Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Vehicle information

 

VIN long WBAPR91050A177190

 

Type code PR91

 

Type 330D OL (EUR)

 

Dev. series E90 (MUE)

 

Line 3

 

Body type LIM

 

Steering LL

 

Door count 4

 

Engine N57

 

Cubical capacity 3.00

 

Power 180

 

Transmision HECK

 

Gearbox MECH

 

Colour BLACK SAPPHIRE METALLIC (475)

 

Upholstery STOFF BLUE SHADOW/ALCANT./ANTHRAZIT (ANAT)

 

Prod. date 2009-03-18

 

 

 

 

Order options

No. Description

1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES

 

1CB CO2 CONTENT

 

1CD BRAKE ENERGY REGENERATION

 

2ME M L.-A.W. DOUBLE SPOKE 194 M/MIX.T.

 

2PA LOCKING WHEEL BOLTS

 

230 EU SPECIFIC ADDITIONAL EQUIPMENT

 

258 RUNFLAT TYRES

 

3AC TRAILER TOW HITCH

 

302 ALARM SYSTEM

 

320 MODEL DESIGNATION, DELETION

 

337 M SPORT PACKAGE

 

4AE ARMREST FRONT RETRACTABLE

 

4B9 INT.TRIM FINISHERS ALUM.HIGH FINISH

 

4UA SEMI-ELECTR. ADJ. BOTH FRONT SEATS

 

431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D

 

441 SMOKERS PACKAGE

 

464 SKIBAG

 

465 THROUGH-LOAD SYSTEM

 

481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER

 

502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM

 

507 PARK DISTANCE CONTROL (PDC)

 

521 RAIN SENSOR

 

522 XENON LIGHT

 

534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING

 

544 CRUISE CONTROL WITH BRAKING FUNCTION

 

563 LIGHTS PACKAGE

 

609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL

 

698 AREA-CODE 2

 

7RS COMFORT PACKAGE

 

704 M SPORT SUSPENSION

 

710 M LEATHER STEERING WHEEL

 

715 M AERODYNAMICS PACKAGE

 

752 INDIVIDUAL AUDIO SYSTEM

 

760 INDIVIDUAL HIGH-GLOSS SATIN CHROME

 

775 INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE

 

8SC COUNTRY SPEC. RELEASE OF TELESERVICE

 

8SP COP CONTROL

 

8S3 AUTOMATIC LOCK WHEN DRIVING AWAY

 

854 LANGUAGE VERSION FRENCH

 

863 EUROPE/DEALER DIRECTORY

 

877 DELETION CROSS-OVER OPERATION

 

881 FRENCH / ON-BOARD DOCUMENTATION

 

 

 

 

Series options

No. Description

321 EXTERIOR PARTS IN BODY COLOR

 

497 CENTRE ARMREST IN REAR

 

548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING

 

Droooogo

Opublikowano
no sorry ale 70 koła za zaraz 7letniego diesla to sporo, o jakieś 10 koła za dużo, jak dla mnie możecie sobie nawet kupować e90 za 150 000 ja tylko wyrażam swoją opinię.
Opublikowano
Jak patrzyć w ten sposób, to 110 000 zł jakie trzeba dać za 11-sto letnią benzynę to jakaś abstrakcja (nie ważne, że mowa o Porsche 911). ;)
Opublikowano

no ale nie porównuj porsche 911 do kopciucha.

Wiesz każdy sobie może cenić ile mu się podoba, rynek zweryfikuje czy są chętni.

Przypuszczam, że większość osób woli dołożyć i kupić f30.

ALe kązdy ma prawo kupować co chce, ja tylko mówie, że dla mnie jest to drogie auto i nie dałbym 70koła za nie :cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Coś w tym jest..bo na otomoto droższe są tylko dwa e93 z 3-litrowym kopciuchem pod maską, e92 są tańsze :roll: jakby nie patrzeć przebieg też nie zachęca, wiem, wiem, większość tyle ma, ale nie za taką kasę.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Generalnie auto jest warte ceny pod warunkiem że przebieg jest oryginalny i auto nie miało żadnej przygody blacharskiej.

