Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie. Przyszła kolej na kolejna wymianę w moim aucie, która była już konieczna. Od pewnego czasu borykałem się z problemem przy odpalaniu samochodu, na początku falowały mi strasznie obroty przy odpalaniu na zimnym aż w końcu pewnego dnia nie mogłem w ogóle odpalić auta na benzynie, kręcił i kręcił, zapalił na chwilę i gasł. Po podpięciu do komputera pokazywało błąd pompy paliwa tak więc z racji tego że pompy rzadko siadają postanowiłem kupić używaną i tak też zrobiłem. Pompę używana, o takich samych numerach seryjnych włożyłem do auta, na początku było wszystko ok. Auto paliło i normalnie jeździło ale z czasem zaczęło robić sie to samo co przed wymianą czyli falowanie a potem odpalanie auta za 10 razem itd. nawet przy wyprzedzaniu był problem bo jeżeli obroty miałem większe niż 6000 to z LPG przełącza mi na benzynę i auto momentalnie traciło moc ponieważ jak później wyszło nie dostawało zbyt dużej dawki paliwa. Jak jechałem na regulację LPG to gazownik mi powiedział że pompa daje o 22% zubożałą dawkę paliwa dlatego tak się dzieje i na wolnych obrotach auto mi gasło jak pracowało na benzynie. Opcje były dwie, albo ponownie pompa paliwa albo może coś ze wtryskami paliwa. Po podpięciu do komputera znowu pokazywało błędy pompy więc zamówiłem tym razem cały komplet czyli pompę paliwa z prawej strony i filtr paliwa z lewej strony a wcześniej kupiłem również sterownik pompy aby sprawdzić czy to nie jego wina, ale tu akurat było wszystko ok. Po wymianie tego wszystkiego problemy ustały, auto pali na dotyk, obroty nie falują jest tak jak powinno być na szczęście. Przyczyną był filtr paliwa ten z lewej strony, który był już tak mocno zapchany że benzyna przez niego ledwo co leciała. Jak go otworzyłem z czystej ciekawości to w środku było czarno od całego brudu jaki się zbierał.

 

Numery seryjne z jakich na jakie wymieniłem:

Pompa paliwa BOSCH 0 580 314 106 wymieniona na BOSCH 0 580 314 545

Filtr paliwa BOSCH 0 580 300 047 wymieniona na BOSCH 0 580 314 537

 

Na koniec 3 zdjęcia, zapomniałem zrobić więcej bo zająłem się wymianą :)

http://static.pokazywarka.pl/bigImages/6733492/18409190.jpg?1467796003

http://static.pokazywarka.pl/bigImages/6733492/18409201.jpg?1467796003

http://static.pokazywarka.pl/bigImages/6733492/18409191.jpg?1467796003

  • Odpowiedzi 141
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

super że problem rozwiązany.

 

wygląd na nowych felgach baardzo na plus!! :cool2:

 

ps. jeszcze chyba zostało tylko Ci znaleźć jakiegoś ogarniętego gazownika....

Opublikowano
jeżeli obroty miałem większe niż 6000 to z LPG przełącza mi na benzynę

 

tak było tylko podczas padniętej pompy paliwa czy masz tak cały czas że przy wyższych obrotach przełącza Ci na PB?

Rozumiem że tak masz cały czas bo raczej to związku z padniętą (bądź nie) pompą paliwa nie powinno mieć..

 

Jeśli instalka przełącza z LPG na PB po jakichś obrotach to znaczy że coś nie do końca z nią dobrze jest..

Opublikowano

U mnie ustawione jest dokładnie na 6500 obrotów że przełącza na PB co raczej jest normalne i zrobione ze względu na bezpieczeństwo silnika i spotkałem się z tym również u innych. Dla mnie nie ma w tym nic dziwnego.

 

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Myślałem że po prostu LPG klęka na 6000 i dalej nie pociągnie bo nie wyrobi reduktor/wtryski...

 

ps. 6500 - to u mnie max a za nim tylko zakazane czerwone pole :)

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

Witajcie!

Dawno już nic na forum nie wrzucałem, natomiast kilka rzeczy przy moim aucie się zmieniło. Może zacznę wszystko opisywać chronologicznie...

