Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Drodzy,

 

Prosba o ocene tego egzemplarza

 

http://olx.pl/oferta/bmw-seria-5-bmw-e34-540ia-rarytas-biala-skora-po-duzym-serwisie-w-2010r-CID5-IDbrhe1.html#5b71e37de2

 

Wydaje sie ze troche trzeba bedzie wlozyc w ten egzemplarz, pytanie tylko ile Waszym zdaniem

 

Dzieki

 

 

Order options

No. Description

214 AUTOMATIC STABILITY CONTROL+TRACTION

 

240 LEATHER STEERING WHEEL

 

302 ALARM SYSTEM

 

303 INNENRAUMSCHUTZ/NEIGUNGSALARMG

 

339 SATIN CHROME

 

401 SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC

 

416 SUNBLINDS

 

423 FLOOR MATS, VELOUR

 

428 WARNING TRIANGLE

 

438 WOOD TRIM

 

464 SKIBAG

 

472 CENTER ARMREST FRT DRIVER/PASS

 

494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER

 

498 HEADRESTS IN REAR, MECHANIC. ADJUSTABLE

 

500 HEADLIGHT WASHER SYS/INTENSIVE CLEANING

 

510 HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM

 

530 AIR CONDITIONING

 

540 CRUISE CONTROL

 

662 BMW BAVARIA C PROFESSIONAL RDS

 

676 HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM

 

690 CASSETTE HOLDER

 

801 GERMANY VERSION

Opublikowano

Z tego co widzę to lewy przedni błotnik na dole jest popuchnięty, tylny mniej ale coś się dzieje. Co najgorsze sprzedający nie dał zdjęć prawej strony, bo lewa jest pewnie lepsza ;).

 

Ogólnie wiadomo trzeba sprawdzić na żywo jak ta rdza daleko zaszła, bo czemuś ktoś musiał sprzedać po wydaniu tylu euro na serwisy. I odnoście opisu "podłoga nie zgnita" cokolwiek to znaczy z mojego doświadczenia to jest to auto wszędzie zardzewiałe, podłoga też ale nie "zgnita" :)

Było: 306 1.4 98> Espace 2.1d 94> 850 2.5 96> 318tds 97> W638cdi 2.2 00> 525tds 98> W169 1.5 05> 316i 90> 324td 89> 525tds 96> W124 300CE 90> Mondeo 2.0tdci 02> 525td 95> W203 2.0 01> 520i 98> 522i 00> 525i 01
Opublikowano
Dzieki Pat.

 

sa i zdjecia prawej strony...

http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-bmw-e34-540ia-rarytas-biala-skora-po-duzym-serwisie-w-2010r-ID6y9Zed.html

 

jak dla mnie sadzac po zdjeciach obie strony sa zgnite jednakowo ;)

 

Warto inwestowac w dokladne sprawdzenie?

 

 

Powiem tylko tyle, że miałem kiedyś w e34 bardzo mało rdzy, naloty bez popuchnięć i tak doły drzwi x4 + bardzo mały kawałek tylnego błotnika po znajomości porządnie 1k pln. Tutaj + błotniki przód + może progi i błotnik z tyłu.

Żeby auto było na lata to chyba trzeba liczyć wydanie ponad 2k na blachę i nawet tyle sam bym wydał kupując takie konkretnie auto pod warunkiem nie przegnicia podłogi ani progów. Sprawdzić trzeba też dookoła szybę przednią.

Było: 306 1.4 98> Espace 2.1d 94> 850 2.5 96> 318tds 97> W638cdi 2.2 00> 525tds 98> W169 1.5 05> 316i 90> 324td 89> 525tds 96> W124 300CE 90> Mondeo 2.0tdci 02> 525td 95> W203 2.0 01> 520i 98> 522i 00> 525i 01
Opublikowano

Są e34 bez rdzy aczkolwiek ten egzemplarz może ją mieć.

Radyjko klasa, dobrze że nikt go wcześniej nie zamienił na jakieś świecidło.

Możliwe że auto jest dobre, warto sprawdzić.