No chyba że kolega edoneil znajdzie ci F30 3-litrowe z M-pakietem do dołóż troszkę i bierz :wink:

Opublikowano
Patrząc na mobile.de i znając realja to za dobrą 330 D Lub 330CD pasuje tyle położyć. Tylko pytanie czy ten egzemplarz jest tyle wart..
Opublikowano

Myślę, że jeżeli możesz sobie pozwolić na taki samochód, to również finansowym problemem nie będą dla Ciebie porządne przedzakupowe oględziny jakimś najbliższym ASO :) Czy auto jest warte swojej ceny to na forum nikt Ci nie powie, generalnie nic niepokojącego ja osobiście nie widzę.

 

Tak jak wcześniej podpowiedziałem, możesz sobie zweryfikować przebieg w Car-Pass na www.autodna.pl za około 30 zł, za około 100 zł u kolegi Dray możesz wykupić pełną historię serwisową z bazy BMW, a możesz pominąć te czynności i odrazu jechać oglądać auto - to już twoja decyzna :)

Opublikowano

Za 335D LCI z wyposażeniem na dwie strony A4. Dwoma kompletami porządnych felg z nowymi oponami i udokumentowanym przebiegiem poniżej 100tyś. Do tego serwisowane tylko w ASO można było by tyle dać (a nawet ciut więcej). Ale nie za przeciętne 330D. Ewentualnie gdyby to było jeszcze coupe to też cena jeszcze zrozumiała.

 

ED:

A co do cen na mobile.de to weźcie pod uwagę, że często idzie stargować przy zakupie 5-10% więc często ceny są lekko zawyżone.

Opublikowano

55 tys za tanio, 72 tys za drogo...wszedlem na mobile zeby zobaczyc za ile mozna kupic podobne auto z takim przebiegiem. Prosze:

http://www.mobile.de/pl/Samochod/BMW-330d-M-Sportpaket-Xenon-Navigation-Leder/vhc:car,pgn:1,pgs:10,srt:price,sro:asc,ms1:3500_15_,frn:2009,frx:2009,ful:diesel,pwn:147,pwx:185,vcg:limousine/pg:vipcar/200963519.html#

65 tys to minimum czyli powyzej 72tys po oplatach...wiec prosze odpowiedzcie mi na pytanie dlaczego drogo?Czy auta nie uszkodzone, z prawdziwym przebiegiem po sprowadzeniu maja byc tansze?

BTW. gdyby miala ponizej 100tys przebiegu to cena oscyluje w granicach 100 tys zł.

http://www.mobile.de/pl/Samochod/BMW-330d-2.-Hand-BMW-Scheckheftgeplegt%2C/vhc:car,pgn:1,pgs:10,srt:date,sro:desc,ms1:3500_15_,frn:2009,frx:2009,ful:diesel,pwn:147,pwx:185,vcg:limousine/pg:vipcar/219521918.html

Opublikowano
Witam.

Mam pytanie może ktoś widział to auto na żywo?

http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-m-pakiet-shadowline-serwis-do-konca-bezwypadek-kosa-ID6yfeh5.html

Pozdrawiam.

 

Gościu zgłupiał z tą ceną. Jeszcze jakby to auto miało przebieg z 70 tys. km, to ok, ale 250??? Paranoja.

 

Większość tutaj wypowiadających się chyba spadło z kosmosu za 50 tyś zł to kupisz ulepionego parcha z wywalonymi poduchami itp. Według stawek euro tax auto jest warte na dzień dzisiejszy 56tyś zł i od tej kwoty musisz zapłacić 18.6% daje nam to 11tyś zł. Już z tej kwoty robi ci się 67tyś zł. Oczywiście należy jeszcze doliczyć kilka kosztów takich jak wyjazd, powrót, tłumaczenia, podatek, swój lub czyjś czas który też kosztuje!!! Auto dosyć dobrze wyposażone więc w Niemczech jeżeli ma taki przebieg będzie kosztowało minimum 68tyś zł. Cena jest zasadna i pisanie że auto powinno być tańsze to twoje głupie widzi misie. F30 kupisz z dwu litrowym dieslem ale musisz jeszcze sporo dołożyć.

