Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Czy może ktoś potwierdzić że po wymianie odmy uporał się z falowaniem obrotów? Mój silnik po odkręceniu korka nieznacznie zmienia obroty silnik dosłownie delikatnie a dolot szczelny lecz czasem faluje na lpg a przyznaje jak auto kupiłem to nie wymieniałem odmy
Opublikowano
zawsze mozessz wyczyscic odme.Ja swoja rozebralem,umylem dimerem.okazalo sie ze ujscie oleju do michy bylo zapchane w odmie.Sprezone powietrzze pomoglo.niestety dosc sporo roboty jest zeby ja wytargac z auta
Opublikowano
Wymienię na nową i przewody tylko ciekawi mnie czy może wpływać na falowanie obrotów
Opublikowano
po co zbednie wydawac kase?przewody? ja po rozebraniu wszystkiego nic nie polamalem. Ja bym zaczal od wymycia,wogole jego problem moze nie byc z odma zwiazany.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Z reguły przy wymianie, a w zasadzie przy wyjmowaniu starej odmy, sam separator jak i jego przewody ulegają uszkodzeniu.

Ze starości i znoszeniu sporych różnic temperatur po prostu plastik, z którego jest to wszystko wykonane kruszeje.

Z tego względu jest wskazane wymienić wszystkie elementy na nowe.

Jeżeli chodzi o falowanie to nie napisałeś czy występuje ono na biegu jałowym czy w trakcie jazdy również.

 

Czy przy wymianie odmy czyściłeś silnik krokowy, przepustnicę?

Falowanie na luzie może oznaczać zacinający się krokowiec.

Może również lewe powietrze dostaję się przez nieszczelny zawór DISA.

Podpinałeś auto pod komputer, masz jakieś błędy?

pzdr

yaz

Opublikowano
Z reguły przy wymianie, a w zasadzie przy wyjmowaniu starej odmy, sam separator jak i jego przewody ulegają uszkodzeniu.

Ze starości i znoszeniu sporych różnic temperatur po prostu plastik, z którego jest to wszystko wykonane kruszeje.

Z tego względu jest wskazane wymienić wszystkie elementy na nowe.

Jeżeli chodzi o falowanie to nie napisałeś czy występuje ono na biegu jałowym czy w trakcie jazdy również.

 

Czy przy wymianie odmy czyściłeś silnik krokowy, przepustnicę?

Falowanie na luzie może oznaczać zacinający się krokowiec.

Może również lewe powietrze dostaję się przez nieszczelny zawór DISA.

Podpinałeś auto pod komputer, masz jakieś błędy?

 

Jeszcze tej odmy nie wymieniałem ale muszę To zrobić bo coś nie tak , wszyscy mówią że po odkręceniu korka wlewu ojej zmienia auto obroty A U mnie prawie bez różnicy. Krokowy i przepustnica czyszczone i tu po tym zabiegu było dużo lepiej przez jakiś czas nie falował jednak znów teraz wariuje ale nie zawsze . Czasami przy dojeżdżaniu do skrzyżowania i wtedy muszę lekko przygazowac i się uspokaja. Mechanik mi powiedział że jak po czyszczenie dalej będzie falowal to krokowy do wymiany. Czy on wogóle może się zepsuć jakiś mieć luz czy coś?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.