Opublikowano
Nie ma 23 letnich E34 bez rdzy :D Co najwyżej mogą być zadbane po ingerencji blacharza, dobrego blacharza i lakiernika. Ten model tak ma i "będzie miał" I nie mówmy, że bez napraw blacharskich od nowości nic się nie dzieje.
Opublikowano
Nie ma 23 letnich E34 bez rdzy :D Co najwyżej mogą być zadbane po ingerencji blacharza, dobrego blacharza i lakiernika. Ten model tak ma i "będzie miał" I nie mówmy, że bez napraw blacharskich od nowości nic się nie dzieje.

 

Auto o które się dbało nie ma prawa rdzewieć. Przykładem jest moje e34. Zauważcie też, że często w najlepszym stanie są wersje podstawowe e34 1.8 i 2.0, bo ktoś ledwo co uzbierał na taką limuzynę z salonu, wiedział ile na to pracował i po prostu szanował i dbał, często starszy Pan. Mocniejsze wersje to już księcia z gotówką duża i tak nie przywiązują wagi do dbania, takie jest moje zdanie i pogląd na ten temat. Dużo się rozglądam za e34 już kilka lat i wiem, że jeśli chcę ideał sprowadzić to najbardziej się to uda z silnikiem 1.8.

Było: 306 1.4 98> Espace 2.1d 94> 850 2.5 96> 318tds 97> W638cdi 2.2 00> 525tds 98> W169 1.5 05> 316i 90> 324td 89> 525tds 96> W124 300CE 90> Mondeo 2.0tdci 02> 525td 95> W203 2.0 01> 520i 98> 522i 00> 525i 01
Opublikowano
Wersja silnikowa nie ma nic wspolnego z rdzewieniem. Stan mechaniczny a rdza to cos innego. Nie ma szans na 20-kilkuletnie auto bez rdzy chyba ze mowa o audi 80 z podwojnym ocynkiem bezwypadkowym :mrgreen:
Opublikowano
Miałem kilka E34 i też 518. Ta blacha to była goła blacha plus lakier bez żadnych ocynkowań. I nie ma co opowiadac bajek, że takie 23 letnie auto, po tylu latach nie ma rdzy i to bardzo daleko zaawansowanej. Chyba, że jest tak jak napisałem, ingerencja (i to poważna) blacharza i lakiernika.
Opublikowano
Auto o które się dbało nie ma prawa rdzewieć.

Hmmm jedyne "dbanie" jakie przychodzi mi na myśl by 23 letnie auto nie rdzewiało - to postawienie go na kołkach i patrzenie na niego.

Możesz dbać ile wlezie a i tak usłyszysz "chrum" "chrum" spod auta

Opublikowano
Ta blacha to była goła blacha plus lakier bez żadnych ocynkowań.

Wydaje mi się, że E34 były ocynkowane chociaż nie wiem czy w całości.

Natomiast nie ma bata by nawet ocynkowane E34 nie rdzewiało podczas eksploatacji - chociażby obicia powłoki od kamieni etc...

Opublikowano
Wersja silnikowa nie ma nic wspolnego z rdzewieniem. Stan mechaniczny a rdza to cos innego. Nie ma szans na 20-kilkuletnie auto bez rdzy chyba ze mowa o audi 80 z podwojnym ocynkiem bezwypadkowym :mrgreen:

 

 

Jak wersja silnikowa nie może mieć wpływu na blachę? Pierwszy raz w życiu słyszę takie stwierdzenie :). Ciężko mi znaleźć 525i 24v z przebiegiem realnym poniżej 300k km a wersje 518i spokojnie można kupić z przebiegiem poniżej 150k km i kup w dobrym stanie blacharskim 525i a 518i których jest więcej w lepszym stanie?

 

Więc nadal twierdzisz, że 150k km różnicy nie ma wpływu na blachę, maskę, podłogę, progi, drzwi po prostu na nic z tych rzeczy :) ? Już nie wspominam o 530, 535, 540 które wiem że w pierwsze 3-4 lata miały ponad 200k km przelotu podobnie jak tds. Tak samo w Polsce, niemal wszystkie tds przegniłe a czemu, bo przebieg realny to grubo ponad 500-600k km. Przebieg ma wpływ na wszystko silnik i karoserie, na żarówkę i nitkę z fotela.