Na początku zacznę może od delikatnej zmiany wizualnej w moim aucie... znalazłem dość tanio listwy ozdobne wokół drzwi w kolorze czarnym, a że ja mam w chromie więc je sobie sam wymieniłem. Efekt końcowy na zdjęciach poniżej, dodam tylko, że montaż jak i demontaż jest dość prosty, wystarczy być tylko delikatnym i wszystko samo schodzi. Jeżeli ktoś potrzebuje instrukcji to proszę pisać, chętnie się podzielę swoimi doświadczeniami.

http://static.pokazywarka.pl/bigImages/7148622/19542882.jpg?1481293477

http://static.pokazywarka.pl/bigImages/7148622/19542893.jpg?1481293477

http://static.pokazywarka.pl/bigImages/7148622/19542905.jpg?1481293477

http://static.pokazywarka.pl/bigImages/7148622/19542911.jpg?1481293477

http://static.pokazywarka.pl/bigImages/7148622/19542923.jpg?1481293477

http://static.pokazywarka.pl/bigImages/7148622/19542929.jpg?1481293477

http://static.pokazywarka.pl/bigImages/7148622/19542937.jpg?1481293477

http://static.pokazywarka.pl/bigImages/7148622/19542943.jpg?1481293477

http://static.pokazywarka.pl/bigImages/7148622/19542947.jpg?1481293477

 

Kolejna rzecz jaka została zrobiona przez ten czas to wymiana uszczelki pokrywy zaworów (pociła się) oraz uszczelki podstawy filtra oleju (również się pociła). Jeżeli chodzi o wymianę uszczelki w podstawie filtra oleju to przebiega to dość sprawnie i bez większych problemów, oczywiście najlepiej robić to przy wymianie oleju z filtrem juk już spuścimy olej tak jak w moim przypadku. Więcej problemów sprawia wymiana uszczelki pokrywy zaworów, wymagana cierpliwość i czasu, trzeba sporo się na rozkręcać różnych pierdół. Wymagane jest również to tego miejsce oraz zaplecze w postaci odpowiednich kluczy (pokrywa zaworów jest na TORX'y). Uszczelka jest dość delikatna więc przy montażu nowej trzeba być ostrożnym z jej montażem. Nie nakładamy na uszczelkę żadnych sylikonów itp. Sama uszczelka jest metalowa i pokryta gumą z rowkami, co powoduje szczelność i nie trzeba nic dodatkowego nakładać, ja przejechałem 3 tys. km i nic się nie poci. Uszczelki jakie zamówiłem są firmy Elring, chyba jedna z najlepszych firm na rynku. Przy okazji jak już wspomniałem wymieniłem olej (Motul 8100 X-CLEAN C3 5W40) oraz filtr oleju (MANN HU 816X) na nowy.

http://static.pokazywarka.pl/bigImages/7148607/19542839.jpg?1481293339

http://static.pokazywarka.pl/bigImages/7148607/19542845.jpg?1481293339

http://static.pokazywarka.pl/bigImages/7148607/19542848.jpg?1481293339

http://static.pokazywarka.pl/bigImages/7148607/19542850.jpg?1481293339

http://static.pokazywarka.pl/bigImages/7148607/19542857.jpg?1481293339

http://static.pokazywarka.pl/bigImages/7148607/19542868.jpg?1481293339

 

 

W między czasie wyregulowałem też ramie wycieraczki, które uderzało podczas pracy o słupek. Wystarczyło poprawić umocowanie ramienia aby wszystko wróciło do normy. Czytałem o tej regulacji na forum i niektórzy wymieniają całe mechanizmy, natomiast u mnie wystarczyło tylko poprawić mocowanie i wszystko pracuje poprawnie.

http://static.pokazywarka.pl/bigImages/7148592/19542802.jpg?1481290397

http://static.pokazywarka.pl/bigImages/7148592/19542813.jpg?1481290397

http://static.pokazywarka.pl/bigImages/7148592/19542815.jpg?1481290397

http://static.pokazywarka.pl/bigImages/7148592/19542811.jpg?1481290397

http://static.pokazywarka.pl/bigImages/7148592/19542816.jpg?1481290397

http://static.pokazywarka.pl/bigImages/7148592/19542821.jpg?1481290397

 

Dodatkowo w sierpniu o czym zapomniałem napisać na samym początku, został wymieniony u mnie regulator napięcia wraz z alternatorem na nowe (regenerowany). Akurat to robiłem w serwisie, więc nie opisze tego dokładniej. Natomiast przyczyna wymiany był uszkodzony regulator, który błędnie podawał napięcie 15,2V co jest stanowczo za dużo. Serwis stwierdził, że szczotki w alternatorze są na wykończeniu i zasugerował kompletną wymianę na co się zgodziłem i mam cały nowy zestaw pod maską.

