Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czyli wygląda, że te z początku produkcji były trwalsze. Ja miałem z indeksem 8 i padły po 60 tys (auto z 07-2009), - wymieniłem na nowe z indeksem 2, to może dłużej pożyją?
  • Odpowiedzi 100
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

informacja o wtryskach 5 generacji pochodzi z serwisu bmw .

Nikt i te zostały wypuszczone w 2011 i podobno są dobre.

Dlatego pytam jeszcze raz ma ktoś auto z 2011 lub wtryski z tego roku . Jak sprawuje się auto bo jezeli nic sie nie zmieniło i padają one po kilku tyś km. do żadne rozwiązanie .

Mój szwagier 2 lata temu kupił nowy VW amarok 2.0 tdi 180 PS gwarancja skończył się miesiąc temu i przy przebiegu 40 tyś padł 1 wtrysk ale trzeba wymienić wszystkie. cena 10 tyś z wymianą. Dobroduszny serwis stwierdził że zapłaci 70 % tej ceny. Tak wiec nowe auto i 3 tyś naprawa hehehhe. niezły szit.

Najlepsze jest to że mechanik z serwisu VW powiedział iż on prywatnie to już dawno wyleczył sie z bmw audi i VW teraz jeździ KIA znajomi Hyundai i ponad 200 tyś poza wymiana wahacza klocków i oleju to nic się nie dzieje.

Jestem ciekaw jakie cuda będą sie działy w bych silnikach bmw 2.8i 240 ps. pewnie nie dożyją 120 tyś km bez remontu.

Opublikowano

co do rozrządu to kupujcie zestaw Febi - w pudełku rzeczywiście jest Iwis - a Iwis idzie na pierwszy montaż i ma zeszlifowane logo BMW,

oraz nie zapomnijcie o mały kole zębatym, które kupuje się osobno, szczegóły w mojej galerii samochodu :cool2:

 

wtryski 2011 rocznik

ja mam dokładniej grudzień 2011 produkcja samochodu i przy ok 128 tys km są dalej fabryczne

jeżdżę zazwyczaj na zwykłym paliwie (shell), czasem premium (v power) - natomiast regularnie stosuje środku do wtrysków - różne, takie dobre typu LM lub czasem takie tańsze :)

a jak padną to co zrobić, wymienić z tym się liczę :roll:

 

 

co do żywotności samochodów zależy to moim zdaniem od poprzedniego właściciela - jak dba tak ma, sami wiecie jak jeżdżą najczęściej ludzie kupujący nowe BMW i je leasingując przez np 2-3 lata... :norty:

Opublikowano
Zgadzam się w 100% że ten silnik to wielki bubel. Nie dało się tym normalnie jeździć, poszarpywanie przy przełączaniu trybu spalania mieszanki, ciągłe błędy, wypalanie NOx itp. Pozbyłem się gniota przy przebiegu 75 tys (oryginalny od nowości). Założę się, że niewielki procent z wyprodukowanych sztuk dojedzie do 200 tysięcy. Kupiłem auto kiedy jeszcze mało informacji było o tym silniku, a w zasadzie benzyn BMW z bezpośrednim wtryskiem paliwa.
Opublikowano

napisz czy pomogło usunięcie noxa

Pytanie rozumiem że u ciebie wtryski sprawne ?

czy to normalne w tym silniku że gałka zmiany biegów drży jak jest na luzie?

Opublikowano

Ja miałem podobne objawy w aucie. Pomogło wymienienie 4 wtrysków na te z indeksem 11, kompletu cewek z Aso, były bosch teraz są denso, do tego nowe świece. Przed tym sypał nox i tez chciałem go wymienić ale po wymianie tego wszystkiego mam spokój z nox,em od 10tys km. Teraz mam błąd 2A99, ale to jeden z czujników tylko wiec nie ma tragedii. W n43 obowiązkowo wymiana wtrysków na te najnowsze, cewek i świec i będzie spokój.

 

U mnie gałka tez drży ale już dużo mniej po zmianie wtryskiwaczy.

