Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Malowany bok z powodu?

 

VIN: WBABZ110X0LJ77170

Type code: BZ11

Model: Z4 2.0I (EUR)

E-F-R series: E85

Series: Z

Type: ROADST

Steering: LL

Doors: 2

Engine: N46

Displacement: 2.00

Power: 110 (149 hp)

Drive: HECK

Transmission: MECH

Paint code: A52 - SPACEGRAU METALLIC

Upholstery code: LAT5 - LEDER OREGON/SCH

Prod.date: 2008-02-28

 

S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES

S1CB ACEA / CO2 scope

S2PA Lockable wheel bolt

S4AD Interior trim strips, brushed aluminium

S8SP Control unit COP

S230 Extra package, EU-speciifc

S255 Sports leather steering wheel

S331 BMW LA wheel, star spoke 102

S380 Hardtop-preparation

S387 Wind deflector

S399 Softtop, electromech. all-autom.

S441 Smoker package

S493 Storage compartment package

S494 Seat heating driver/passenger

S520 Fog lights

S521 Rain sensor

S534 Automatic air conditioning

S540 Cruise control

S548 Kilometre speedo

S550 On-board computer

S662 Radio BMW Business CD

S785 White direction indicator lights

S851 Language version German

S863 Dealer List Europe

S886 Operating instructions, Dutch

S925 Dispatch protection pack

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Gość mówił że cały był przetarty bokiem ,nie wymieniane elementy tylko pomalowane,lampa lewa paruje ,poza tym niby wszystko sprawne. Pierwszy właściciel w Polsce (sam go sprowadzał w marcu 2015r) zetką jeździ niby mama gość przez telefon wiarygodny gadał z sensem.Widzę po zdjęciu że w tunelu środkowym brakuje zaślepek na śruby z dwóch stron nie wiem czy był demontowany czy tak ma być?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Auto jest bardzo nieudolnie poskładane, szczelina maski z przednim zderzakiem i tylnego zderzaka z błotnikami. Felgi to jakaś podróba, zaślepek brak w tunelu a być powinny no chyba że dostawali się do sterownika SRS który jest na końcu tunelu i zapomnieli zamontować :think: cała karoseria w przynajmniej dwóch odcieniach, klapkę wlewu paliwa już też mogli lakiernąć na jaśniejszy odcień tak jak błotnik, czujniki PDC są dokładane i nie są osadzone w oryginalnych pierścieniach, powinny być zamontowane niżej od lustra zderzaka a jest odwrotnie. Dobrze sprawdź silnik koniecznie na zimno, wycieki spod dekla zaworów, pompy vacum, miski olejowej i elektrozaworów, pracę zespołów regulacyjnych vanos bo to dość drogi gips, w tej cenie Z4 2008r nawet z tym silnikiem to dobra oferta dlatego wzorowego auta się nie spodziewaj i w razie czego nie krzycz na sprzedającego :mrgreen: :wink:
Opublikowano
Gość wspominał że cukiereczek to nie jest(chodzi o wygląd zewnętrzny) dlatego taka cena, jeżeli auto jest tylko nieudolnie poskładane po malowaniu to pół biedy można to ogarnąć(rozebrać i poskładać od nowa) ,gorzej jak jest po konkretnym dzwonie.Felgi też trzeba by wymienić na coś sensownego.Dzięki za spostrzeżenia i cenne wskazówki,w tygodniu obejrzę zetkę i zdam relację .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.