Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Uciekłem tu za namową znajomych z forum 5er.pl, jestem też aktywny na racingforum.pl skąd pewnie część będzie mnie znać.

 

Zarzucam w takim razie i ja swoją F-kę.

 

Tu zdjęcia spod serwisu (oleje, nowa navi, programowanie wielu bajerów).

 

http://images73.fotosik.pl/212/9dc4466e8f136483.jpg

 

http://images74.fotosik.pl/213/cccf4f8e88be74a1.jpg

 

http://images73.fotosik.pl/212/a01b2d6b0f9050ed.jpg

 

http://images73.fotosik.pl/212/2679c248e644f1c1.jpg

 

http://images73.fotosik.pl/212/a238a6c8d7c9685a.jpg

 

http://images74.fotosik.pl/213/82cbc5050fadeb56.jpg

 

http://images74.fotosik.pl/213/b3c7618c0e8d30d0.jpg

 

 

Tu już normalne na tablicach próbnych:

 

Problemem była pogoda - na zmianę słońce za mniejszą lub większą chmurą, auto niekiedy wychodziło jak szare a nie czarne, innym razem żółte tło - fotografem nie jestem także za kadry i kolory sorry :)

 

http://images73.fotosik.pl/265/1f8fdc00e821110d.jpg

 

http://images73.fotosik.pl/265/a648914f14a20850.jpg

 

http://images73.fotosik.pl/265/7f1084e64e1460d2.jpg

 

http://images74.fotosik.pl/265/b07872f9d2654184.jpg

 

http://images74.fotosik.pl/265/41391e873e9699b8.jpg

 

http://images74.fotosik.pl/265/679f27a7a4d50ffb.jpg

 

http://images74.fotosik.pl/265/53065c1a2c60ae5c.jpg

 

http://images73.fotosik.pl/265/2bc9d0bd050c3348.jpg

 

http://images73.fotosik.pl/265/b1b96701cfa9e2ba.jpg

 

http://images74.fotosik.pl/265/5b1f8fa84a530a38.jpg

 

http://images73.fotosik.pl/265/ef18b082856f4ee1.jpg

 

http://images73.fotosik.pl/265/f749ba1970846ef1.jpg

 

http://images74.fotosik.pl/265/de2223c599600234.jpg

 

http://images74.fotosik.pl/265/94e695047b7fca22.jpg

 

http://images74.fotosik.pl/265/e033efa2c69c9bac.jpg

 

http://images74.fotosik.pl/265/2ca6de225a87b551.jpg

 

http://images73.fotosik.pl/265/d00cbb09a26586ab.jpg

 

http://images74.fotosik.pl/265/c8042f5f6be08d1f.jpg

 

http://images74.fotosik.pl/265/67ade734323132ce.jpg

 

http://images74.fotosik.pl/265/c2ceefdf659a646d.jpg

 

http://images73.fotosik.pl/264/bb2e37aada572c20.jpg

 

http://images74.fotosik.pl/265/f523ae5747a7e65f.jpg

 

http://images74.fotosik.pl/265/52a2ea590f9d4795.jpg

 

http://images74.fotosik.pl/265/a25e168ee4da9170.jpg

 

http://images73.fotosik.pl/264/3be259611f64af97.jpg

 

http://images74.fotosik.pl/265/160ecaf155bea2e3.jpg

 

http://images73.fotosik.pl/264/bb57058d85aa5b0f.jpg

 

http://images74.fotosik.pl/265/7defbf464fff94d3.jpg

 

http://images73.fotosik.pl/264/814ff6f1a8e2454d.jpg

 

 

Tu pokazane bajery:

 

https://www.youtube.com/watch?v=0cCG_cjcXVs

 

Marna jakość, ale takie to nagrywanie nocą...

 

Pierwszy od początku (USB pendrive - nie trzeba DVD, ma kodeki MP4, AVI, etc., działa podczas jazdy na DRIVE :) ),

 

drugi od 40 sekundy filmu- podczas jazdy fajny efekt.