 

I później się dziwią że ktoś ich oszukał, że BMW drogie że to że tamto. Żałosne.

 

W aucie na jednym ze zdjęć widać błąd uszkodzonych poduszek powietrznych. Zwróć uwagę.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Po pierwsze Eurotax podaje ceny polskie więc z akcyzą. Zastanów się czasami nad tym co piszesz. Po drugie jesteśmy w Polsce a nie Niemczech i u nas są ceny dużo niższe. Jedź do Niemiec i zobacz ile kosztuje roczne F10 a ile w Polsce takie same roczne normalnie w ASO.

 

Jakbym zakładał, że będę auta sprzedawał tu w Polsce w cenach niemieckich to bym na każdym dokładał z 20%. Taka niestety jest polska, szara rzeczywistość.

 

Rynek niemiecki jest praktycznie najdroższy w Europie, więc porównywanie jego cen jest bez sensu. To auto z takim przebiegiem nie jest warte 70 tys. złotych w żadnym wypadku. Oczywiście jak ktoś chce to droga wolna, może kupować. Tylko, że wydanie 70 tys. złotych na stary model z tak dużym przebiegiem jest wg mnie nieporozumieniem. Tak jak pisałem wcześniej. Jakby miało 80-100 tys.km, to ok, można się zastanowić.

 

Jest jeszcze kwestia końca modelu, która powoduje, że takie samochody ciężko sprzedać. Praktycznie każdy będzie wolał kupić 320d ale F30 niż wypasione 330d E90. I patrzenie na niemieckie wartości rynkowe kompletnie tutaj nie ma sensu.

Opublikowano
Po pierwsze Eurotax podaje ceny polskie więc z akcyzą. Zastanów się czasami nad tym co piszesz.

 

Eurotax podaje wartość rynkową auta a urząd celny na podstawie takich danych pobiera haracz zwany akcyzą. Urząd celny nie ma własnych wyliczeń tylko polega na wyliczeniach między innymi Eurotaxu. Mówimy tu oczywiście o samochodach sprowadzanych, bo może nie rozumiesz?! Jeżeli nawet znajdziesz taką okazję z 2009r z silnikiem 3.0d za 30tys zł to i tak musisz opłacić haracz od kwoty 56tyś zł. Robiąc to legalnie tak to wygląda jeżeli nie wierzysz idz do urzędu i się doedukuj a nie wprowadzaj ludzi w błąd!

 

 

Rynek niemiecki jest praktycznie najdroższy w Europie, więc porównywanie jego cen jest bez sensu.

 

No chyba ty żartujesz? A skąd masz takie info? Myślałem że jednak Belgia, Szwajcaria Dania i Austria są najdroższe a u Ciebie Deutschland? no patrz a Polacy w 2014 roku sprowadzili aż 37% aut z Niemiec na drugim miejscu jest Anglia z wynikiem 17% :)

 

Czy 250 tyś to dużo na 6 letnie auto? Rocznie prawie wszystkie auta poleasingowe robią w DE lekko 100tyś km.

 

Jest jeszcze kwestia końca modelu, która powoduje, że takie samochody ciężko sprzedać. Praktycznie każdy będzie wolał kupić 320d ale F30 niż wypasione 330d E90.

 

Jeżeli dla Ciebie końcem modelu jest rocznik 2009 a auto było produkowane do połowy 2012 roku. To nie mam więcej pytań! Żyj dalej w tej świadomości.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kolego drogi. Nie ucz ojca dzieci robić i sam nie wprowadzaj ludzi w błąd. Urząd celny opiera się o wartości katalogowe, ale pomniejsza je o VAT i akcyzę i z tego dopiero tworzy podstawę do wyliczenia tej właśnie akcyzy. Jeżeli auto ma wartość katalogową 56 tys. złotych to w tym jest już VAT i akcyza. Podstawa do wyliczenia akcyzy dla takiego auta to 56000/1.23/1.186=38388 zł. Z tego dopiero wylicza się wartość akcyzy. Jak coś tam słyszałeś ale nie masz pojęcia o czym piszesz, to nie wymądrzaj się na forum.

