Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderatorzy
Opublikowano
Na białym całkiem inaczej.. U mnie albo z dokładkami progów albo wcale. Ale nie chce zrobić wszystkiego na raz bo znów będę znudzony autem :lol:
  • Odpowiedzi 767
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Moderatorzy
Opublikowano

W miniony weekend miałem okazję skorzystać z hamowni przenośnej Dynomet.

Pomiar przy 22st, niestety bonusa od firmy brak ale serię raczej trzyma (pomiar był chyba pod minimalne wzniesienie).

 

http://i.imgur.com/CPdF3YF.png

 

Auto zważone, waga bez kierowcy i z 1/4 baku = 1580 KG.

 

Patrząc na wykres to jeśli chcemy uzyskać maks osiągów to nie warto jechać w trybie DS tylko na łopatkach i zmieniać bieg nieco wcześniej niż komputer - który piłuje chyba pod 7200 obr a czuć że auto już nie jedzie..

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
wynik hamowni może być różny nawet o 5% od tego co pokazałeś - zrób jeszcze jeden pomiar, najlepiej na MAHA hamowni i będziesz wiedział ile masz..... i jaka jest różnica. pomiar przyspieszeń RL da ci wynik czy masz zdrową serie......
  • Moderatorzy
Opublikowano

Kiedyś zrobię, ale tutaj nigdzie nie musiałem jeździć bo kolega od hamowni przyjechał do nas do miasta na grupowe mierzenie. Zapisałem się raczej z nudów niż z powodu jakichkolwiek wątpliwości co do mocy :)

Na zlocie się okaże jak jest z osiągami ale chyba jest ok :wink:

Opublikowano

Piękne auto, widziałem z bliska i aż mnie zatkało. :D

 

e: Jak nie lubię pasków ///M na nerkach to tutaj pasują idealnie!

  • Moderatorzy
Opublikowano
Piękne auto, widziałem z bliska i aż mnie zatkało. :D

 

e: Jak nie lubię pasków ///M na nerkach to tutaj pasują idealnie!

 

Dzięki bo codziennie myśle zeby to zerwać :oops:

Opublikowano
Piękne auto, widziałem z bliska i aż mnie zatkało. :D

 

e: Jak nie lubię pasków ///M na nerkach to tutaj pasują idealnie!

 

Dzięki bo codziennie myśle zeby to zerwać :oops:

 

Nie zrywaj. Też nie jestem zwolenniczą tych pasków, ale u Ciebie wyglądają naprawdę [bad] :mrgreen:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
+1 masz tak ładną furę że szkoda robić coś co ma przypominać BMW + dres
Opublikowano
Mierzyłeś może po jakimś czasie czy auto siadło jeszcze po pierwszych pomiarach? Przy okazji rozumiem, że przy zmianie sprężyn ustawia się też zbieżność? Trzeba przekazać informację o obniżeniu przy ustawianiu czy idą standardowe nastawy?
  • Moderatorzy
Opublikowano

Sprawdzałem ostatnio i mogę śmiało obalić mit "jeszcze się ułoży" itp. Jak siadło na początku ok 18 mm tak zostało do dziś - zero różnicy.

Ze zbieżnością to jest tak że żadne elementy które mają na nią wpływ nie były rozbierane, ale i tak wszyscy zalecają zrobić bo kąty, bo coś tam. W jedynce która bardziej siadła nie robiłem i nie było żadnych niepokojących objawów typu ściąganie kierownicy czy nierówne zużycie opon. Tutaj narazie też nie robię. To wszystko nie z powodu tego że żal mi kasy tylko u mnie w mieście nie ufam wykonawcom, ostatnio rozgrzebali zbieżność koledze w e92 i auto jeździ wszędzie ale nie tam gdzie chce kierowca. Oni oczywiście twierdzą że parametry są idealne. I to jeden z renomowanych warsztatów. Można zrobić w ASO ale wtedy od razu będzie wiadomo że springi zmienione i zaraz tłumaczenia z gwarancją. Auto jeździ idealnie prosto, nawet przy 200 można puścić kierownicę itp, także narazie jest tak a nie inaczej :)

Opublikowano

A jakie masz wrażenia pod kątem komfortu po założeniu sprężyn, jest jakaś różnica? Też chcę założyć do siebie jakieś i waham się między Eibachami a H&R.