 

Trzeci bajer to ładne INTRO M-performance (czarno czerwone) na wyświetlaczu głównym podczas włączania zapłonu, ale nie nagrałem :)

 

Raz jak leciał dokładnie ten videoclip z to gość autem po prawej na prawoskręcie przegapił swoje zielone i odstał drugie czerwone :D Tak się micha cieszyła do ekranu :D

 

 

Tu jeszcze trzy foty klepnięte na spocie, nawet nie wiem kiedy znienacka pstrykane:

 

http://images73.fotosik.pl/286/3d201ef8fb70b9ae.jpg

 

http://images73.fotosik.pl/286/59e4c95103efbfa5.jpg

 

http://images73.fotosik.pl/286/3cfc5631f9b24f28.jpg

 

 

Ze zmian:

 

- dokupiony komplet kół Alpina II (ORI ;) ) na zimę (do tego zakupione nowe opony Pirelli SottoZero 3 245/40/19 oraz 275/35/19)

- oczywiście lampy tylne EU

- przerobiłem przedni zderzak na EU (bez odblasków w kolorze pomarańczy)

- dołożona lotka M sport na klapę

- tylne odblaski w zderzaku w kolor zderzaka

- tylna dolna blenda zderzaka w kolor (fabrycznie jest ciemnoszara w "plastikowym" macie)

- zdjęcie folii z szyb (była dość ciemna, na wszystkich oprócz czołowej)

- dezaktywacja START-STOP (po uruchomieniu domyślnie będzie wyłączona)

 

Cóż, plany to:

- dołożenie STB2 - czyli przerobienie automatu na sportowo + łopatki i programowanie (m.in. inne limitery momentu na skrzyni, działa szybciej niż standard)

- dołożenie soft close - domykanie drzwi

- więcej koksu na wiosnę - plan by była szybsza niż poprzednie E60

- ponowne przyciemnienie wszystkich szyb poza czołową - jednak bardzo lekko ciemną folią, by niebiescy nie robili problemu za sam wygląd (ogólnie nie wolno nawet przeźroczystej mieć na szybach przednich drzwi, nie chodzi o przepuszczalność)

- dbać do bólu aż po rozwód :)

E60 535i 2009 M Sport / Schwarz 2 / Shadowline - touched by R-PERFORMANCE - gone

F10 535i 2013 M-sport / Schwarz 2 / Shadowline ++ by DYNOSOFT - his - gone

M3 E92 2012 Competition - gone

F10 535i M-sport LCI / Carbon Shwarz

  • Odpowiedzi 86
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Witamy na forum :)

 

Super są te felgi, zawsze Alpiny robiły na mnie wrażenie ... :)

 

Lekko ciemną folię zakładałem do siebie na F06 ale za jasne skóry mam .. u Ciebie pewnie efekt będzie taki jak powinien.

Opublikowano (edytowane)

Dziękuję za miłe komentarze.

 

W związku z powstałą dyskusją w innym temacie (tutaj post z zapytaniem viewtopic.php?f=153&t=269483&start=30#p2154297), odpowiem tutaj szerzej (opiszę też delikatnie moją historię z BMW):

 

jeździsz F10 535i oraz 535d. Dlaczego prywatnie wybrałeś benzynę? Jak bys ogólnie te auta porównał?
Równie chętnie posłucham uzasadnienia Kolegi na pytanie przytoczone przez Krissa. Nadchodzi G30 i już teraz zastanawiam się powoli nad silnikiem. W związku z tym, że nie będzie już V8 ( nie licząc M-powera ) to wybór na pewno

padnie na R6 - pytanie tylko diesel czy benzyna.

 

Sprawa ma się tak:

 

Mój teść (obecnie 59 l) 5 lat temu kupił niemal nową (poniżej 5tys. km przebiegu) 535i E60 LCI 2009 M-sport w pięknej wersji. Ja jeździłem japonią (wcześniej było BMW) ale wiedziałem, że po 2-3 latach on zmieni auto więc się nastawiłem na jej zakup.

 

W trakcie jazdy E60 zostało zachipowane w R-Performance (Rogalotti, dawne MR-Motors) - 535i była jeszcze własnością mego teścia, także ma zacięcie :) . Latało się super (do tego M-technik, Dynamic Drive), silnik zdrowy wypluł 314 KM - więcej niż seria, po modzie niecałe 350 KM ale latało jakby miało zdrowe 370 KM (sprawdzone na ulicy z wieloma autami, świadków mnóstwo :) nikt nie wierzył, że to nie ma 350 KM).

 

Od ponad 2 lat teść ma F10 535d od Niemca, bogata wersja, jeżeli chodzi o właściwości jezdne to Adaptive drive, DDC, Dynamic Drive.

