Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam problem z Activ stering i DSC po wymianie maglownicy . Maglownica wymieniona pojechałem na zbieżność i myślałem ze wszystko będzie git . Po przejechaniu kawałek wywala Activsteering , dsc oraz przebite opony . Wybrałem sie do znajomego na kalibracje Disem i nic nie pomogło a nawet stało się gorzej bo kierownice przestawiło o 20stopni i wszystko przestało działać . Po powrocie do domu zrobiłem reset DSC87 przez tool32 i kiera na postoju jest prosto ale podczas jazdy jest trochę krzywo o jakieś 10-15stopni :/ po tym zabiegu z tool32 podczas jazdy Activ steering działa ale za zapala mi się trakcja i przyhamowuje samochód oraz podczas hamowanie dziwnie zachowuje się pedał hamulca tak jakby załącza się ABS . Zrobiłem zrzut z inpy , czujnik skrętu przy kierze pokazuje prawidłowo jak kierownica jest na wprost oraz jak robimy maxymalny skret w prawo oraz w lewo . Nie wiem dlaczego pozycja po prawej jest -1440.02 ? ma ktoś jakieś pomysły ?

 

http://members.chello.pl/noname/inpa.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.