 

Delikatną zmianą są również nowe dywaniki gumowe na zimę firmy PETEX dedykowane do tego modelu wraz ze stoperami, dzięki czemu nie przemieszczają się.

http://static.pokazywarka.pl/bigImages/7148607/19542859.jpg?1481293339

http://static.pokazywarka.pl/bigImages/7148607/19542865.jpg?1481293339

http://static.pokazywarka.pl/bigImages/7148607/19542898.jpg?1481293339

 

Ostatnia rzecz jaka została wymieniona to poduszki silnika. Również pracochłonna rzecz. Poduszki wymieniłem ponieważ, jedna była już miękka a druga wyrwana. Poduszki zamówiłem firmy LEMFORDER bo uważam, że to jest najlepszy zamiennik do BMW i najdłużej posłużą. Przy wymianie potrzebne są na pewno dwie osoby, przynajmniej tak mi się wydaje. Jest trochę rozkręcania ale bez większych problemów. Do lewej poduszki dostajemy się od góry, natomiast do prawej od dołu. Czas jaki trzeba przeznaczyć to około 3h w porywach do 4h. Robiłem te wymianę pierwszy raz więc dlatego tyle czasu mi się zeszło, wprawionym osobą na pewno idzie to znacznie szybciej.

http://static.pokazywarka.pl/bigImages/7148607/19542890.jpg?1481293339

http://static.pokazywarka.pl/bigImages/7148607/19542907.jpg?1481293339

http://static.pokazywarka.pl/bigImages/7148607/19542910.jpg?1481293339

http://static.pokazywarka.pl/bigImages/7148607/19542921.jpg?1481293339

http://static.pokazywarka.pl/bigImages/7148607/19542931.jpg?1481293339

http://static.pokazywarka.pl/bigImages/7148607/19542935.jpg?1481293339

http://static.pokazywarka.pl/bigImages/7148607/19542942.jpg?1481293339

http://static.pokazywarka.pl/bigImages/7148607/19542945.jpg?1481293339

 

Pozdrawiam oraz szerokości życzę :)

Opublikowano

fajnie działasz ;)

 

i przestawiłeś sobie kąt przylegania wycieraczki do szyby. Do poprawki :P

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

mnichu nie wiem czy przestawiłem kąt przylegania wycieraczki, natomiast po tej korekcie już nie uderza ona o słupek a jakość zbierania wody z szyby jest taka jak przed zmianą ustawienia.

 

 

Co do ostatnich wymian to niedawno padł mi IBS w aucie więc go wymieniłem na "nowy". Klama jaką kupiłem z IBS to wersja po lifcie, ja miałem przed liftową, natomiast jedyną przeróbką jaką musiałem dokonać była wymiana wtyczki, bo się różniły... chwila roboty i po kłopocie... błędów nie ma a przejechałem prawie 1000km od wymiany więc problem zażegnany. Zdjęcia poniżej:

 

Stara klema

http://static.pokazywarka.pl/bigImages/7169593/19596205.jpg?1482756247

 

Nowa klema

http://static.pokazywarka.pl/bigImages/7169593/19596222.jpg?1482756247

 

Przerobienie wtyczki:

http://static.pokazywarka.pl/bigImages/7169593/19596196.jpg?1482756247

 

Druga wtyczka bez przeróbek pasowała:

http://static.pokazywarka.pl/bigImages/7169593/19596224.jpg?1482756247

Opublikowano
mnichu nie wiem czy przestawiłem kąt przylegania wycieraczki

 

To Ci piszę że przestawiłeś :P

 

jakość zbierania wody z szyby jest taka jak przed zmianą ustawienia

 

No to gitara ;) Ale jak coś się będzie działo z wycieraczką to będziesz wiedział gdzie jest problem ;)

 

pozdrawim, Miliona kilometrów :cool2:

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witajcie,

Ostatnio w sumie nic ciekawego się nie dzieje przy aucie, pokonuje kolejne kilometry bezproblemowo więc ja się cieszę i mogę zacząć dzięki temu kompletować sobie moje małe marzenie :)

Chodzi tu o pełen M-Pakiet zewnętrzny jak na razie :) bo środek z czasem też mam nadzieję że się pojawi natomiast ciężko dorwać brązowe skóry a tylko takie mnie interesują.