Na moją E60 trafił się Klient (znajomy fanatyk) więc padło na zakup F10, już wcześniej się za nią rozglądałem.

 

DLACZEGO BENYZNA?:

 

Jestem młody (30 l), mamy swoją grupę w mieście, na spotach ganiamy i weryfikujemy auta - uważam, że diesel na dłuższą metę jednak nie jest namiastką sportu. Owszem, niektóre są szybkie, ale to nadal diesel i wrażenia nie do końca wzbudzają emocje, mimo potężnych przyspieszeń. Kto latał np. E46 M3 czy E92 M3 nie powie, że diesel da tyle frajdy - a na chwilę obecną nawet M3 E92 nie jest już super szybkim autem.

 

Zanim kupiłem F10 jeździłem cały czas na zmianę swoją E60 535i benzyna i F10 535d (teść robi 30-40% przebiegu swego F10, resztę ja, woli jeździć na prawym :) to samo było z E60 zanim kupiłem także dobrze poznałem to auto ).

Wiedziałem, że nie chcę już diesla, choć na początku brałem go pod uwagę.

 

Tu zaznaczę, że szukałem F10 550i, ale przez tragiczne opinie i ciężki motyw odsprzedaży odpuściłem te auto, postawiłem na 3.0t.

 

RÓŻNICE DIESEL vs BENZYNA:

 

------------------ Spalanie

 

Tu ogromny plus dla 535d F10, pali dużo mniej niż E60 535d LCI 286 KM. Na naszym jest średnia 9.2l/100 (tras praktycznie nie ma) , na mieście nie uzyskałem więcej niż 11. Nie wiem jak to zrobili, efficent dynamic i skrzynia 8b chyba robią robotę. Do tego na pewno coś zmienione przy samym osprzęcie motoru, bo średnie nigdy nie wyskoczyło powyżej 10l/100 (zawsze 9,4-9,7 z dystrybutora ON) a jazda dynamiczna. Dodam, że auto garażowane, nie odpalane spod chmurki więc to też może mieć wpływ.

Dwóch znajomych z 535d to samo potwierdza, mega niskie spalanie jak na gabaryty i 300 KM.

 

W 535i - wiadomo, zależy od nogi - od 12 do 15 miasto - ale to moja jazda dynamiczna, korzystanie z steptronica itd. U jednego znajomego 535i ma średnią 10.4, ale jeździ spokojnie i korzysta z funkcji START/STOP (ja ją u siebie wyprogramowałem).

Trasa - 8-10 (11-12+ to już 200 i 200+).

 

------------------ Charakterystyka

 

535d - wiadomo, moment diesla, ładnie ciągnie od samego dołu, przyjemny do miasta a na pewno na trasy. ALE - do normalnej jazdy. To o czym pisałem - jak się daje w palnik to niestety, zakres obrotów jest jaki jest, przyspieszanie liniowe, mega cicho w środku - jakby nic się nie działo (co nie znaczy, że nie przyspiesza bo już w serii to dość żwawe auto).

 

535i - do miasta bez problemu, ciągnie również od samego dołu, dużo zmieniła tu skrzynia 8b (a mam porównanie bo w E60 miałem 6b). Na trasie przy spokojnej jeździe diesel ma jakby przewagę - bez redukcji wyciąga ładnie na zadanym biegu, benzyna pojedzie albo mniej żwawo, albo jednak redukcja - a to akurat lubię :) Także zależy co dla kogo. Tu znów dodam - 8b stworzył z tego auta fajny autostradowy statek do połykania otoczenia przy dużych prędkościach. W E60 brakowało tych przełożeń na wysokich biegach.

 

Reasumując - do normalnej jazdy - diesel, do sportu i dawki emocji - benzyna. Diesel nie ma tego czegoś. Nawet mocniejszy start nie daje takich doznań jak w benzynie :)

 

------------------ Użytkowanie

 

TUTAJ ZACZYNAJĄ SIĘ SCHODY.

 

535i - dbam jedynie o wtryski, dodaję do paliwa dodatek Millersa, by mieć spokojną głowę, że zrobiłem wszystko co mogłem (PETROL ECOMAX). Olej co 10 000 km (MIllers C3 EE LL 5W30).

