Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Panowie mam pytanie do przyszłych kupujących jak i do tych co świeżo nabyli Bmw 4 czy rozważał ktoś z was kupno Mustanga ?

 

 

Ponieważ jak można sporo w siecie zaobserwować dość czesto porównują te samochody.

Opublikowano
Może M nie mam dokladnie na mysli ale np 435 albo jakaś inna benzyne,co mocnego na pewno bo nie da sie ukryc ze 180 tys za silnik v8 5.0 jest kusząca sprawa za 180 tys mozna tez miec dobre uzywane bmw 4
Opublikowano
Może M nie mam dokladnie na mysli ale np 435 albo jakaś inna benzyne,co mocnego na pewno bo nie da sie ukryc ze 180 tys za silnik v8 5.0 jest kusząca sprawa za 180 tys mozna tez miec dobre uzywane bmw 4

A za 200 tys masz 428i ale myślę że 435i to fajna opcja.

Opublikowano

Powiem tak miałem Mustanga z 2006 roku GT 4.6 V8 1.5 roku i nie powiem auto sprawia mega frajde dzwięk ,wygląd z zewnątrz, to ludzie sobie zdjęcia na pasach robili jak przechodzili przez jezdnie,po prostu petarda, auto sie rzucalo dwa razy bardziej w oczy niz M3 e92 ale tamten model czyli V generacja prowadzil sie średnio i był mega głosny w srodku,wewnątrz plastki z mondeo.Mam sporo znajomych na Mustang Klub Polska i teraz pokupowali nowe GT 2015 te 5.0 i to już inne auto,prowadzi się podobno bardzo dobrze i wreszcie hamuje ;) Natomiast dalej jest problem z miejscem w środku,jakosć plastików pozostawia wiele do życzenia.Silnik 5.0 petarda 4.5sek do 100 po dołozeniu kompressora 650 koni ok 4 sek do 100km.h.Wygląd? powiem tak zaparkowałem ostatnio swoją F36 M-Pakiet obok takiego 5.0 i delikatnie mówiąc BMW wygląda przy tym słabo,jest małe,wąskie i nie zadziorne,nawet nie robiłem zdjęcia bo aż mi gul śmignął :) ludzie co przechodzili pokazywali palcami na Mustanga a BMW nawet nie zauważali ,to nic ze u mnie ze znaczków M dookoła, hamulce niebieskie felgi 19 jak Mustang robil taką robote ze masakra :mrgreen:

Dlaczego nie kupilem Mustanga tylko F36? potrzebowałem 4 drzwi,spalanie 10 a nie 17.5,miejsce w środku,układ kierowniczy,zawieszenie,hamulce jakosc wykonczenia po stronie BMW,po stronie Mustanga tylko moc i ten wygląd nieziemski.W ofercie masz jeszcze ecoboosta 2.3 ale juz tam pisali ze pali 2l mniej a raz ze z mocą szalu nie ma i dzwięku to ma 0 ,chodzi jak Mondeo 2.0 Ecoboost.

Jakbym mial kupowac gołe 3 drzwiowe F32 428i za 200 tys zl to kupilbym Mustanga za 180.Jak masz 250-280tys.zl na auto kupuj nowe 435i

Było:

e36 318i Cabrio

E61 525d

F30 318d Sportline

F36 420i M-Pakiet

Jest : G30 518d SportLine

Opublikowano
No i kolego to sie nazywa odpowiedź na prawde naświetlileś mi sytuacje.Super takie wypowiedzi można czytać.
Opublikowano
Jeśli zależy Ci na mocy to Mustang to najniższa cena za KM w PL. Jeśli właśnie liczy się też odrobina luksusu i użyteczności to wtedy BMW. Jakbym był kawalerem to Mustang, jako młody tatuś wybrałem F36 i nie żałuję. Określ co potrzebujesz i wybierz świadomie. I tak- Mustang u nas robi ogromne wrażenie. W stanach jest na odwrót.
Opublikowano
Wiem wiem mam rodzine w Usa i tez mi to mowili aktualnie wlasnie kawaler ale w tym roku to sie zmienia i chce wlasnie przed ta chwila pozwoli sobie na (glupote mlodziecza) ;D bo potem juz na pewno tego nie spelnie wiec na czasie przejade sie do Forda i zobaczymy co i jak.
Opublikowano

Nie brałem pod uwagę GT przy zakupie 435i ale trochę pojeździłem nowym Fordem. Ciężko jest porównać te auta.

Na papierze Mustang powinien robić miazgę z 435i (cały czas mówię seria vs seria), a w rzeczywistości gdzieś się to zaciera.