Udało mi się kupić w mojej okolicy kompletny przód do mojego auta, tak jak chciałem, zderzak oryginał BMW, nie jakiś zamiennik, posiada wszystko co jest wymagane do montażu, wloty powietrza, zaślepki, halogeny, PDC z wiązką, nerki. Teraz szukam tylko tyłu i progów a potem przyjdzie czas na lakiernika, mam nadzieję, że w okresie letnim auto już będzie jeździło z nowym body :P

Oto zdjęcia zderzaka:

http://static.pokazywarka.pl/bigImages/7241440/19760946.jpg?1484409891

http://static.pokazywarka.pl/bigImages/7241440/19760945.jpg?1484409891

 

A tu przykład tyłu jaki mi sie podoba i tak prawdopodobnie będzie wyglądać u mnie :)

http://mmtuning.pl/files/jpg/1/1406_c.jpg

 

Lampy LCI + czarny dyfuzor + przyciemnione szyby też będą się robić :) najpierw trzeba wszystko skompletować :)

 

Miłego weekendu :0

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Kolejne rzeczy z mojego projektu dla tego auta kupione...

Będzie robiony kompletny retrofit lamp przód + tył. Na razie zbieram potrzebne do tego części... na chwilę obecną udało mi się kupić:

 

Lampy komplet przód bi-xenon nieskrętny bo różne opinie o DYNAMIC'ach czytałem jedni chwalili inni że tak sobie to działa, więc kupiłem zwykłe. Lampy uzbrojone we wszystkie wymagane rzeczy do działania.

http://static.pokazywarka.pl/f/r/5/e76305c084dc9a1438d32238e2d087fe_orig.jpg?1490460354

http://static.pokazywarka.pl/z/6/w/d7ba20b293a6702e7c5b786b75125a52_orig.jpg?1490460354

http://static.pokazywarka.pl/l/o/2/15cc9262dc74a9b9bcbd7378bfd216e0_big.jpg?1490460354

http://static.pokazywarka.pl/i/k/2/36ecfee078dbb388ea71fa3df9fa6470_big.jpg?1490460354

 

Lampy na tył również kompletne + dokupiłem komplet nowych żarówek P21W Philips Vision Plus +60% bo widzę że te z którymi kupiłem już są trochę zmęczone... zobaczymy czy faktycznie jaśniejsze jak deklaruje producent.

http://static.pokazywarka.pl/v/s/y/f7ac8e04410cae00de7395adb2c721a0_orig.jpg?1490460354

http://static.pokazywarka.pl/t/6/r/1ddeab7b3d7afbd39402c452f596c9b5_orig.jpg?1490460354

 

 

Teraz czekam na paczkę z czujnikami poziomowania w komplecie z mocowaniami itp. bo zamówiłem i ma przyjść w przyszłym tygodniu.

Dodatkowo jeszcze czekam na informacje od jednego człowieka odnośnie wiązki i chyba będę kupował adaptery z kostkami i dodatkowym przewodem.

Jak kupię to czeka mnie kodowanie i korzystanie z nowych "zabaweczek"

 

 

Dodatkowo porwałem się na kupno kompletnego M-Pakietu w wersji "dobry" zamiennik... i został z tego tylko zamiennik. Nie Polecam! Dobrze że w sklepie kupione jako nowe to zwróciłem to bo nic do siebie nie pasowało. Kiepskiej jakości materiał oraz kiepskie spasowanie elementów. Zatrzaski w złych miejscach, tylny dyfuzor do zderzaka nie pasował a z przodu ledwo się dało włożyć kratkę wlotu powietrza na swoje miejsce, progów nawet nie wyciągałem, w dodatku kupiłem halogeny soczewkowe ale nie były zgodne z opisem bo nie posiadały homologacji na kloszu i je też odesłałem.