 

Belgia najdroższa? Dobry dowcip. :) Nie wrzucaj tu Szwajcarii albo Austrii bo ja pisałem o normalnych rynkach nieobciążonych dodatkowym VATem do opłacenia w Polsce jak Szwajcaria albo lokalnymi chorymi podatkami jak Dania lub Austria. Najwięcej aut sprowadzamy z Niemiec bo tam jeździ najwięcej aut niemieckich (a te w Polsce królują) oraz jest najbliżej. Wszystko kwestia specyfiki rynku. Z Francji ciągnie się auta francuskie, bo są tanie jak barszcz, w przeciwieństwie do niemieckich, a i tak w sumie wchodzą w grę same rozbitki albo cofanie zegarów. Zresztą rynku niemieckiego też to dotyczy.

 

Daj już spokój bo jesteś teoretykiem i to nie do końca douczonym, więc nie wiem po co zabierasz w ogóle głos.

 

Aaa.. i też nieźle dałeś czadu z tymi leasingowymi, które robią 100 tys. km rocznie w Niemczech. Stwierdzenie "prawie każde" jest tu mistrzostwem.:) W Niemczech zdecydowana większość samochodów klasy średniej w górę, pierwsze lata przejeżdża w jakimś finansowaniu (leasing, flota, kredyt). Po 2-3 latach trafiają w prywatne ręce. Jakim więc cudem przynajmniej połowa samochodów w wieku ponad 5 lat ma przejechane poniżej 200 tys. km. Powiem więcej. Duża część dziesięcioletnich samochodów i to z silnikami diesela, ma przebiegi zdecydowanie poniżej 200 tys. km, a wiele blisko 130-150 tys. km. Wg Twojej teorii po Niemczech powinno jeździć z 70% 5 latków z przebiegami po 500 tys. km. :) 10 letnie auta to już muszą mieć miliona na liczniku. A mówią, że niemieckie auta się psują, a tu się okazuje, że miliony robią i nadal jeżdżą. :mrgreen:

 

Z tym E90 z ogłoszenia, to nie wiem czemu, ale wydawało mi się, że to jest 2011 rok. Jeżeli 2009, to już w ogóle kwota ponad 70 tys. złotych jest abstrakcją przy takim przebiegu.

Opublikowano
Kolego drogi. Nie ucz ojca dzieci robić i sam nie wprowadzaj ludzi w błąd. Urząd celny opiera się o wartości katalogowe, ale pomniejsza je o VAT i akcyzę i z tego dopiero tworzy podstawę do wyliczenia tej właśnie akcyzy. Jeżeli auto ma wartość katalogową 56 tys. złotych to w tym jest już VAT i akcyza. Podstawa do wyliczenia akcyzy dla takiego auta to 56000/1.23/1.186=38388 zł. Z tego dopiero wylicza się wartość akcyzy. Jak coś tam słyszałeś ale nie masz pojęcia o czym piszesz, to nie wymądrzaj się na forum.

 

100% racji :cool2:

Import pojazdów z USA, Kanady, Emiratów.


www.importusa.pl

www.facebook.com/importusa

Opublikowano
Kolego drogi. Nie ucz ojca dzieci robić i sam nie wprowadzaj ludzi w błąd. Urząd celny opiera się o wartości katalogowe, ale pomniejsza je o VAT i akcyzę i z tego dopiero tworzy podstawę do wyliczenia tej właśnie akcyzy. Jeżeli auto ma wartość katalogową 56 tys. złotych to w tym jest już VAT i akcyza. Podstawa do wyliczenia akcyzy dla takiego auta to 56000/1.23/1.186=38388 zł. Z tego dopiero wylicza się wartość akcyzy. Jak coś tam słyszałeś ale nie masz pojęcia o czym piszesz, to nie wymądrzaj się na forum.