Było: 306 1.4 98> Espace 2.1d 94> 850 2.5 96> 318tds 97> W638cdi 2.2 00> 525tds 98> W169 1.5 05> 316i 90> 324td 89> 525tds 96> W124 300CE 90> Mondeo 2.0tdci 02> 525td 95> W203 2.0 01> 520i 98> 522i 00> 525i 01
Opublikowano
przebieg a nie wersja silnikowa. Równie dobrze możesz znalezc 540i co ma 150tys albo 518 które ma 350tys nalatane.

 

Dokładnie tak jak mówisz, znajdę jedno 540i co ma przebieg 150 tys. i jedno 518i co ma 350 tys. ale ogólnie rzecz biorąc 540i mają duże przebiegi a 518i mniejsze.

 

Miałem osobiście kilka e34, paroma też jeździłem po kilka tygodni, oglądałem w Polsce z 15 sztuk a w Austrii i Niemczech drugie tyle nie licząc innych aut i mam jeden wniosek.

 

Im biedniejsza wersja wyposażenia, im słabszy silnik tym lepszy stan i wnętrza i zewnętrza OPTYCZNY w tym karoserii. NIE biorę pod uwagę mechaniki i nie mówię, że jest tak w 100% przypadków tylko w większości.

Było: 306 1.4 98> Espace 2.1d 94> 850 2.5 96> 318tds 97> W638cdi 2.2 00> 525tds 98> W169 1.5 05> 316i 90> 324td 89> 525tds 96> W124 300CE 90> Mondeo 2.0tdci 02> 525td 95> W203 2.0 01> 520i 98> 522i 00> 525i 01
Opublikowano

Blacha była kiepska i nic tego nie zmieni, nawet gdyby cały czas stał w garażu. Jak pisałem, miałem przez kilka lat 518 z 94r auta te miały standardowo kiepskie wyposażenie, ale mechanicznie były bardzo dobre, po prostu nie miało się tam co zepsuć, a jak już to koszty były niewielkie. Mój egzemplarz ma w tej chwili 440tyś (został w rodzinie) silnik jak nowy, chodzi cichutko i równiutko mimo, że od prawie 300tys km jeździ na gazie, dobrej marki, dobrze zainstalowany i serwisowany.

Niestety, blacha jest zrujnowana mimo, że auto było bardzo dbane. I tutaj tylko ingerencja blacharsko-lakiernicza mogłaby coś zdziałać o ile na to nie jest za późno.

Tak że nie bardzo rozumiem twoich "spostrzeżeń", że na stan blacharski ma coś wpływ, co w zasadzie nigdy go nie miało.

Opublikowano

Ten egzemplarz jednak może mieć trochę rdzy. Fotel kierowcy ma poszycie do wymiany albo regeneracji.

 

Miałem kiedyś osiemnastoletnie e34 540i z prawdziwym przebiegiem 193 tyś. km bez rdzy.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Piotrek to niemożliwe :mrgreen: , napisz przynajmniej gdzie taką kupiłeś? :mrgreen:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
:silenced: Edytowane przez 320SI
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kontakt drugi :mrgreen: , rocznik 95 525i, jeśli stwierdzisz na niej ingerencję lakiernika albo gram korozji oddam Ci ją darmo, co proponujesz w zamian? :D
Opublikowano

Chodzi mi o to, czy kiedykolwiek jeździł w naszych warunkach pogodowych, śnieg, deszcz itd.

To może przyjadę i coś znajdę, chętnie bym go przytulił :D A w zamian mogę tylko powiedzieć, że widziałem setki E34, sam miałem w życiu 4 szt. ale w takim stanie jeszcze nie. Na "szczęście" trafić takie cudo, to jakby trafić w totka, ale gratuluję, lecz jedna jaskółka nie czyni wiosny. :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
:silenced: Edytowane przez 320SI

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.