rpm

Kühlmitteltemperatur 77.12 deg C

maximaler Raildruck der letzten 10ms 464.68 bar

Einspritzmenge Sollwert ohne Mengenausgleichs 21.27 mg/cyc

angesaugte Luftmasse pro Zylinder 0.00 mg/Hub

Ladedruckwert 974.75 hPa

linearisierter APP1 0.00 %

Batteriespannung 11988.00 mV

Fahrzeuggeschwindigkeit 0.00 km/h

Rohwert des Raildrucks 4979.50 mV

 

Signal or value above threshold

Test conditions fulfilled

Error not occurred yet

Error would not cause a warning lamp to light up

Fehler in Entprellphase

Fehler in Entprellphase

Fehler in Entprellphase

 

Error code: 3F 30 01 02 01 28 6A E3 00 7F 3B 36 00 63 00 4A

00 E6

-------------------------------------------------------------

 

3F70 3F70 (275) Ansauglufttemperaturfuehler

 

Error counter: 3

Logistic counter: 40

 

1. Umweltsatz

Mileage 273630 km

mittlere Motordrehzahl 0.00 rpm

Kühlmitteltemperatur 77.12 deg C

maximaler Raildruck der letzten 10ms 0.00 bar

Einspritzmenge Sollwert ohne Mengenausgleichs 21.27 mg/cyc

angesaugte Luftmasse pro Zylinder 0.00 mg/Hub

Ladedruckwert 974.75 hPa

Lufttemperatur Spannungsrohwert 4979.50 mV

Batteriespannung 12312.00 mV

Fahrzeuggeschwindigkeit 0.00 km/h

Atmosphärendruck 955.06 hPa

 

2. Umweltsatz

Mileage 273630 km

mittlere Motordrehzahl 0.00 rpm

Kühlmitteltemperatur 78.12 deg C

maximaler Raildruck der letzten 10ms 0.00 bar

Einspritzmenge Sollwert ohne Mengenausgleichs 21.27 mg/cyc

angesaugte Luftmasse pro Zylinder 0.00 mg/Hub

Ladedruckwert 974.75 hPa

Lufttemperatur Spannungsrohwert 4979.50 mV

Batteriespannung 11988.00 mV

Fahrzeuggeschwindigkeit 0.00 km/h

Atmosphärendruck 955.06 hPa

 

Signal or value above threshold

Test conditions fulfilled

Error not occurred yet

Error would not cause a warning lamp to light up

Fehler in Entprellphase

Fehler in Entprellphase

Fehler in Entprellphase

 

Error code: 3F 70 01 06 03 28 6A E3 00 7F 00 36 00 63 E6 4C

00 61 6A E3 00 80 00 36 00 63 E6 4A 00 61

-------------------------------------------------------------

 

3EC0 3EC0 (0) Nockenwellengeber

 

Error counter: 0

Logistic counter: 40

 

Mileage 273630 km

mittlere Motordrehzahl 744.66 rpm

Kühlmitteltemperatur -50.26 deg C

maximaler Raildruck der letzten 10ms 0.00 bar

Einspritzmenge Sollwert ohne Mengenausgleichs 0.00 mg/cyc

angesaugte Luftmasse pro Zylinder 0.00 mg/Hub

Ladedruckwert 0.00 hPa

linearisierter APP1 0.00 %

Batteriespannung 0.00 mV

Fahrzeuggeschwindigkeit 0.00 km/h

Meta-Status der KW- und NW-Ereignisverwaltung 0.00 -

 

Signal or value above threshold

Test conditions fulfilled

Error not occurred yet

Error would not cause a warning lamp to light up

Fehler in Entprellphase

Fehler in Entprellphase

Fehler in Entprellphase

 

Error code: 3E C0 01 02 00 28 6A E3 1B 00 00 00 00 00 00 00

00 00

=============================================================

 

Dziwne, że wywalił podgrzewacz wody. Odpiąłem go dzisiaj i pojadę bez niego do pracy. Może jego wina, ale wątpie, bo nie szalało by tak ciśnienie na CR. Coś mi się wydaje, że się wtrysk kłania.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Masz auto po programie? Parametry masz dobre, nawet za dobre, dlatego wygląda jakby był po programie. Masz coś nie tak, bo nie masz korekcji na drugim i czasem na pierwszym cylindrze i na tym bym się skupił.

 

edit: egr masz zaślepiony? Sprawdzałeś jakie błędy wróciły po skasowaniu?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Hello,

Tak, autko jest po programie na prawie 200kucy i 404 nm :P EGR jest zaślepiony (odłączony tylko wężyk od EGR'a i ten wężyk zaślepiony). Na błędy popatrzę jak wrócę z pracy, na pewno wywala podgrzewacz bo go odłączyłem :P

Co może oznaczać brak korekcji? Jakie kroki teraz? Nie wiem, a wolę sam potestować niż wydać tysiące na mechaników.

Opublikowano

ale, że czujnik wału tak zaniża ciśnienie na szynie?

 

#EDIT

BMW wywala błędy dotyczące świecy na 3 cylindrze, odłączonego podgrzewacza wody oraz od EGR'a. Nic więcej nie wywala.. ;/ Wydaje mi się, że jak by to był czujnik, to by wywaliło na nim błąd.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie mam pojęcia dlaczego nie masz korekcji na dwóch cylindrach, musi wypowiedzieć się ktoś mądrzejszy.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

jak dla mnie to nalezy podlaczyc disa i postarac sie odczytać korekcje

prawdopodobnie wtedy wyskoczy komunikat o starym sofcie (ktorego inpa nie odczytuje prawidlowo) i bedzie mozliwosc zrobienia aktualizacji

wtedy tez korekcje pojawia sie wszystkie

gdyby na jednym nie pracowal wtrysk to przy 4 garach byłaby galareta a nie silnik więc zakładam że to stary soft

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano
W sumie INPA wyświetla coś o sofcie, że ja mam 0.70 a inpa jest 1.20 czy coś takiego. Przy okazji zrobię zdjęcie. Żadnych informacji co to może być? Żaden błąd, nic, a bunia świruje..;/ POMOCY!
Opublikowano
Tak jak czujnik jest walniety moze tak sie dziac. Druga sprawa jak to nie wina czujnika sprawdz zawor na pompie i na szynie. Z tymi objawami stawialbym na zawor pompy. Gdyby auto utracilo na mocy to rowniez na szynie bym wymienial. Tak czy siak sprawdz zawor pompy w najgorszym przypadku pompe

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.