 

535d - niestety, nie jest to auto na krótkie odcinki. Tym trzeba jeździć. Nasza robi jedynie 18-20 kkm rocznie. Trochę jeździ po mieście no i problemy z niezamknięciem cyklu wypalania DPFa się pojawiają. Efekt? Nadmiar oleju (a tak naprawdę to napędowy trafia do normalnego układu). Trzeba trochę odessać i wlać normalnego. Po drugiej takiej zaobserwowanej akcji wymieniamy olej niezależnie od przejechanego przebiegu od ostatniego serwisu.

Normalnie wymiana co 15 000 km (te uwagi Long Life to porażka dla tych silników, zarówno benzynowych jak i diesla - za bardzo wrażliwy rozrząd, turbo też nieciekawie ma na przepracowanym oleju).

 

Ogólnie chory motyw z tym DPF - w VW czy choćby Oplu na desce jest info, że jest wypalanie, człowiek nie gasi auta, wrzuca niższy bieg i na obrotach zrobi te kilka km więcej. A w BMW - nic, jak nie wyczujesz to cykl może zostać przerwany na parkingu po wyłączeniu silnika, a użytkownik nieświadomy :( Myślę, że to celowy zabieg BMW....przykre

 

Konkluzja - krótkie przebiegi - męczarnia dla diesla, to auto musi jeździć.

Ja mam z domu do firmy ok. 7 km - to za mało dla diesla, a już na pewno zimą.

 

W razie pytań służę pomocą.

 

A tu fotki mojej ex. E60 535i 2009 LCI a także 535d omawianej, którą też się poruszam i opiekuję na codzień:

 

 

http://images58.fotosik.pl/18/f401e1a315efc1a2.jpg

 

http://images59.fotosik.pl/18/726025cbcf12028b.jpg

 

http://images60.fotosik.pl/18/c9d90366d626c741.jpg

 

http://images59.fotosik.pl/18/780653ff16494059.jpg

 

http://images59.fotosik.pl/18/1d102137ee1ea724.jpg

 

http://images56.fotosik.pl/18/2c4ee5c4cdfd54c5.jpg

 

zima:

http://images57.fotosik.pl/1652/312b158aed090c65.jpg

 

 

F10 535d

 

http://images58.fotosik.pl/1654/1a4abeac8ae15817.jpg

 

http://images57.fotosik.pl/1652/afda62b0b293c326.jpg

 

http://images73.fotosik.pl/395/f93a80698d16ec01.jpg

 

http://images74.fotosik.pl/394/15a5e5ba224fb516.jpg

 

http://images74.fotosik.pl/394/1bb0df8ce267910e.jpg

 

To chyba tyle :)

 

BONUS - tu ciekawy film z moją Narzeczoną i ex-E60 :) Polecam (obejrzeć do końca), całkiem fajnie wyszło - może jak znajdę właściwy dział to wrzucę :)

Edytowane przez JokerDaniel

E60 535i 2009 M Sport / Schwarz 2 / Shadowline - touched by R-PERFORMANCE - gone

F10 535i 2013 M-sport / Schwarz 2 / Shadowline ++ by DYNOSOFT - his - gone

M3 E92 2012 Competition - gone

F10 535i M-sport LCI / Carbon Shwarz

Opublikowano

Bardzo ładnie zdjęcia, super film :cool2: rewelacyjny pomysł!

Wracając do sedna naszych rozważań, widzisz, ja nigdy jeszcze nie miałem diesela, zawsze były benzyny. Ale starzeje się już chyba :mrgreen: i coraz mniej mnie ten szeroko rozumiany "sportowy charakter benzyny" interesuje. Niemniej robię krótkie dystanse głównie, 13km w jedną i w 13km w drugą. Czasem jeszcze mniej. Na trasę to max kilka razy w roku i to wszystko. Dlatego łamię się nad tym wyborem. Jeśli piszesz, że dieselem trzeba latać w trasy, to chyba kupię najmocniejszą benzynę jaką dadzą w G30, pewnie jakieś 540i R6, ok. 350 KM ma mieć no i na tym się skończy..

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
gratuluje ładnego auta, słusznego silnika i ciekawego opisu :D
Opublikowano
Bardzo ładnie zdjęcia, super film :cool2: rewelacyjny pomysł!

Wracając do sedna naszych rozważań, widzisz, ja nigdy jeszcze nie miałem diesla, zawsze były benzyny. Ale starzeje się już chyba :mrgreen: i coraz mniej mnie ten szeroko rozumiany "sportowy charakter benzyny" interesuje. Niemniej robię krótkie dystanse głównie, 13km w jedną i w 13km w drugą. Czasem jeszcze mniej.

