Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam :)

Jestem szczęśliwym posiadaczem e46 z 2003 roku, 2l diesel. Jednak przy przyspieszaniu, zwłaszcza na 3 i 4 biegu, od około 1900 do 2300 obrotów czuć straszne drgania przenoszone na bude, powiedzieli mi w warsztatach że podpora wału okej, a uszkodzony dyfer powinien wyć, problem występuje równiez na drugim biegu ale w duużo mniejszej skali, drgania najbardziej czuć siedząc z tyłu.. Proszę o pomoc :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Coś nie wierzę w tą "ok" podporę wału :roll: łącznik bym sprawdził.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
powiedzieli mi, ze sprawdzali to, szarpali i się "wieszali" na wale i nawet nie chciał drgnąć, inni mi powiedzieli, ze to niby dyfer, choc jak jest uszkodzony to powinien wyć, prosze mnie poprawic jak sie myle
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Śpieszę poprawić - nie słyszałem o drganiach spowodowanych uszkodzeniem dyferencjału :roll: sprawdź to co napisałem u innego mechanika, wejdź też pod auto i patrz czy guma nie jest sparciała/rozerwana.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
powiem tak, nie znam się na autach, ale mowili, ze guma wygląda OK, nie jest rozerwana ani nic, może winowajcą jest wał? mógł się sam "zepsuć"? w sensie, niewyważony, krzywy czy cos?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Niedawno kupiłeś i było tak od początku czy jak? Wał tak sam z siebie nie wymaga wyważenia, chyba, że ktoś grzebał i nie złożył jak było.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
kupiłem dosłownie tydzień temu, gdy jeszcze na drogach był snieg i nie dalo sie tego wyczuć, bo nie pozwalały na to warunki :( czyli powstające drgania nie mogą być od dyferencjału ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zmieniłbym mechanika i zobaczył co drugi powie, bo ja upieram się przy podporze lub łączniku wału, jeśli będą ok to wał do sprawdzenia/wyważenia.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Maniek dobrze pisze , zmień mechanika, przy okazji dodatkowo sprawdź mocowania czy nie wyrwane.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano
Dwóch powiedziało, że podpora jest ok, luzów na wale brak, pojadę do innego. mam rozumieć, że drgania na całej budzie NIE MOGĄ być spowodowane uszkodzonym dyfrem?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mało prawdopodobne, nie masz stuków przy zmianie biegów? Półosie sprawdzali? Drgania przy tylko pewnym zakresie obrotów w 99% powoduje wał/podpory/łącznik. Możesz szukać też z drugiej strony, czyli poduszki silnika, skrzynia.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Nie ma stuków puków przy zmianie biegów, jutro ją oddaje do "specjalistów" :lol: od BMW, zobaczymy co oni powiedzą. Z tego co się naczytałem i z tego co piszecie tutaj to wydaje mi się również, że to wał. dzięki za pomoc, jak ją odzyskam napiszę co i jak :)
Opublikowano
Problem rozwiązany: dwumasa+sprzęgło. Sami byli zdziwnieni, ze nie stukała ani nie pukała, ale była bliska do rozpadu, drgania również występowały przy postoju podczas "gazowania" ale ja tak nigdy nei robiłem, używana dwumasa+sprzęgło razem z robotą 830 zł :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.