 

Offtop offtopem ale trzeba prostować takie opowieści bo przeczyta to jeden z drugim kolejny mądrala i będzie sial dalej :? mmw wie co mówi. :cool2:

Opublikowano
70 tys za e90 :lol: mysle,ze za te pieniadze lepiej rozjezec sie za zadbanym e46 z DE :D :D to tak ironicznie w moim ulubionym stylu forumowych doradcow :) A tak powaznie nie lepiej dolozyc ( i to nie duzo) do f30 ? a nie zastanawiac sie nad przewartosciowanym e90 od sprzedawcy/fantasty ?
Opublikowano

Kupisz auto za przykładowo 70 klocków i tak będziesz miał napisane w papierach to od tego zapłacisz akcyzę. Nic tu więcej nie trzeba tłumaczyć. Kolega mmw jak połowa na tym forum chciała by same okazje nie przekrecone nie malowane i trzymane pod kocem oczywiście za 60tyś do oddania ale jeszcze by się potargował:)

 

A ja się zwracam do mmw żeby mi znalazł przynajmniej jeden taki samochód do 60tyś+ opłaty:) Bo dla was drogo:) Szukaj w całej Europie:)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Z tym E90 z ogłoszenia, to nie wiem czemu, ale wydawało mi się, że to jest 2011 rok.

Zaraz, zaraz, mmw to znaczy że za 2011 rok krzyczałeś że też drogo? :roll: Jesli tak to faktycznie młody forumowicz ma rację żebyś taką znalazł taniej i z niższym przebiegiem. Tobie akurat się dziwię że piszesz to co wyżej bo przecież wiesz jak trudno o "czysty" samochód z De aby tu jeszcze po opłatach być konkurencyjnym do ofert od oszustów.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A powiedz mi, kto handlujący samochodami w Polsce kupuje je z ogłoszeń na mobile.de??? Przecież takiego auta nie sprzedasz nawet po kosztach już nie mówiąc o zysku. Polski rynek to polski rynek. Co z tego, że w niemieckich ogłoszeniach coś kosztuje 15 tys. Euro skoro tego w Polsce nie sprzedasz nawet za 60 tys. złotych?? Powtarzam, jesteśmy w Polsce. Każdy będzie wolał dołożyć do F30 z 2 litrowym dieselem, a w przypadku tej ceny wiele nie trzeba dokładać i to przy aucie z przebiegiem grubo poniżej 200 tys. km. Nie ma tu też znaczenia czy to jest 2009 czy 2010 albo 2011 rok, bo czym bliżej końca modelu tym ciężej uzyskać wysoką cenę, bo zaczyna się zbliżać do F30. Pamiętam jak miałem 535d z 2009 roku z niespotykanie bogatym wyposażeniem. Auto idealne, bezwypadkowe, przebieg do końca potwierdzony w ASO. W Niemczech słabiej wyposażone takie auta kosztowały po 22-23 tys. Euro. Ja nie mogłem swojej sprzedać za więcej niż 80 tys. złotych. Taka jest polska rzeczywistość niestety.

 

A co do tego konkretnego auta, to tak jak pisałem już wcześniej. Nie jest warte tej ceny i koniec. Nieważne jaką ma wartość w Niemczech na mobile.de albo w niemieckich zawyżonych katalogach. Ma gigantyczny przebieg jak na ten rocznik i jest to stary model. Wydanie na niego 70 tys. złotych jest wg mnie nieporozumieniem. Za niewiele więcej kupujesz F30 z 2 litrowym dieselem, które mimo braku Mpakietu będzie i tak wyglądało 5 razy lepiej niż E90. No bo chyba nikt nie kupuje M pakietu dla aerodynamiki. ;) I co z tego, że masz 1,5 sekundy do setki gorzej, ale za to genialną 8 biegową skrzynię i nowy model.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.