 

Ja może też się starzeję, bo już nie potrzebuję najszybszego auta w okolicy ;) oczywiście joke :) nie mam już takich napałów na duże moce, myślę, że te przepisy o przekroczeniu 50kmh mocno sfolgowały wielu kierowców - w tym mnie.

 

13 km w jedną czy drugą to już nie jest mało. Ale same miasto tak czy siak zabije diesla. On potrzebuje raz na jakiś czas (ale regularnie) obciążenia typu trasa - inaczej DPF zginie, ale to nie tylko przypadłość 535d a raczej większości nowszych diesli.

 

Systematyczne "szybsze" przejazdy na dłuższym odcinku dobrze przedmuchują to auto. I żeby nie było - nie jestem "na NIE" - lubię tego diesla, za każdym razem przyjemnie mi się nim lata. Z opisanych jednak wcześniej powodów póki co zostaję przy benzynie - jak będzie dalej to życie pokaże :)

E60 535i 2009 M Sport / Schwarz 2 / Shadowline - touched by R-PERFORMANCE - gone

F10 535i 2013 M-sport / Schwarz 2 / Shadowline ++ by DYNOSOFT - his - gone

M3 E92 2012 Competition - gone

F10 535i M-sport LCI / Carbon Shwarz

Opublikowano

Ładne auta i fajny opis. Gratulacje składam i dorzucę życzenia, aby auto sprawowało się jak najlepiej!

 

Po roku jeżdżenia dizlem (535d), któremu w kilku podejściach zaaplikowałem trochę zmian i więcej mocy, stwierdzam, że da się dizla lubić. I to bardzo. Kombinacja mega zrywności, niskiego (relatywnie) spalania i zupełnie cywilizowanych manier jest trudna do pobicia.

 

Ale... Następna będzie pewnie benzyna. A to z powodu tego, co czytam o trucicielstwie dizla. Zobaczymy, jak skończy się afera VW i jak wpłynie na przyszłość branży.

 

Z sugestii odnośnie Twojego auta: gleba (powtarzam się do znudzenia, każdemu to sugerując ;) ). Moim zdaniem, F10 wisi nieakceptowalnie wysoko i ma okropnie wielkie pustki nad kołami. Obniżenie o 3-4cm daje znaczną poprawę. Natomiast nie wpływa w najmniej nawet odczuwalny sposób na komfort jazdy. Dobre sprężyny nawet go poprawią, redukując bujanie góra/dół i pływanie na boki. Obecna piątula to moje drugie auto, któremu wymieniłem zawieszenie i w kolejnych zrobię podobnie. Może nawet gwint. :)

 

Pozdrawiam!

m.

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

  • Moderatorzy
Opublikowano

Witam ! Kojarzę twój avatar, kiedyś bardzo dużo siedziałem na racingforum (głównie czytałem - chyba od 2005 roku) i chyba ciągle masz ten sam :D

 

Gratuluję świetnego auta oraz ciekawej galerii - takich merytorycznych postów powinno być o wiele więcej, miło poczytać.

 

Pozdrawiam ;)

Opublikowano
Gratuluje ladnego autka :cool2: tez kiedys przesiadywalem na racingforum i kojarze avatar=te lesbijki rzucaly sie w oczy;-)
Opublikowano

O proszę, sami znajomi :wink: (na racingforum jestem od 2003 , avatar może jakieś 3-4 lata :) )

 

 

A za opinie dziękuję, dziękuję :)

E60 535i 2009 M Sport / Schwarz 2 / Shadowline - touched by R-PERFORMANCE - gone

F10 535i 2013 M-sport / Schwarz 2 / Shadowline ++ by DYNOSOFT - his - gone

M3 E92 2012 Competition - gone

F10 535i M-sport LCI / Carbon Shwarz

  • 5 tygodni później...
Opublikowano

http://sklep.best-performance.pl/22067-thickbox_default/intercooler-kit-competition-bmw-f06-f07-f10-f11-f12-f13-wagner-tuning.jpg

 

Takie coś kupiłem wczoraj do swojej F10. "Dlaczego" - chyba każdy wie ;)

 

Oczywiście WAGNER, kto miał do czynienia ten wie, że tam naprawdę płaci się za jakość.