 

U mnie komputer pokazywał tylko jeden wtrysk do zmiany ale wciąż wywalał nox i wariowały strasznie na zimnym.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja miałem podobne objawy w aucie. Pomogło wymienienie 4 wtrysków na te z indeksem 11, kompletu cewek z Aso, były bosch teraz są denso, do tego nowe świece. Przed tym sypał nox i tez chciałem go wymienić ale po wymianie tego wszystkiego mam spokój z nox,em od 10tys km. Teraz mam błąd 2A99, ale to jeden z czujników tylko wiec nie ma tragedii. W n43 obowiązkowo wymiana wtrysków na te najnowsze, cewek i świec i będzie spokój.

 

U mnie gałka tez drży ale już dużo mniej po zmianie wtryskiwaczy.

 

U mnie komputer pokazywał tylko jeden wtrysk do zmiany ale wciąż wywalał nox i wariowały strasznie na zimnym.

 

Mam wątpliwość co do producenta cewek - czy raczej nie są to cewki DELPHI. Takie były montowane w ramach akcji serwisowej.

Opublikowano
Ja miałem podobne objawy w aucie. Pomogło wymienienie 4 wtrysków na te z indeksem 11, kompletu cewek z Aso, były bosch teraz są denso, do tego nowe świece. Przed tym sypał nox i tez chciałem go wymienić ale po wymianie tego wszystkiego mam spokój z nox,em od 10tys km. Teraz mam błąd 2A99, ale to jeden z czujników tylko wiec nie ma tragedii. W n43 obowiązkowo wymiana wtrysków na te najnowsze, cewek i świec i będzie spokój.

 

U mnie gałka tez drży ale już dużo mniej po zmianie wtryskiwaczy.

 

U mnie komputer pokazywał tylko jeden wtrysk do zmiany ale wciąż wywalał nox i wariowały strasznie na zimnym.

 

Mam wątpliwość co do producenta cewek - czy raczej nie są to cewki DELPHI. Takie były montowane w ramach akcji serwisowej.

 

delphi :cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dokładnie DELPHI, w BMW w Berlinie zapłaciłem 17€ za sztukę wiec nie ma tragedii.

 

A w Polsce po 70zł (brutto)

Opublikowano

jeszcze nie usunolem tego noxa okres swiateczny itp dzis przegoniłem auto na autostardzie 3 do odciecia chamowanie silnikem do 4 tys i spowrotem do odciecia i tak kilka razy i wywalilo znowu błedy

2a0f

2af4

2af2

2af9

2aaf

30c1

2af6

2c7f

2c6c

dwa ostatnie pierwszy raz sie pojawiły :?:

Opublikowano
Te dwa ostatnie to błędy katalizatora, które mogą być wywołane na przykład lejącymi wtryskiwaczami. Wg mnie najlepsze lekarstwo to jak najszybsze pozbycie się tego auta, bo te silniki to padła jakich mało. Moim zdaniem szkoda nerwów i funduszy na naprawy.
Opublikowano
Te dwa ostatnie to błędy katalizatora, które mogą być wywołane na przykład lejącymi wtryskiwaczami. Wg mnie najlepsze lekarstwo to jak najszybsze pozbycie się tego auta, bo te silniki to padła jakich mało. Moim zdaniem szkoda nerwów i funduszy na naprawy.

 

co jest nie tak z tymi silnikami ? dlaczego sa zle ?

Opublikowano

dlatego, że:

-mechanicy są kiepscy

-ludzie kupują zajechane auta

-czytasz dużo forumowych mitów

wystarczy spojrzeć na zagraniczne oferty gdzie pełno takich egzemplarzy z przebiegami ok 300.000km i jakoś jeżdżą tylko u nas nagle mają magiczne 150.000 :)

i podstawa to prawidłowy serwis: olej co 10.000km, świece co 50.000km, co 100.000km selenoidy vanos, co 120-150 tys km kompletny rozrząd

 

nie zmienia to faktu, że dawne M52 były dużo bardziej trwałe

tutaj za to większa obsługa, ale mniejsza paliwożerność przy lepszych osiągach

Opublikowano

Ja mam wtryskiwacze wymienione jakieś 7kkm i auto na zimnym działa tak samo jak na starych ;)

Po odpaleniu przez jakieś 15-20s potrafi bujnąć obrotami i tyle. Także nie ma na to zasady.

I szczerze to nie mam za bardzo pomysłu. Jak będzie cieplej to zdejmę dolot, może jest zasyfiony.

Opublikowano
nowy problem zauwarzyłem wycieki oleju spod miski olejowej spod podstawy filtra oleju i prawdopodobnie spod pokrywy zaworów co moze byc przyczyna :mad2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.