Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, od 2-3 dni mam problem ze swoją betką. Mianowicie chodzi o to, że zawsze odpalała od strzała, a teraz muszę kręcić 2-3 sekundy zanim zapali i jak odpala to widzę jakby się dławiła przez chwilę. Poza tym zaraz po odpaleniu obroty utrzymują się na poziomie około 1000 lub nawet lekko więcej, ale gdy tylko wcisnę choćby odrobinę gazu to obroty wracają na swoje prawidłowe miejsce. I tak jest nie zawsze, ale często, niezależnie od tego czy silnik jest ciepły czy zimny. Jeszcze 4 dni temu nie miałem żadnego z wyżej wymienionych problemów. Czytałem trochę na forum i wiele wskazuje na czujnik położenia wału, a wy co sądzicie? Liczę na pomoc!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Sądzę,że powinieneś podłączyć auto pod komputer to wtedy zobaczysz czy to czujnik położenia wału.

Spekulacje można mnożyć.

Opublikowano
Czujnik położenia wału owszem,ale wtedy problemy pojawiają Się przy odpalaniu na ciepłym silniku, zimny pali od razu, więc to raczej nie to. Być może źle dawkuje paliwo,a może odma do sprawdzenia,tak jak pisał poprzednik diagnostyka komputerem powinna pomóc w odnalezieniu przyczyny
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano
Czujnik położenia wału owszem,ale wtedy problemy pojawiają Się przy odpalaniu na ciepłym silniku, zimny pali od razu, więc to raczej nie to. Być może źle dawkuje paliwo,a może odma do sprawdzenia,tak jak pisał poprzednik diagnostyka komputerem powinna pomóc w odnalezieniu przyczyny

 

Dzisiaj na zimnym odpalił normalnie, a już na ciepłym znów kręcił czyli chyba ten czujnik.

Opublikowano
Bardzo możliwe, że jednak czujnik, ale jeszcze sugerowałem Się resztą objawów,które opisałeś wcześniej a one nie bardzo pasują do wspomnianego czujnika. Jedź najpierw na kompa nim wydasz 250zł na nowy czujnik
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano
mam też 520i. Taki sam problem miałem- raz tydziań odpalał pięknie, raz na zimno trzeba było kręcic, raz na ciepło- nie było reguły- czujnik położenia wału. Nie pokazało błędu. Samochód raz miał moc a raz jakby słabszy... Jednak po wymianie juz miesiąc nic się nie dzieje- jest moc (jeśli można 150KM nazwa mocą) i odpala od strzałą. Tylko VDO siemens. Jeśli chodzi o BMW to żadnych tańszych zamienników za 100 czy 150zł. I tak będziesz musiał w końcu kupi VDO Siemens.
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
mam problem ze swoim bmw e39 520i polegajacy na tym ze ciezko pali na zimnym silniku trzeba dlugo krecic jak zalapie to chodzi rowno na cieplym nie ma tego problemy pali od razu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.