 

http://static.pokazywarka.pl/1/8/p/25bcf15f77ae001ce3396ab2f478e10c_big.jpg?1490460354

http://static.pokazywarka.pl/9/a/0/99be00f60952adad85950404eba11e79_orig.jpg?1490460354

http://static.pokazywarka.pl/r/u/x/1bd28d3c0ad2edf8c57327db76bde589_big.jpg?1490460354

http://static.pokazywarka.pl/0/c/z/6c9c6b9811d3bcdde35638530883ba2a_big.jpg?1490460354

http://static.pokazywarka.pl/c/m/j/5416139f1a3d8d9c043853afbea755f5_big.jpg?1490460354

http://static.pokazywarka.pl/r/1/f/cfb57bb8880a525c61ff33f0254d2bb1_orig.jpg?1490460354

http://static.pokazywarka.pl/d/a/h/0d527d418f0d71e854a89aa8f195a25b_big.jpg?1490460354

http://static.pokazywarka.pl/h/z/r/a123abd36cd52d355ffb44be6e55f51f_orig.jpg?1490460354

 

To co udało mi się zebrać leży na strychu i czeka na lepsze dni czyli aż wszystko skompletuje i będzie można założyć wszystko.

http://static.pokazywarka.pl/n/5/y/a79546197be654574bc7737d1cc44832_orig.jpg?1490460354

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Nadeszła kolejna porcja zabawek do kompletu...

W zeszłym tygodniu pojechałem po kompletny zderzak na tył z dyfuzorem, wiązką oraz czujnikami PDC i kompletem ślizgów

http://static.pokazywarka.pl/c/w/b/c08c2f27d6f762a9fdd1d3e5ac10d89a_big.jpg?1491505392

 

Tak się prezentuje mój komplecik... czekamy teraz tylko na upolowanie jakiś sensownych progów.

http://static.pokazywarka.pl/5/o/i/05f0127cf66515c94c36344e16c8d090_big.jpg?1491505326

 

Z Chin przyszły mi markery do lamp o mocy 40W, barwie światła 6000K na diodzie CREE XHP-50. Korzystają z tych markerów inni forumowicze i muszę przyznać że świeca ładnie i mocno, zdjęcia tego nie oddają ale jest bardzo zbliżone do efektu na F10.

http://static.pokazywarka.pl/s/9/0/882d008fa0bcdf26b3b78cfbc7681d53_big.jpg?1491505326

 

Efekt nowych markerów (na zdjęciu wpada w niebieski ale w rzeczywistości jest to typowy zimny biały):

http://static.pokazywarka.pl/2/a/2/0276da1d3d2d4fa9efbfb1380da19bdf_big.jpg?1491505326

 

A tutaj stara żarówka H8

http://static.pokazywarka.pl/w/l/8/68ed982642008eb15b5264b0cb510e5d_big.jpg?1491505326

 

Tutaj zdjęcia jak to się mieści do lampy, pasuje idealnie nie trzeba kombinować z zamknięciem dekielka:

Stara żarówka

http://static.pokazywarka.pl/n/n/q/cb171a5105d81795e3f416268a0d531f_big.jpg?1491505326

 

Nowy marker

http://static.pokazywarka.pl/z/4/3/232803fddb7d7de4f3dfb222757147b4_big.jpg?1491505326

 

Zamknięcie dekielka z nowym markerem

http://static.pokazywarka.pl/5/n/4/4d5f948bc72b455a72e04689ce3dc21d_big.jpg?1491505326

 

Przyszły również adaptery na przód i tył do lamp z mojej wiązki na LCI

http://static.pokazywarka.pl/u/s/r/aef4f3db26d59ea4a118aa1e5f1023c7_big.jpg?1491505326

http://static.pokazywarka.pl/l/r/h/39877dcda142f95d167061c5a28e21bc_big.jpg?1491505326

 

W końcu dotarły do mnie też czujniki poziomowania ksenonów na przód i tył wraz z mocowaniami, wiec do lamp mam już gotowy komplet. Teraz została ostatnia część przygotowań czyli przestudiowanie wszystkiego co i jak i montaż.

http://static.pokazywarka.pl/4/v/4/04f7704a8263d4c56f696e672bce002d_big.jpg?1491505392

Opublikowano

W dniu wczorajszym przyszły do mnie filtry kabinowe... więc wziąłem się za wymianę filtrów oraz ozonowanie auta. Posiadam własny ozonator więc postanowiłem wziąć sprawę w swoje ręce a do warsztatu pojechać tylko po nabicie nowego czynnika do układu. W tym roku postanowiłem pierwszy raz w życiu kupić filtry węglowe marki Filtron, zawsze używałem filtrów MANN, zobaczymy jak się będzie to sprawowało. Poniżej relacja zdjęciowa z wymiany filtrów, ozonowania oraz porównania filtrów marki MANN oraz Filtron.

