Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 99
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

i wyszlo szydło z worka...

http://images78.fotosik.pl/430/8eb3cfbe5981dba0gen.jpg

przestroga dla wszystkich zawsze korzystajcie z najlepszych dostepnych rozwiazan technicznych..... dzieki temu latwiej unikać problemów... usługa bardzo tania i 100% profesjonalna ! polecam wszystkim.

częściową przyczyną drgań na kierownicy była uszkodzona opona.... urządzenie z laserami pokazało prawdę niewidoczna gołym okiem... narazie koło trafilo na tylna oś teraz zajme sie procesem reklamacji opon.

i nareszcie spokoj podczas jazdy ;)

Opublikowano

do ogarnięcia....

przedni zderzak

Maleńkie zagłębienie w drzwiach.. usunę to metodą PDR

Relingi z których zlazi lakier... zdjąć i do prochu...

w planach

M pakiet miekka kierownica....

moze jak zmienie zonie auto bede mial troche czasu to oddam auto zeby chlopaki usuneli ten paskudny tlumik koncowy...

Opublikowano

Ooo Cypis same tematy mnie interesujące :mrgreen:

U mnie w planach tak jak pisałem

--Intercooler

--mała korekta w stajni :mrgreen: ( Wojtek z Dynosoftu pisał że możemy dziubnąć na 320-340 kc :twisted: )

Niektóre twoje tematy przerobiłem.(regeneracja odbłyśników,lakier ,hamulce ,fele,oleje filtry-norma co 10 tys.)

-hamulce mam w serii większe

-zawieszenia nie ruszam mam pełny M pakiet łącznie ze sportowym zawiechem.W trybie sd poduszki się usztywniają.

Też myślę nad wizytą w MG .Cały czas się waham czy wywalić DPF ( korek dla silnika )Zobaczę co powiedzą w MG i Dyno.

Z kosmetyki chciałbym zdemontować i pomalować zaciski ( tylko czarny mat)Na razie nie wiem jak się do tego zabrać .Z czasem na razie też krucho (robota).

Trza by się spotkać po świętach ,powiedzmy w Katosach.

 

Kolego z peżota .Może X3 w 2.0 nie jedzie (miałem ) Ale sd ,proszę cię.Jasne że są fajne fajne modele beemek dla zabawy.Sam choruję na X6 5.0 i.Kiedyś kupię.

:norty: Najważniejsze jest to żeby ci sprawiało radość ,mi do tej pory sprawia :mrgreen: ,choć nie jeżdziłem nigdy powiedzmy e-60 535.

Mi X3 jak najbardziej odpowiada do codziennej jazdy. Na autostradzie nie narzekam , ostatnio octavia rs 230 w serii ( gościu zdziwiony-taki dupowóz a tu skoda nie chce odejść)

A najbardziej mnie rozpier..la jak ktoś pisze że znaczek musi być. Gościu ,stać mnie na nowe auto z wyższej półki ale jezdzę x3 2006 r bo mi się podoba i sprawia frajdę.

Generalnie bardzo podobają mi się starsze modele E-39 , E 46 ,nawet e 34 tylko musiałaby być igła .W/g mnie te auta coś w sobie mają .Dziś również wszędobylska elektronika .Kwestia silnika to inny temat choć mając nawet 1.8 lub 2.0 i 120-150 kucy jak jesteś fanem marki to też cieszy.Zawsze jak widzę starszą beemkę zadbaną i doinwestowaną ( nie pażdzież ze spojlerami z giełdy)to się oglądam. Byłem latem w Krakowie na wystawie auto classic czy podobnie .Stało parę beemek E -36 alpina B8 4.6 V 8 lub e 38 w benzynie . Zajeb..cie zadbane .Oprócz posiadaczy BMW są pasjonaci ,pamiętaj.

Jasne nowe to nowe ale czy zawsze lepsze?Ostatnio na tempomacie 110 /h spalanie 6,4/100 co więcej / Przy tej mocy,Bez start/stopów i innych oszczędzaczy.

Ostatnio jeden gość w znanym serwisie BMW W Kat.( niee ,nie Krystian) podjechałem zdiagnozować usterkę .Koszt ok 3 tys.Kuwa patrzał na mnie kuwa z politowaniem i szyderczym wręcz uśmieszkiem,pewno myślał (kupił se facet BMW a teraz go nie stać) Stać ,stać panieale ponieważ jestem FANEM MARKI to jeżdzę tym modelem jakim chcę i lubię(nie tylko dla znaczka )Na marginesie też mam peżota partnera (do roboty)

Opublikowano

http://images76.fotosik.pl/458/1a993c788f39bc0egen.jpg

http://images77.fotosik.pl/457/9b0b0413829b0b06gen.jpg

 

 

i stary na aucie a fabrycznie nowy na gruncie.... obecnie nowy juz zalozony

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

przy aucie zbyt wiele sie nie dzieje.... relingi zdjałem i w aucie zrobiło sie sporo ciszej na trasie...

jezdzi elegancko... ale....

w aucie zalozone hamulce zimmerman .... tarcze przod pogieły sie po 5000km... bicie zaledwie 0.04mm niestety drgania kierownicy spore.... tarcze zdjałem oddałem lokalnemu miszczowi do przetoczenia....

po tym bicie 0.01 i 0.015mm jak ręką odjał.... jezdze dalej :) zbliza sie wymiana oleju w silniku...

