Skocz do zawartości

320d M47N losowo powt. się prob. z odpaleniem - błędy z INPA


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam,

mam w aucie taki losowy problem. Dotyczy odpalania. Losowo (w znaczeniu nie zawsze) występują problemy z odpaleniem silnika. Rozrusznik kręci jak szalony ale silnik nie odpala. Kręce 6 - 8 sekund i odpala. Za drugim razem odpala od razu jak nowy prosto z fabryki. Wczoraj przy minus 16 zakręcił dwa razy i odpalił ładnie. Zdarza się że cały dzień nic nie szwankuje a kolejnego dnia występują problemy. Świruje tak samo na zimno i na ciepło. Może minimalnie częściej ma problemy na zimno. Trudno to oszacować przy takiej losowości jaka jest. Co to może być? Co mogę sam sprawdzić?

Edytowane przez swenson
Opublikowano
Ja bym proponował sprawdzenie ciśnienia paliwa tzn pompe ,drożność filtra i korekcje wtrysków ,test przelewowy ,być może się już kończą.
Opublikowano

Zainteresowałeś się przekaźnikiem pompy paliwa?

Jak zaczyna szwankować to są właśnie takie objawy.

Niektóre osoby mogłyby się zabić, skacząc z poziomu swojego "ego" na poziom swojego IQ

..............................................................................................

Freude am fahren


Moje auto - http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=190785

Opublikowano
Niech sprawdzą też dolot, u mnie rozpiął się ostatnio podczas mrozów i też musiałem po kilka minut kręcić, łapała na 2-3 sekundy i gasła. Po podpięciu wszystkiego problem zniknął.

Dzięki za odpowiedź, sprawdzę ale mój jak już odpali to nie gaśnie.

Opublikowano
Zainteresowałeś się przekaźnikiem pompy paliwa?

Jak zaczyna szwankować to są właśnie takie objawy.

No o tym mój mechanik nie wspominał że sprawdził. Bo już odebrałem samochód. Nic nie znaleźli. Powiedzieli mi żebym jeździł i wrócił jak się popsuje zupełnie :mad2:

Jak na razie zadziałał efekt białego kitla i problemów z odpalaniem nie ma ale to przypadek sądzę.

Poszukam innego speca i zasugeruje sprawdzenie tego co w postach od was dostałem.

Dzięki.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam!

Problem z moim autem niestety dalej nie rozwiązany. Udało mi się podłączyć Inpę. Po skasowaniu starych błędów i próbie odpalenia w pamięci pojawiły się dwa błędy:

 

4B90 4B90 (0) Raildruckueberwahung Start

40A1 40A1 (0) Generatorlastsignal

 

Ktoś pomoże i powie co te błędy oznaczają? Wiadomo w czym leży problem?

 

Dzięki za pomoc!

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Podłączę się pod temat bo też mam podobny problem. Otóż po zacnym okresie niepierd%#@%$@ się bo to aż 2 lata moja BM'ka postanowiła się obrazić. Mam kompletnie wyrywkowe problemy z odpaleniem ale przeważnie na zimnym silniku i po długiej trasie. Auto nie odpala nawet po 5~6 sekundach kręcenia motorem. Czasem trzeba nawet kręcić 30sek. i powoli zaczyna załapywać. Nie dopala na raz ale powoli razem z rozrusznikiem wkręca się na bieg jałowy. Czasem będzie okej i mogę jechać a czasem nawet nie ma siły ruszyć i gaśnie. Jeśli odpali to obroty czasem lekko przerywają na jałowym. INPA i DIS nie pokazują niczego.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.