Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam dzis wymienilem termostat EGR bo mi wskazowka nie dochodzila do pionu w czasie dlugiej jazdy.

Termostat glowny byl wymieniany 2 miechy temu.

Po wymianie testowalem auto i na postoju tem. dochodzi nawet do 93s ale przy jezdzie spada do 73..

Mechanicy ktorzy robili termostat glowny mowia ze z nim jest wszystko ok nie wiem jak to sprawdzili ale jak narazie reklamacji nie chca przyjac.

Czy moze byc to wina pompy wody ? albo innego ustrojstwa? moze jakis czujnik ?

HLP koledzy i kolezanki

wczesniej >>>>kptmendoza<<<
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wygląda na lipny termostat główny, jakiej firmy?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Taka ciekawostka, wymieniałem u siebie termostat bo podczas jazdy temperatura spadała nawet do 69 stopni przy przyśpieszeniu, podczas utrzymywania stałej prędkości utrzymywała się w granicach 93-96 w termostacie Wahler. W nowym termostacie również Wahler to samo objawy występują gdy temperatura otoczenia jest wyższa niż 0 stopni. Gdy temperatura spada poniżej zera choćbym nie wiem jak go piłował temperatura nie spadnie poniżej 91 stopni a zazwyczaj utrzymuje się 93-95. W tym, że takie objawy występują w benzynie 2.0 m52tu. Podejrzewam, że może jakiś czujnik wariuje gdy są temperatury na plusie i dlatego otwiera dłużej lub mocniej termostat może u Ciebie jest to samo ?
Opublikowano
Taka ciekawostka, wymieniałem u siebie termostat bo podczas jazdy temperatura spadała nawet do 69 stopni przy przyśpieszeniu, podczas utrzymywania stałej prędkości utrzymywała się w granicach 93-96 w termostacie Wahler. W nowym termostacie również Wahler to samo objawy występują gdy temperatura otoczenia jest wyższa niż 0 stopni. Gdy temperatura spada poniżej zera choćbym nie wiem jak go piłował temperatura nie spadnie poniżej 91 stopni a zazwyczaj utrzymuje się 93-95. W tym, że takie objawy występują w benzynie 2.0 m52tu. Podejrzewam, że może jakiś czujnik wariuje gdy są temperatury na plusie i dlatego otwiera dłużej lub mocniej termostat może u Ciebie jest to samo ?

 

nie wiem moze to byc jakis czujnik az tak bardzo sie nie znam moze ktos inny pomoze ?

za pare dni jade do innego mechanika jak mi powie ze to termostat glowny to bede rekalmowal u tego pierwszego najgorsze ze tak naprawde to bez wyciagania to nie mozna go sprawdzic czy jest wadliwy. Chyba ze sa takie metody? :x

wczesniej >>>>kptmendoza<<<
Opublikowano

dzis jadac do pracy zauważyłem ze temperatura dochodzi nawet do 99 stopni !

ale tez podczas testu 7.0 pokazywało mi 77 stopni a wskazówka byla lekko odchylona w prawa strone

wiec moze rzeczywiscie czujnik jakis padl

wczesniej >>>>kptmendoza<<<

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.