Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 86
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

milion zdjęć...

 

.. niemniej jednak wszystkie ogląda się przyjemnie. Piękna głębia lakieru!

Opublikowano
wrzuć jeszcze resztę :))

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Za dużo tego :) I nie wiele to wniesie, tu już jest zróżnicowanie :)

E60 535i 2009 M Sport / Schwarz 2 / Shadowline - touched by R-PERFORMANCE - gone

F10 535i 2013 M-sport / Schwarz 2 / Shadowline ++ by DYNOSOFT - his - gone

M3 E92 2012 Competition - gone

F10 535i M-sport LCI / Carbon Shwarz

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
ile masz nalatane w fce ? gdyby coś jestem pierwszy na liście do zakupu ;)
Będziesz Miał Wszystko
Opublikowano
ile masz nalatane w fce ? gdyby coś jestem pierwszy na liście do zakupu ;)

 

Obecnie 70 tys. z groszami, nie pamiętam (72-73?)

 

Mówiąc szczerze, jesteś trzeci na liście ;) Ale ok, dzięki za info, miło mi :)

E60 535i 2009 M Sport / Schwarz 2 / Shadowline - touched by R-PERFORMANCE - gone

F10 535i 2013 M-sport / Schwarz 2 / Shadowline ++ by DYNOSOFT - his - gone

M3 E92 2012 Competition - gone

F10 535i M-sport LCI / Carbon Shwarz

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Życie to suma naszych wyborów. Wybór padł na dedykowany wydech M-Performance.

 

Długo się zastanawiałem jak dopasować końcówki do czarnego koloru ale udało się znaleźć carbonowe końcówki - cholernie duża dopłata jak za dwie nakładki ale ogólnie efekt na żywo imponujący, zdjęcia nie oddają uroku.

 

http://images79.fotosik.pl/404/dda9e0401ecdb7dc.jpg

 

http://images79.fotosik.pl/404/f654b05ac6b12873.jpg

 

http://images79.fotosik.pl/404/d2117bb9b4852a9b.jpg

 

http://images79.fotosik.pl/404/ab15e5ac01ff788b.jpg

 

http://images79.fotosik.pl/404/2e93c7bcf5f492a7.jpg

 

http://images79.fotosik.pl/404/2a525c66377d632d.jpg

 

http://images79.fotosik.pl/404/03b07c6960e4f5a6.jpg

 

http://images79.fotosik.pl/404/9b993f57fc65471a.jpg

 

 

Podziękowania Chłopakom z Boosted Factory ( https://www.facebook.com/BSTD.GARAGE ) za profi robotę przy montażu/spasowaniu i coś czego nie da się kupić - sympatyczną atmosferę.

 

Nie nagrywałem jeszcze jak to gada ale nie wiem czy uda mi się lepiej niż oni:

 

postój

jazda

start

 

Na żywo oczywiście ładniej, jestem mega zadowolony, wczoraj po odbiorze auta 2,5h nie mogłem znaleźć drogi do domu :D i dwóm znajomym kazałem jeździć w te i z powrotem żeby nakarmić moje uszy :D

 

Miłego weekendu, idę opijać prezent od Św. Mikołaja (skubany wpadł przez komin z kominami :D ).

E60 535i 2009 M Sport / Schwarz 2 / Shadowline - touched by R-PERFORMANCE - gone

F10 535i 2013 M-sport / Schwarz 2 / Shadowline ++ by DYNOSOFT - his - gone

M3 E92 2012 Competition - gone

F10 535i M-sport LCI / Carbon Shwarz

Opublikowano
petarda , pewnie dźwięk na żywo brzmi jeszcze lepiej niż przez głośniki lapka . Teraz wydech robi robotę :cool2:
Będziesz Miał Wszystko
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Piękne F10! :)

Mam ten wydech u siebie w 4er i przyznaje, że jest to mod, który dał mi najwiecej frajdy. Na początku jeździłam z wyłączonym radiem :P A końcówki wyglądają pięknie. Ciekawe jak wygląda ich spasowanie z dyfuzorem Performance w f10.

Tak wygląda to u mnie:

http://uploads.tapatalk-cdn.com/20170104/dfb4cff94f6120592161b9870ef32a4c.jpg

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Na pewno X-drive dał by inne możłiwości itd.

 

Mi osobiście? Nie brakuje - specjalnie szukałem RWD. Tylko że inwestuję zawsze w NOWE opony na zimę i nowe opony na lato. Na deszczu trzeba umiejętnie ruszyć (X-drive na pewno ma trochę przewagi) ale na dobrej gumie jest kosa. Kto ze mną jeździł ten wie ;)

E60 535i 2009 M Sport / Schwarz 2 / Shadowline - touched by R-PERFORMANCE - gone

F10 535i 2013 M-sport / Schwarz 2 / Shadowline ++ by DYNOSOFT - his - gone

M3 E92 2012 Competition - gone

F10 535i M-sport LCI / Carbon Shwarz

Opublikowano
Przy tej masie RWD jest całkiem spoko :) Za to 550i z RWD to już rzadkość i się nie dziwię :)
Opublikowano
Przy tej masie RWD jest całkiem spoko :) Za to 550i z RWD to już rzadkość i się nie dziwię :)

 

Ja polowałem wyłącznie na 550i i tylko RWD na początku, ale odciągnęli mnie ludzie na siłę od tego pomysłu i całe szczęście.

 

Liczę, że BMW w końcu w nowej 5 G30 postawi na zmiany i ten silnik będzie poprawiony, bo rynek USA (a także i EU) jest masakrycznie niezadowolony z tego, że nie można kupić porządnej V8.

