Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, wymieniłem zawieszenie, po całości, przód i tył. Sprężyny i amortyzatory i wszystkie tuleje w wahaczach. Samochód się zrobił twardy jak cholera, niedobrze, ale trudno.

Ale pojawił się problem z wysokością zawieszenia. Z przodu stoi wysoko z tyłu tak jak było. I co teraz? Czy to się ułoży? Bo wygląda dosyć dziwnie :)

Mechanik mówi, że tak, ale mam wątpliwości. Bo niby dlaczego miałby siąść aż tak. To jak z tym będzie, macie jakiś pomysł?

A może ktoś miał i mu się ułożyło?

A dla wszystkich dobrego tego roku 2016 :)

Opublikowano
Wahacze odkręcał jak auto stało na kołach czy na podnośniku? Bo jak na podnośniku to może dlatego tak stoi

 

Co ma wspólne jedno z drugim ?

 

Na pewno zostały dobrane dobre amortyzatory ?

Opublikowano

Sprężyny, ta sama firma, twardość, rozmiar odpowiedni, znaczy pasowało, a czy dobre? Myślę, że wziął po prostu takie które pasowały, ale wziął i na tył i na przód tę samą markę i tę samą twardość. Tyle, że coś nie wyszło. Pytanie czy ta twardość ma znaczenie?

Amortyzatory Sachsa, dobre, dobrane zgodnie z OEM.

Opublikowano
Wahacze odkręcał jak auto stało na kołach czy na podnośniku? Bo jak na podnośniku to może dlatego tak stoi

 

Co ma wspólne jedno z drugim ?

 

Na pewno zostały dobrane dobre amortyzatory ?

 

 

Z tego co wiem to skręcanie wahaczy powinno się odbywać jak auto stoi na kołach bo tuleje mogą się pozrywać gdyż są źle ustawione

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jeżeli części dobrego producenta , dobrze dobrane i zamontowane to nic nie ma prawa być nie równo.

 

Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
Nie mam pojęcia jak skręcali, ale to chyba nie wpłynęłoby na różnicę w wysokości pomiędzy przodem a tyłem.

 

wpłynęłoby, ale jeżeli mechanik ok, to powinien wiedzieć, że dokręcanie tylko, gdy samochód stoi na kołach. przed montażem powinien sprawdzić choćby wysokość sprężyn starych i nowych. dałoby to pogląd na problem. dodatkowo wpływ może mieć ciśnienie gazu w amortyzatorach.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
przy dokręcaniu nowych wahaczy autko musiało byc na podnosniku i teraz trzymaja tuleje wahaczy tak wysoko. ja tak miałem i po pół roku wymieniałem same tuleje bo sie po prostu obkreciły i guma w tulei sie rozleciała.
Opublikowano
Skrecanie na podnosniku nie ma nic do wysokosci, moze jedynie poobrywac elementy gumowe wachaczy. Wina lezy po stronie spreżyn moim zdaniem, skoro amorki sa sachs-a.
Opublikowano
Panowie o wysokosci stanowią tylko i wyłącznie sprężyny,żaden amortyzator ani tulejkawachacza nie jest wstanie utrzymać samochodu żeby stał wysoko,sprężyny są nowe więc jest wyżej lub są za twarde jak kolega napisał lub są źle zamontowane,może być też co małoprawdopodobne że amortyzatory nie siedzą dobrze w gniazdach na dole co mogłoby powodować że auto wysoko stoi.
Opublikowano

Moim zdaniem są za twarde. Jak robiłem zbieżność to chyba by zauważyli, że coś jest nie tak z ułożeniem amortyzatorów.

Ogólnie jestem niezadowolony, bo samochód co prawda jeździ po prostym idealnie, ale po dziurach jest tak jakbym cały czas podskakiwał. Mam wrażenie jakby samochód sam się przesuwał na boki, jak jadę po drobnych nierównościach.

Do tego dochodzi, że z pełnym zbiornikiem paliwa i gazu, trochę dołożę do bagażnika i wrażenie jest takie jakby przód był za lekki, kierownica chodzi jednym palcem. Dziwne uczucie. Cały czas mam wrażenie, że się ślizgam :mad2:

 

Jest jeszcze jedna mozliwość, że mam jakąś obsesję i tak własnie powinno być, może pójdę do salonu, wezmę jazdę próbną i zobaczymy. Jak to za 300 tys będzie też tak jeździło to odpuszczę :D

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Nie, zwykłe opony. Musze jednak zmieniać sprężyny, chyba nic mnie przed tym nie uchroni, bo już wyczerpałem wszystkie możliwości.
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Pytanie,

 

problem cały czas jest. Samochód dziwnie się zachowuje. Postanowiłem zmienić amortyzatory po raz drugi i sprężyny.

Mam sprężyny KYB, masakra, nie polecam. Samochód krzywo stoi. Muszę kupić nowe. Amortyzatory to Sachs.

 

Pytanie jak sprawdzają się sprężyny Sachsa? Oryginały trochę biją po kieszeni.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.