 

http://images75.fotosik.pl/661/1614ec854acb8ffdgen.jpg

http://images75.fotosik.pl/661/827d932e8189a2f5gen.jpg

Opublikowano

Jak pogiąłeś tarcze?

Ty w ogóle chcesz je na te z X5 zmieniac?

Opublikowano
Sławku juz bardzo dawno temu zmieniłem je na te z X5 od tej pory pogialem juz drugi komplet przodu... podejrzewam ze auto nie lubi hamowana z duzej predkosci z przyczepa.... bo tarcze robia sie ciemnofioletowe....
Opublikowano

Z którego X5 to brałeś? Z isa?

Myślałem że z X5 będą aż nadto.

Opublikowano
wzialem o jedno oczko wieksze czyli zamiast 325x25 jest 332x30 natomiast sama powierchnia tarczy zaczyna sie od mniejszej srednicy wiec powierzchnia cierna jest sporo wieksza. skutecznosc oczywiscie sie poprawila..... ale jednak ciezki pojazd to i hamulce maja ciezko :)
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

dawno nic sie nie dzialo auto....

auto smiga elegancko ;) ale...

akumulator ma 6 lat.... srednio krecił... za porada goscia od akumulatorów prosze otworzyc i dolac wody.... brakowało okolo 0.6l wody .... napiecie podczas rozruchu podniosło sie o 0.5V elegancko kreci :) mysle ze znacznie przedłuzylem mu życie :)

Opublikowano
no był zasłoniety naklejka..... najlejke rozcialem nozykiem do papieru i okazuje sie ze to zwykly akumulator... nie mam w Xsie AGM wiec wlałem wody i odżył jak nowy :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
potwierdzam, heh, nie w BMW ale też tak robiłem, tyle że ja lałem kwas
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

byly srogie mrozy niestety akumulator bardzo ospale krecił..... odpalił ale ledwo ledwo... by nie ryzykowac wykorzystalem okazje i wykonałem nastepujacy manewr :)

znalazlem starego szrota akumulator .... kupilem nowy / szrota oddałem w rozliczeniu.... spokojnie pojechalem do domu zamieniłem akumulator a swoj stary wystawilem na olx ;) 3h pozniej juz byl sprzedany :)

przy okazji wielkich mrozów podczas odpalania piszczalo cos w rolkach.... wiec wrzuciłem nowa rolke kierunkową, nowa rolke napinajaca.... oddalem alternator na pełna regeneracje mimo iz ladował prawidłowo... ale jak juz chlopaki rozbierali kazalem zrobic wszystko najlepiej jak sie da zebym przez nastepne kilka lat nie miał z tym problemów....

b7710350e7071887gen.jpg

 

niestety przepaliła sie czesc maty podgrzewajacej tyłek..... niestety koszt wymiany maty w aso to okolo 2500zl gdyz mata jest intergalna czescia ze skóra.....

rozwiazanie... mata uniwersalna... koszt 50zl.. montaz 110zl nie wyczuwam posladkiem roznicy w temperaturze:) tapicer wszył.... ja to ladnie elektrycznie podłączylem. w oryginalna wiazke i wszystko dziala pieknie :) jak fabryka....

jest 1 element do naprawy..... zdarza sie ze zapiszczy na sekunde wentylator.... w najblizszym czasie zostanie to opanowane :)

Opublikowano
u mnie nie ma roznicy kiedy co naprawiam bo w garazu mam +20'C ;) takze cieplo miło i przyjemnie ;)
  • 5 tygodni później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
u mnie nie ma roznicy kiedy co naprawiam bo w garazu mam +20'C ;) takze cieplo miło i przyjemnie ;)

Od kiedy to ty zacząłeś sam remonty robić ? ))))

Opublikowano
Od zawsze robiłem sam.... Nie ogarniam tylko zawieszenia.. Bo nie mam maszyny do zbieżności i kodowanie zostawiam takim ludziom jak Ty :) narazie walka trwa z 740i
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

sam ściągałeś poszycie?? myśle przejść z materiału na skórę. Skór prawie nie ma grzanych więc pomyślałem kupić taniej zwykłe i przerzucić z przodu poszycie.

No ale jak mówisz że coś jest zintegrowane to sam nie wiem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.