 

Ciekawi mnie też spora rozbieżność w zakresie obniżenia Eibachami w zależności od wersji silnikowej i napędu. Wygląda na to, że generalnie X-y obniża się do poziomu RWD, a RWD idą w dół zdecydowanie bardziej.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Komfort jak dla mnie zmienił sie na plus bo ustało bujanie.. Nie wiem czemu jest tak z tym obniżeniem, być moze pro-kit do zwykłej rwd tez by podpasowal ? Bo np ten mój pasuje katalogowo do 3er GT czyli same sprężyny sa takie same..

Z tego co widziałem to h&r powoduje pękanie poduszek amortyzatorow także chyba bym odpuścił..

Opublikowano

Też mi się coś obiło o uszy o tych H&R. Nie pozostaje więc chyba nic innego jak pójść w te Eibachy.

 

A jak generalnie gwarancja widzi taką zabawę? Rozmawiałeś z kimś o tym w salonie, czy wolałeś przemilczeć temat? :P

  • Moderatorzy
Opublikowano
Cisza :8) w jedynce nikt nie doszedł mam nadzieje ze tutaj tez tymbardziej ze obniżenie jest znikome.
  • Zasłużeni forumowicze
  • 2 tygodnie później...
  • Moderatorzy
Opublikowano

Wycieczka w Bieszczady :mrgreen: Mimo że część dróg ma średnią nawierzchnię to wciąż jest gdzie się wyszaleć po zakrętach :twisted:

 

http://i.imgur.com/jTJob1L.jpg

 

4 osoby, tryb sport, 50% trasy ostre podjazdy i zabawa manetkami = 10,0 L / 100 KM. Uważam że wynik bardzo uczciwy, pamiętam że 120d przy takiej jeździe na tej samej pętli bieszczadzkiej paliła ok 8 L.

  • Moderatorzy
Opublikowano
Dzięki :) Już na poprzedniej stronie zastanawiałem się czy je wywalić i jestem coraz bliżej tego :norty:
Opublikowano
Dzięki :) Już na poprzedniej stronie zastanawiałem się czy je wywalić i jestem coraz bliżej tego :norty:

 

Czytałem wtedy ale sam nie wiedziałem co bym zrobił, a teraz po zdjęciach ewidentnie bym się ich pozbył :norty:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Widziałem dzisiaj pierwszy raz 3er z tym, że e90 z takimi paskami na nerce, chyba bym zdjął.

Osobiście lubię prostą formę, a te kolory wprowadzają mi tu niepokój :mrgreen:

Kolor tego auta jest przepiękny!

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

  • Moderatorzy
Opublikowano

Po jakimś miesiącu oczekiwania dotarły wreszcie lampy tył LCI full led + adaptery do retrofitu.

Wymianę robiłem w ASO, zeszło dość długo, głównie ze względu na kodowanie. Myślę że jak dotąd to najlepsza modyfikacja jaką można zrobić w F30/F31 pre lci. Lampy przód również się różnią - ale to tył zmienił się diametralnie. Przede wszystkim nie ma OBRZYDLIWEGO pomarańczowego kierunkowskazu. Poza tym ani jednej żarówki, same diody. To niesłychane że już w E46 coupe LCI były ledy by potem znów co każdą generację wprowadzać je tylko w liftach.

 

Świeci to tak:

 

http://i.imgur.com/hCyA6t6.jpg

 

http://i.imgur.com/lmUo5BF.jpg

 

na dniach postaram się nagrać jeszcze jakiś filmik.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.