 

W poniedziałek mam to mieć na miejscu, w tygodniu montaż + wymiana świec zapłonowych na nówki. Reszta 15-16 marca ;)

E60 535i 2009 M Sport / Schwarz 2 / Shadowline - touched by R-PERFORMANCE - gone

F10 535i 2013 M-sport / Schwarz 2 / Shadowline ++ by DYNOSOFT - his - gone

M3 E92 2012 Competition - gone

F10 535i M-sport LCI / Carbon Shwarz

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Takie zdjęcia wyłapane ze spota, jest ich więcej ale później zapoluję na fotografa :)

 

 

535i + 535i znajomego

 

http://images74.fotosik.pl/758/6de89a27ebb79524.jpg

 

http://images73.fotosik.pl/759/939686ec2061d420.jpg

 

http://images74.fotosik.pl/758/d77da9eed03ebc81.jpg

E60 535i 2009 M Sport / Schwarz 2 / Shadowline - touched by R-PERFORMANCE - gone

F10 535i 2013 M-sport / Schwarz 2 / Shadowline ++ by DYNOSOFT - his - gone

M3 E92 2012 Competition - gone

F10 535i M-sport LCI / Carbon Shwarz

Opublikowano

wróciłem już z DYNOSOFT od Aligatora. Podziękowania dla Wojtka.

 

jest 370 KM 535 NM.

 

Jest mały zapas, przy niższej temp. otoczenia było nawet 565 NM, moc ponad 370, ale turbo/sterowanie coś przy 4500 RPM robiło mały dołek itd.

 

Także jest to bezpieczne 370 KM z delikatnym zapasem dla turbiny w średnim zakresie obrotów.

 

Paliwo Pb98.

 

Taka ciekawostka - porównywałem się z ex. E60 - oprócz tego, że teraz moja jest szybsza to jest taki ciekawy motyw, że przy podtrzymaniu RPM (np. z rolki 2 biegu) na steptronicu moja po wciśnięciu gazu się wręcz katapultuje, E60 jakby miała zwłokę. Tylko tej złowki w E60 nie czuć bo też się katapultuje, widać to dopiero jak moja staje obok, że jest znacznie zrywniejsza.

 

Ogólnie jestem mega zadowolony.

 

Jeszcze kilka fot ze spotu - 2x535i

 

http://images74.fotosik.pl/792/fd1c81a61d0f8592.jpg

 

http://images73.fotosik.pl/792/a168df1db937cadf.jpg

 

http://images74.fotosik.pl/792/5d6f35fadec07edf.jpg

E60 535i 2009 M Sport / Schwarz 2 / Shadowline - touched by R-PERFORMANCE - gone

F10 535i 2013 M-sport / Schwarz 2 / Shadowline ++ by DYNOSOFT - his - gone

M3 E92 2012 Competition - gone

F10 535i M-sport LCI / Carbon Shwarz

Opublikowano

W serii większy moment 413 NM ale moc troszkę poniżej 300 KM (296 chyba nie mam przy sobie wykresu). Jednak to nie sprawa motoru, bo był testowany i jest zdrowizna, z resztą żaden przebieg itd.

 

Na stany tak naprawdę są restrykcje, i te 300 KM (zamiast 306) to max. co może być i jest to ograniczone softem :) Ale BMW milczy choć nie tylko oni mają takie przypadki. Zaś EU wypluwa nawet do 320 KM. I powtarzam - to różnice softowe. Jeśli jakiś motor jest nie halo (a raczej nie sam motor a dolot, stan sprężarki ew. osprzęt) to wówczas 280 i mniej KM wypluwa - takie info od tunerów.

E60 535i 2009 M Sport / Schwarz 2 / Shadowline - touched by R-PERFORMANCE - gone

F10 535i 2013 M-sport / Schwarz 2 / Shadowline ++ by DYNOSOFT - his - gone

M3 E92 2012 Competition - gone

F10 535i M-sport LCI / Carbon Shwarz

Opublikowano
W serii większy moment 413 NM ale moc troszkę poniżej 300 KM (296 chyba nie mam przy sobie wykresu). Jednak to nie sprawa motoru, bo był testowany i jest zdrowizna, z resztą żaden przebieg itd.

