Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Panowie mój problem polega na falujących obrotach, ale nie jak w innych wątkach- przy dojeżdżaniu do świateł czy na wstecznym. Zaraz po odpaleniu auta na ssaniu już zaczyna falować, później jeszcze przez chwilę nim rzuca, aż wszystko się normuje i już chodzi normalnie. Nie ma znaczenia czy samochód jest zimny czy ciepły, zawsze po odpaleniu są takie anomalie. Auto po wymianie odmy, cewek, po płukance lm i zalanym nowym olejem lm 5w30.

Panowie proszę o pomoc.

Opublikowano

Czujnik polozenia walka na wykonczeniu bym obstawial, ale bez kompa to ci nie powiem.

Moze byc tez altenator padnięty. Jaki masz przebieg?

Opublikowano
Czujnik polozenia walka na wykonczeniu bym obstawial, ale bez kompa to ci nie powiem.

Moze byc tez altenator padnięty. Jaki masz przebieg?

 

W Inpie miałem błędy czujnika położenia walka rozrządu czujniki wymieniłem, jednak poprawy nie ma. Czemu myślisz że alternator? Nie ma żadnej kontrolki od ładowania, odpala normalnie, ale potrafi zgasnąć po odpaleniu dopóki się nie unormuje.

Opublikowano

Faktycznie. Nie doczytałem.

Szukaj lewego powietrza. plastikowa rura pomiędzy przepływką, a przepustnicą nie jest zbyt trwała lub np. rurka od odmy,

A jeśli nie, to czujnik położenia walu korbowego zaczyna się sypać :) Jak ci zacznie gasnąc na gorącym to powinien wyskoczyc jeszcze blad alternatora, ale nie zawsze

Opublikowano

Zdjemij oslone pokrywy zaworow (nie pokrywe) i przy wlewie oleju masz wtyczke valvetronica, jest ona wpieta w kolnierz uszczelniajacy, jak ten jest na wykonczeniu zbiera sie tam olej i faluja obroty, pozdrawiam :)

 

http://bmwcentrum.pl/img/products/18/76/2_max.jpg

Opublikowano
Gdzie kupywałeś ta uszczelke? Coś tam się świeci, lepiej wymienić ta uszczelke niż pół silnika. Dostępność od ręki tylko w aso?
Opublikowano
Wymieniłem ostatnio u siebie ten kołnierz bo przeciekał ale nie falowały mi od niego obroty. Kupilem w sklepie z czesciami samochodowymi u siebie w miescie ale troche sie go baszukałem bo w wiekszosci przypadkow gdy podawalem nr tego kolnierza to sprzedawcy mowili ze tylko w komplecie z uszczelka klawiatury i reszta;p. Koszt 24zł
Inpa, ncs expert, chętnie pomogę okolice Konina
Opublikowano

kody błędów przed skasowaniem :

2743 cdkmd aussetzererkennung zyl 3

274e cdkmd aussetzererkennung, summenfehler

2783 cdklm heissfilmluftmassenmesser

2731 cdkenws nockenwellensteuerung einlass- vanos

27bb cdkanws- nockenwellensteuerung auslass-vanos

po skasowaniu błędów i przejechaniu sie po osiedlu zostały:

2731 cdkenws nockenwellensteuerung einlass- vanos

27bb cdkanws- nockenwellensteuerung auslass-vanos

 

Może dzieki temu ktoś pomoże, ewentualnie potwierdzi ten kołnierz :)

Pozdrawiam.

Opublikowano

Mi jak byl olej we wtyczce mocno falowal, teraz jak podales bledy to bym:

- Zamienil miejscami czujniki walkow i sprawdzil czy jest jakas zmiana - one czesto padaja (w razie W lepiej kupic uzywki: nowsze maja tez inna budowe, jedne maja na koncu zwezenie, drugie sa takiej samej grubosci na calej dlugosci, nie wiem teraz ktore to ktore, ale da sie dojsc po numerach). Jak masz mozliwosc to podmien ewentualnie z kims - w koncu to tylko po 1 srubce/torx :)

 

Foto z google:

http://i1136.photobucket.com/albums/n497/madmojojojo/CamshaftSensors.jpg

 

Jak nie to pewnie wypluwa przez czujnik walu (wydaje mi sie, ze aby go sciagnac trzeba sciagac kolektor). Nie gasnie Ci czasem auto, albo nie mrygnie kontrolka od aku ?

Opublikowano
Czujniki wymieniłem na używane oryginalne. Samochód przy falowaniu potrafi zgasnąć, ale jak minie mu ten czas wahań to nigdy nie zgasł.
Opublikowano
Ten typ tak ma... Sam mialem z tym problem, przeczytałem dziesiątki postów na ten temat. Ludzie wymieniali pół silnika i dalej nic.. Miałem identyczne objawy, już nie miałem siły do niego gdy nagle... Uspokoił się;d Tłumacze sobie to tym że zacząłem tankować "lepsze paliwo" czyt, VERVE i wtedy przestało;) Nie wiem czy to miało coś wspólnego;d
Opublikowano

Witam.

Zauważyłem że u mnie troszkę cieknie przez ten kołnierz i falują obroty i czasami po pastoju gaśnie. Ciężko wymienić ten kołnierz?

  • 2 tygodnie później...
  • 6 lat później...
Opublikowano
Panowie potrzebuje pilnie pomocy od wczoraj zaczęła mi BMW wariowac straciła na mocy w trakcie jazdy jak mam powyżej 50kmh i dam ja na luz gasnie mi tak samo jak przy dojazdach do świateł dziwne jest to jeżeli mam 35 kmh i jest na drugim biegu chodź dam ja na luz to normalne dojeżdża na standardowe obroty bez zgaszenia się i na postoju także chodz ją piłuje normalnie wraca na swoje obroty bez falowania się jedynie mam problem od 40 kmh w górę
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Myślę, że coś może być niesprawne..wypadałoby podpiąć pod komputer.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.