 

Zestaw jaki potrzebny do całej operacji to:

- klucz "13"

- zestaw dwóch nowych filtrów

- ozonator

- preparat do kanałów WURTH głównie do spryskania parownika

http://static.pokazywarka.pl/i/c/h/7e0cc5da19fcfb53f181f350d0d90d45_big.jpg?1491505326

 

Wyjęcie starych filtrów:

http://static.pokazywarka.pl/t/9/o/89bd84f855c975e96552c9cf2db56a97_big.jpg?1491505326

 

Włączenie ozonowania na 15min:

http://static.pokazywarka.pl/z/p/3/8f61270b9621b1350285390f2f0b7b1f_big.jpg?1491505326

 

W międzyczasie wymiana filtrów:

http://static.pokazywarka.pl/e/0/z/e624d760c9fa48a6a90507fbfa83a527_big.jpg?1491505326

 

Porównanie filtrów obu marek:

http://static.pokazywarka.pl/0/h/q/2435f26c77da15fb48623d876097ebe2_big.jpg?1491505326

 

Nowe filtry już na swoim miejscu:

http://static.pokazywarka.pl/4/3/u/dc271e1ad78ced858ef798f6775cef64_big.jpg?1491505326

 

Czekanie aż ozonowanie się skończy, przy okazji widać że już letnie opony wjechały na pokład :) :

http://static.pokazywarka.pl/t/0/y/89d86a2d71c407a51285db80f83ae747_big.jpg?1491505326

 

Wietrzenie auta po zakończeniu ozonowania:

http://static.pokazywarka.pl/m/k/j/caeceba56c5ac4f64443df84aec9138a_big.jpg?1491505326

 

To tyle z wymiany i ozonowania filtrów...

Opublikowano

Włączenie ozonowania na 15min:

http://static.pokazywarka.pl/z/p/3/8f61270b9621b1350285390f2f0b7b1f_big.jpg?1491505326

 

Też mam swój własny ozonator na wyposażeniu i polecam Ci aplikację ozonu w kanały powietrzne od strony komory silnika (włączyć nawiew ale bez klimatyzacji, żeby na parowniku nie skraplała się wilgoć). Ja kupiłem sobie w Castoramie rurę alu tą karbowaną do wyciągów (nazywa się to zdaje się "kanał elastyczny" lub "rura spiro") oraz przejściówkę z blachy alu z kwadratowego otworu na właśnie taką rurę spiro. Do tego uszczelki okienne, które nakleiłem po obrysie na tą kwadratową blachę (docięta do kształtu ozonatora) i to wszystko przykręciłem sobie od strony wylotu generatora ozonu śrubami i motylkami. Dzięki temu mam dość szczelne połączenie a ozon wysyłany jest rurą spiro w konkretne miejsce. I właśnie taki zestaw doskonale się sprawdza żeby ozon kierować do otworów po wyciągniętej obudowie od filtrów kabinowych.

Jeśli mam porównać skuteczność ozonowania w kabinie względem podawania ozonu od strony filtrów kabinowych (co prawda ja mam e39 ale to bardzo podobna konstrukcja) to bardziej skuteczna jest właśnie ta druga metoda. A! No i pamiętać należy aby w przypadku aplikowania na parownik jakichś preparatów typu Wurth itp odczekać aby parownik dokładnie wyschnął ponieważ każda ilość wilgoci na parowniku powoduje dość znaczny spadek skuteczności działania samego ozonu jeśli potem chcemy jeszcze odpalić generator.

Polecam.

Opublikowano

Lampy przednie, które kupiłeś są z LCI? Na dwa żarniki ksenonowe?

Dobry pomysł. E60 z lampami na zwykłe żarówki źle wygląda.

Opublikowano

Co do ozonowania to możliwe że masz rację Manolito77. Może coś takiego wymyślę jak Ty opisałeś, natomiast ozonator u mnie jest używany również w domu do pomieszczeń dlatego nie ma też żadnej rury, ma gwarancję jeszcze więc nie chce w niego jakoś mocno ingerować.

 

Co do markerów pitolek334 to coś postaram się wrzucić na teraz oraz jak już założę na auto. Wrzucę też zdjęcia w temat o markerach gdzie toczy się wieczna burza mózgów i milion pytań jakie kupić. Może komuś coś mój post pomoże w wyborze markerów.

