Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pytanie czy da się zdemontować sprzęgło z kompresora klimy bez demontażu sprężarki z samochodu zakładam że mam ten specjalistyczny klucz.

Próbował już ktoś coś takiego?.

Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy
Opublikowano
Aye :D 600 zł mi zaśpiewali za taką operację a klucz i łożysko za 130 kupiłem :shock:
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy
Opublikowano
Sam to roiłem w mojej e46 kiedy jeszcze ją miałem :) ściągasz sprzęgło a potem koło pasowe. Wszystko na stół i prasę. Zajęło mi to z 1 godz. w tym pół godziny oglądania co i jak żeby nić nie zepsuć
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jakie mieliście objawy? Wymienialiscie łożysko sprzęgła?

U mnie lekko hałasuje kompresor ale jak jest włączony i obawiam się że nie da się tego naprawić bez demontażu całego kompresora?

Opublikowano

Jeśli hałasuje na włączonym to chyba nie obejdzie się demontażu :(

u mnie hałasowało cały czas na załączonym jak i rozłączonym

nie wiem czy nie warto było by się rozejrzeć za używką bo z tymi regeneracjami to różnie bywa

Opublikowano
U mnie hałasuje jak odpalam silnik nie ważne czy klima włączona czy nie, zresztą jak ręką wezmę za całe te sprzęgło to ma luz tak ze 2 mm i do tego huczy jak się kręci nim. Także raczej łożysko. Całe sprzęgło znalazłem za 160 zł o tu http://www.e-sklep-laser-sinex.pl/
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
No to jestem po próbie wymiany łożyska, piszę próbie bo wymiana nie poszła tak jak człowiek by chciał, ogólnie po demontażu wiatraka chłodnicy jest dość miejsca nawet na spory klucz udarowy elektryczny, i można odkręcić tarcze bez większych problemów. U mnie problem powstał przy sciąganiu łożyska z korpusu a mianowicie łożysko uszkodziło rant w korpusie od zawleczki trzymającej je, do tego łożysko wytarło korpus bo się zacinało, muszę wymienić niestety korpus kompresora co się równa z regeneracją kompresora. Jakby ktoś poszukiwał długości paska wielorowkowego bez klimy to 1670 pasuje idealnie do silnika M47N2.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy
  • 6 lat później...
Opublikowano

Witam. Panie i Panowie a to się tyczy w każdej wersji silnikowej?

W325d czyli M57 tez się da to wymienić bez ściągania kompresora i całą tą zabawę później z nabijaniem klimy itp.??

O jakim kluczu mowa w pierwszym poście?

U mnie rozsypało się sprzegielko bo lata na boki jak nie wiem…

Opublikowano
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.