Ze startu BMW przy założeniu że masz 8b i umiesz korzystać z pedału gazu po prostu lepiej się odpycha. Później... ciężko mi powiedzieć bo nie jechałem dwoma autami naraz, ale 100-200 jest bardzo porównywalne. W Mustangu panuje inny klimat, auto jest głośniejsze i twardsze. W porównaniu do poprzednika jest zdecydowanie lepiej wykonany - choć i tak daleko za F32, i prowadzi się naprawdę fajnie (niestety po torze nie jeździłem). Mustang jest łobuzem, fajnie się nim pokręcić po mieście i poszaleć. W trasie potrafi być szybki i wygodny choć na autostradzie zdecydowanie wolę 435i. Ja traktuje F32 jako garage queen i robie nią bardzo małe przebiegi. Jest wszystkim tym czego oczekuje od auta: dosyć szybkie, ma jakiś tam sportowy charakter, jest bardzo dobrze wykonane, podoba mi się wnętrze i to jak auto prezentuje się z zewnątrz, dostarcza mi bezpiecznej frajdy z szybkiej jazdy i jest bardzo przewidywalne w prowadzeniu. Do Mustanga nie można się przyczepić bo w tych pieniądzach to świetna oferta za fajne auto. Moim zdaniem zupełnie inny odbiorca docelowy dla tych aut jeżeli rozpatrujemy je jako daily drive.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
ja myślałem o zakupie nowego mustanga tego ecoboost zamiast 428xi. Wybór padł jednak na BMW, nie jeździłem wcześniej żadnym z nich. Oba samochody są piękne, Mustang o niebo lepiej wykonany niż poprzednia wersja. Moc większa niż w 428 i full wyposażenie w cenie ok 170tys. Za tak doposażone 428xi musisz zapłacić 240tys+. Jednak BMW to BMW i mustang nie dorówna, mimo że jest świetnie prezentującym się samochodem. Mustang niestety nie ma możliwości 4x4 i ma mniej miejsca z tyłu.
Opublikowano
Kuba a czy brałeś pod uwagę M4?

 

Brałem i trochę też pojeździłem. Nie wybrałem bo jest za droga. :)

 

Co do Mustanga z sokowirówką... ciesz się że wziąłeś 428i - jak GT ma magię, tak ten drugi jest dla mnie trochę dziwnym tworem. Nie daje takich emocji, i nigdzie poza papierem nie jest już taki szybki.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
428i tak, jeśli robisz małe przebiegi i chcesz sprzedać po 50kkm. Znajomy ma 180kkm i już 3 silnik :duh: :duh: :duh: Auto bezwypadkowe, pełen serwis w ASO, 1 wł od nowości.....
Opublikowano

Cieżko mi w to uwierzyć. Może niech ten kolega pochwali się na forum swoją historią, bo na razie brzmi to mało wiarygodnie...

 

Gdyby mi wymieniono 2 silniki, a nawet jeden to pół Świata by się o tym dowiedziało...

Opublikowano
428i tak, jeśli robisz małe przebiegi i chcesz sprzedać po 50kkm. Znajomy ma 180kkm i już 3 silnik :duh: :duh: :duh: Auto bezwypadkowe, pełen serwis w ASO, 1 wł od nowości.....

 

N20 z lat 2011-12 rzeczywiście miały problemy z napędem pompy oleju i rozrzadem ale od 2013 roku ten silnik jest dopracowany i nie trapią go żadne bolączki wieku dziecięcego.Pokaż papier na te naprawy bo cos mi sie wierzyc niechce ze ktos wrzucil w ASO 3 nowe silniki , po 27 tys.zl za sztuke z montażem.

Było:

e36 318i Cabrio

E61 525d

F30 318d Sportline

F36 420i M-Pakiet

Jest : G30 518d SportLine

Opublikowano

Moje 3 grosze...

 

Nowym mustangiem nie jeździłem ale mam kontakt z amerykańską motoryzacją od ponad 10 lat. Miałem Jeepa Granda WJ, potem Dodga Rama 2500 Cummins. Oba kupione nowe. W tym czasie brat miał poprzednie X5, następnie obecny model X5. Oba kupione półroczne. Ja ze swoimi amerykanami bez przerwy coś robiłem, brat jeździł tylko na przeglądy. Kiedy przyszedł czas na kupno auta dla młodej rodziny wybrałem BMW (choć bardzo podobał mi się Camaro CC), z amerykanów się już wyleczyłem. Piękne, duże, ślicznie brzmią, w środku plastiki z lat 80, aluminium plastikowe, felgi alu to stalówka z wprasowaną plastikową chromową nakładką, jakościowo podzespoły średni poziom, generalnie kupa.

 

Weź BMW.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.