E60 535i 2009 M Sport / Schwarz 2 / Shadowline - touched by R-PERFORMANCE - gone

F10 535i 2013 M-sport / Schwarz 2 / Shadowline ++ by DYNOSOFT - his - gone

M3 E92 2012 Competition - gone

F10 535i M-sport LCI / Carbon Shwarz

Opublikowano
3.0i też powinni zmienić w kwestii mocy, bo te 306 i 340 PS to słabo w stosunku do konkurencji.

 

O której konkurencji mówisz?

E60 535i 2009 M Sport / Schwarz 2 / Shadowline - touched by R-PERFORMANCE - gone

F10 535i 2013 M-sport / Schwarz 2 / Shadowline ++ by DYNOSOFT - his - gone

M3 E92 2012 Competition - gone

F10 535i M-sport LCI / Carbon Shwarz

Opublikowano
Ja polowałem wyłącznie na 550i i tylko RWD na początku, ale odciągnęli mnie ludzie na siłę od tego pomysłu i całe szczęście.

 

Liczę, że BMW w końcu w nowej 5 G30 postawi na zmiany i ten silnik będzie poprawiony, bo rynek USA (a także i EU) jest masakrycznie niezadowolony z tego, że nie można kupić porządnej V8.

Takie trollowanie? Ani Pemek ze swoją starszą 550i nie narzeka, ani ja ze swoim 650ix na silnik. I nie słyszałem, żeby też ktoś narzekał, że to nie jest porządne V8, szczególnie że jeszcze jest M5/M6 z na tym oparte.

Opublikowano (edytowane)
Ja polowałem wyłącznie na 550i i tylko RWD na początku, ale odciągnęli mnie ludzie na siłę od tego pomysłu i całe szczęście.

 

Liczę, że BMW w końcu w nowej 5 G30 postawi na zmiany i ten silnik będzie poprawiony, bo rynek USA (a także i EU) jest masakrycznie niezadowolony z tego, że nie można kupić porządnej V8.

Takie trollowanie? Ani Pemek ze swoją starszą 550i nie narzeka, ani ja ze swoim 650ix na silnik. I nie słyszałem, żeby też ktoś narzekał, że to nie jest porządne V8, szczególnie że jeszcze jest M5/M6 z na tym oparte.

 

Bardzo Cię proszę, byś nie używał słowa "trollowanie/troll" gdyż nie jestem osobą tego pokroju i nie na tym poziomie - prowadźmy normalną dyskusję.

 

A więc tak, 13 - słownie trzynaśnie - aut z mego środowiska miało większe lub jeszcze większe problemy z tym motorem. Nie chodzi tu tylko o olejopijalność.

 

650i 2014 salon EU - wtryski wymieniane trzykrotnie, motor na gwarancji do wymiany (26 000 km).

4 x 750i - tragiczny stan ogólny, wtryski

M5 x2 - zatarte panewki (jedno M5 zmieniany olej co 6 tys. km a kupione nowe salonowe - motor kaputt przy przebiegu 36 000 km)

3 x 550i (dwa polifty) - wtryski na potęgę. Jeden przy 16 tys. km miał już 3-ci komplet.

Reszta to auta stojące innych znajomych z wyjebanym motorem - zatarty.

 

Pomijam rzeczy, które są "tylko" do wymian, przepustnice i inne które zostały później objęte akcją gwarancyjną.

 

Ja wiem, że niektórzy tym jeżdżą - znam i takich.

 

Ale nie bez powodu w samej PL dwa bloki cały czas są na stanie.

 

W USA z kolei na forach się nie pierdolą i tam zbiorowo każdy mówi o bolączkach.

 

Mimo tego, że kocham ten motor to już się z niego wyleczyłem.

Edytowane przez JokerDaniel

E60 535i 2009 M Sport / Schwarz 2 / Shadowline - touched by R-PERFORMANCE - gone

F10 535i 2013 M-sport / Schwarz 2 / Shadowline ++ by DYNOSOFT - his - gone

M3 E92 2012 Competition - gone

F10 535i M-sport LCI / Carbon Shwarz

Opublikowano
Dlatego dla bezpieczeństwa też zdecydowałem się na N55 :) Bo i słabszy x28i i mocniejszy x50i mają swoje poważne bolączki. A x35i jest kompromisem.
Opublikowano
Chyna i u mnie padnie wybór na 535 ale xD. Sławomir co do v8 650 to czytam twój wątek ale jestem dopiera na 50 stronie:).PS piekne te nowe Felgi ... jeszcze nie doczytałem jak się sprawują ale te poprzednie kute to miękkie na potęgę się okazuje. Aż dziw, że dali nowe.
Opublikowano

No ja mam 80tys na jednych wtryskach, zero awarii ;) Nadal Twoje doświadczenia nic nie mówią, póki nie odniesie się ich do ilości bezawaryjnych aut, bo równie dobrze to co piszesz może dotykać 5% aut.

 

Michał, xDrive na śniegu trzeba mocno przypałować, bo bardzo szybko z poślizgu wychodzi.

Opublikowano

W temacie silników to w m5 już 64tyś km jest przebiegu olej zmieniany co 10tyś po szybszej jeździe zawsze chwile odczekane przed zgaszeniem i jak do tej pory nic się nie dzieje, a dodam że zalewane zwykłym castrolem zgodnie z tym co w instrukcji a więc 0w30.

Co do opon to w ciągu 20tyś km poszły 2 komplety tylnych :norty:

A co do auta to fajnie schludnie zrobione

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.