 

Na stany tak naprawdę są restrykcje, i te 300 KM (zamiast 306) to max. co może być i jest to ograniczone softem :) Ale BMW milczy choć nie tylko oni mają takie przypadki. Zaś EU wypluwa nawet do 320 KM. I powtarzam - to różnice softowe. Jeśli jakiś motor jest nie halo (a raczej nie sam motor a dolot, stan sprężarki ew. osprzęt) to wówczas 280 i mniej KM wypluwa - takie info od tunerów.

Super wynik ale widzę kawał drogi zrobiliście,najważniejsze że jest MOC

Opublikowano

Wynik jak dla mnie zadowalający, post na nowej stronie ucina kontekst (na poprzedniej o tym pisałem), ale oprócz softu mam zmieniony IC na ori Borg Wagner - prawie 2 razy większa powierzchnia czołowa i 2 razy większa pojemność samego coolera :)

 

http://images73.fotosik.pl/807/0bcbe53e19152248.jpg

 

Tak, kawał drogi + nocleg (2 dni roboty). Ale było warto, dziękuję :)

E60 535i 2009 M Sport / Schwarz 2 / Shadowline - touched by R-PERFORMANCE - gone

F10 535i 2013 M-sport / Schwarz 2 / Shadowline ++ by DYNOSOFT - his - gone

M3 E92 2012 Competition - gone

F10 535i M-sport LCI / Carbon Shwarz

Opublikowano

ja mam wersje EU z PL ale nie byłem na hamowni jeszcze

w dwa dni z wymianą coolera to i tak szybko

dzwoniłem kiedyś do Aligatora i powiedział ze tylko strojenie naszej wersji może trwać 2 dni.

gratuluje mocy i życzę bezawaryjności ja na razie odpuszczam wirusa

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano
ja mam wersje EU z PL ale nie byłem na hamowni jeszcze

w dwa dni z wymianą coolera to i tak szybko

dzwoniłem kiedyś do Aligatora i powiedział ze tylko strojenie naszej wersji może trwać 2 dni.

gratuluje mocy i życzę bezawaryjności ja na razie odpuszczam wirusa

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Cooler i świece wymieniłem u siebie na miejscu :) Do Aligatora pojechałem przygotowanym mechanicznie autem.

E60 535i 2009 M Sport / Schwarz 2 / Shadowline - touched by R-PERFORMANCE - gone

F10 535i 2013 M-sport / Schwarz 2 / Shadowline ++ by DYNOSOFT - his - gone

M3 E92 2012 Competition - gone

F10 535i M-sport LCI / Carbon Shwarz

Opublikowano
ja mam wersje EU z PL ale nie byłem na hamowni jeszcze

w dwa dni z wymianą coolera to i tak szybko

dzwoniłem kiedyś do Aligatora i powiedział ze tylko strojenie naszej wersji może trwać 2 dni.

gratuluje mocy i życzę bezawaryjności ja na razie odpuszczam wirusa

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Cooler i świece wymieniłem u siebie na miejscu :) Do Aligatora pojechałem przygotowanym mechanicznie autem.

Czyli pomiar mocy przed modem był już z coolerem wagner pytam bo, sam chcę zamontować takowy .

Opublikowano
ja mam wersje EU z PL ale nie byłem na hamowni jeszcze

w dwa dni z wymianą coolera to i tak szybko

dzwoniłem kiedyś do Aligatora i powiedział ze tylko strojenie naszej wersji może trwać 2 dni.

gratuluje mocy i życzę bezawaryjności ja na razie odpuszczam wirusa

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Cooler i świece wymieniłem u siebie na miejscu :) Do Aligatora pojechałem przygotowanym mechanicznie autem.

Czyli pomiar mocy przed modem był już z coolerem wagner pytam bo, sam chcę zamontować takowy .

 

Same plusy.

 

Po pierwsze - powtarzalne pomiary.

Po drugie - latem nie puchnie tak szybko jak ori, auto lepiej chodzi przy wyższych temp. otoczenia

Po trzecie - po strojeniu troszkę więcej HP u góry (przy 3.0 ok. 10 KM).

E60 535i 2009 M Sport / Schwarz 2 / Shadowline - touched by R-PERFORMANCE - gone

F10 535i 2013 M-sport / Schwarz 2 / Shadowline ++ by DYNOSOFT - his - gone

M3 E92 2012 Competition - gone

F10 535i M-sport LCI / Carbon Shwarz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.