 

tntos co do lamp to są to LCI bo mam zwykle halogenowe PRE LCI i zrobić na polift. W e60 są tylko bi-xenony na jednym żarniku i to niezależnie czy jest to PRE LCI czy LCI (jestem w 90% pewny). Różnią się lampy jedynie tym że są Dynamic (skrętne) lub zwykłe bez modułu skrętu jak jest w moim przypadku. Druga lampa to po prostu atrapa w której znajduje się żarówka H8 lub marker LED oświetlający światłowód czyli ringi.

 

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
To ciekawa sprawa z tymi lampami. Nie wiem dokładnie jak. Było z lampami LCI, ale do pre-LCI widziałem w real oem retrofit z drugim żarnikiem montowany w lampę świateł długich. A Ty masz w lampach dwie soczewki. I tym się zasugerowałem. Ponieważ u siebie w pre-LCI mam biksenon w zewnętrznej lampie i zwykłą żarówkę H7 w wewnętrznej.
Opublikowano
Szczerze powiem, że nie interesowałem się xenonami PRE LCI bo od zawsze interesowały mnie LCI więc to na nich skupiłem większą uwagę. Natomiast po rozmowach ze speed1211, który bardzo mi pomógł i wytłumaczył kilka rzeczy dowiedziałem się że wszystkie e60 miały bi-xenon. A w ta mniejsza "lampa" to atrap, która ma w sobie żarówkę oświetlającą ringi. Nie wiem jak jest w lampach Dynamic, natomiast wydaje mi sie że tak samo ponieważ tam porusza się tylko soczewka, która podąża za ruchem kierownicy. Musze przyznać że może być ta lampa, którą kupiłem myląca bo atrapa jest wykonana ładnie na lampę soczewkową... natomiast jak sie bawiłem i sobie świeciłem w nią, to ta "soczewka" jest wykonana na bazie lustra weneckiego, przynajmniej spełnia bardzo podobnie swoją rolę. Z jednej strony trochę widać co przed tą soczewką jest, oczywiście nie tak jak w lustrze weneckim ale powiedzmy, że działa to na takiej samej zasadzie.
Opublikowano

W dniu wczorajszym postanowiłem sprawdzić jakim stanie mam odbłyśnik w swoich xenonach. Ku mojemu zaskoczeniu w bardzo dobrym, wręcz praktycznie nowym, myślałem że będzie mnie czekać regeneracja odbłyśnika natomiast jest zachowany w stanie idealnym. Być może z auta jakiego kupiłem, ktoś kiedyś poddawał je regeneracji bo lampy są z 2008r. a naprawdę wyglądają rewelacyjnie. Korzystałem z instrukcji jaką napisał na forum SkyKarol jak wyciągnąć odbłyśnik lampy bez rozklejania jej. Instrukcja bardzo ciekawie napisana, trochę swoich udogodnień wprowadziłem ale najważniejsze że się udało. Jedyne co zrobiłem do płynem do optyki, którego używam do lustrzanki wyczyściłem soczewkę oraz od wewnątrz przednią szybę. Lampa już złożona i czekam nadal na fajna pogodę aby usiąść i podziałać coś z montażem. Na szczęście udało mi się to zrobić bez uszkadzana czegokolwiek, ale sprawdzimy to jak założę na auto :) Kilka zdjęć z rozbiórki lampy.

 

http://static.pokazywarka.pl/k/1/a/c891e2003d9d3b03596dba883a27fafa_orig.jpg?1491908613

http://static.pokazywarka.pl/y/r/g/b2f334676567d2dc1f1d1bb5c595ecd6_orig.jpg?1491908613

http://static.pokazywarka.pl/x/q/1/f962910414a71f550254b57c0507fffb_orig.jpg?1491908613

http://static.pokazywarka.pl/k/y/k/c8b238bdee5434d7beb31295eabcf6e9_orig.jpg?1491908613

http://static.pokazywarka.pl/b/t/o/e36560f9925c596bc791ed8af7c14719_orig.jpg?1491908613

http://static.pokazywarka.pl/b/d/p/0b31a93ca7a30a418fba0133aad533ad_orig.jpg?1491908613

http://static.pokazywarka.pl/2/3/n/b6b73bb3b9ceeeb2d1315f98b2b7f03b_orig.jpg?1491908613

http://static.pokazywarka.pl/a/1/8/76b5503644d0ad02a71f79918bcc559e_orig.jpg?1491908613

http://static.pokazywarka.pl/1/o/8/0184bc976e9693c21c990c3c663d6af2_orig.jpg?1491908613

 

P.S. Nie wiem czemu niektóre zdjęcia są do góry nogami :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.