Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,

 

Na ostatnim przeglądzie słabo wypadły moje amorki tylne (ogólnie dziwne, rok temu miały ponad 70%, teraz wyszło im niecałe 30%, ale przegląd robiłem na innej stacji). Generalnie samochód prowadzi się dobrze, amorki nie są wylane, ale przymierzam się do ich wymiany - wynik zweryfikuję jeszcze na innej stacji.

Tu pojawia się pytanie. Seryjnie mam opcję S226, sportowe dostosowanie podwozia. Czytałem, że po wymianie na Sachs auto idzie w górę i robi się koza. Chcę tego uniknąć - auto ma stać tak nisko jak obecnie.

Co zatem mogę kupić, by nie uzyskać efektu kozy?

Może Monroe Reflex? Czy żeby mieć pewność odpowiedniej wysokości auta lepiej założyć amorki M-pakietowe?

Sprzedam nowy Downpipe decat 4,5' do B58 - firmy CTSP.
Opublikowano
Forumowy kolega mia efekt "kozy" przy 226A, ale po założeniu Bilstein. Ja wybrał bym Sachs.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano
Ja akurat niedawno zmieniałem amory tył, tez mam zwias m-pakietowy. Założyłem bilsteiny b4 auto stoi tak samo jak przed wymiana na ori, koszt 1 ok 205zł.
Opublikowano

Mam $704, wymieniłem seryjne M-pakietowe na Bilstein B8 i samochód siedzi jak wcześniej a prowadzi się 100 razy lepiej.

B4 i B6 są do nie-obniżonych wersji.

Na wysokość wpływa sprężyna a nie amortyzator.

Footer-Smallest.jpg

Sprzedam licznik HIGH do E9x i E8x.

Opublikowano
Ja mam B6 na tyle i wysokosc jest standardowa. Nie wiem jak jest przy sachs ale te co mam moge spokojnie polecic.
to nieprawda, że ten bigos zaszkodził
Opublikowano
Kolega wymieniał w E87 118d i ma 226A. Po wymianie na Bilstein (na 100% dobrze dobrany wg katalogu) i bez wymiany sprężyn auto stoi wyżej (przednia oś). Później coś z tym zrobił, ale muszę zapytać (chodzi o forumowego kolegę krzysiek555).

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano

amortyzatory monroe to zwykłe monroe, nie żaden sport, ale jak najbardziej nadają się do zawieszenia sportowego/m - nawet tak podaje producent w katalogu

wiem, bo miałem kiedyś w e92, są bardzo dobre i cenowo rozsądne :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kolega wymieniał w E87 118d i ma 226A. Po wymianie na Bilstein (na 100% dobrze dobrany wg katalogu) i bez wymiany sprężyn auto stoi wyżej (przednia oś). Później coś z tym zrobił, ale muszę zapytać (chodzi o forumowego kolegę krzysiek555).

Dokladnie tak bylo blistein b4 sport wedlug katalogi blistein i przod byl idelany na duzy snieg :norty:

Opublikowano

Dokladnie tak bylo blistein b4 sport wedlug katalogi blistein i przod byl idelany na duzy snieg :norty:

 

A co z tym zrobiles? Ustabilizowalo sie to jakos?

to nieprawda, że ten bigos zaszkodził
Opublikowano
Jakim cudem po wymianie amora auto stało wyżej? Przecież amortyzator kompletnie nie ma nic do tego. Tylko i wyłącznie sprężyna ustala wysokość auta. No chyba że miałeś za długi amor i to na nim oparło sie auto, ale wtedy taki amor wytrzymałby tydzień.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
b6 są najlepsze na jakich jeździłem. Są jednorurowe. Można je tak ustawić że auto się podniesie, ale nie da się wtedy sensownie jeździć. B4 są dwururowe i moim zdaniem ich montaż nie powinien spowodować podniesienia auta. B6 są rozbieralne i można w warsztacie zmienić ich ustawienia w obie strony tzn na ściskanie i rozciąganie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jakim cudem po wymianie amora auto stało wyżej? Przecież amortyzator kompletnie nie ma nic do tego. Tylko i wyłącznie sprężyna ustala wysokość auta. No chyba że miałeś za długi amor i to na nim oparło sie auto, ale wtedy taki amor wytrzymałby tydzień.

Taki sam zobacz sobie w galerii powinny być zdjęcia,cuda się zdarzają

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Hehe ,nie wiem czy rozbierales kiedys ciezko to zle wsadzic,niestety blistein niskie modlee to dno totalne ,jak cos to tylko od b8 kupowac
Opublikowano

Wrzuciłem do siebie Sachs-4 amortyzatory do zawieszenia w mpakiecie.

Na tył 311410, na przód odpowiednio 311405 i 311406.

 

Auto siedzi dokładnie na takiej samej wysokości jak na oryginalnych amorach z mpakietu. To sprężyna decyduje o wysokości, a nie amor.

 

Sachs na pewno jest droższy od Monroe - B6 będzie jeszcze droższy, nie wydaje mi się, żeby taka inwestycja miała większy sens.

Opublikowano
Kolega Krzysiek555 też liczył na to, że może coś źle złożył, ale niestety to amortyzator Bilstein robił negatywną robotę - auto z przodu stało wyżej i nie było na to rady :(

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kolega Krzysiek555 też liczył na to, że może coś źle złożył, ale niestety to amortyzator Bilstein robił negatywną robotę - auto z przodu stało wyżej i nie było na to rady :(

 

Jaki model tego bilsteina?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.