Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
FWD to przyszłość ;) 2er AT, GT, X1 powstają na płycie od mini która jest fwd, 1er też ma powstać na tej płycie co mini cooper. ja mam nadzieję, że moja jedynka to będzie niedługo klasyk.

 

Teraz tylko pytanie czy posuną się z tymi oszczędnoścami do serii 3. i tak jak np w audi male silniki beda montowane poprzecznie z fwd a tylko mocniejsze wersje beda wzdluznie. Volvo pokazalo ze da sie ustawic R6 poprzecznie w limuzynie :D

 

W Audi to raczej w małych modelach (A3) jest poprzecznie, a w większych wzdłużnie, niemniej jednak tak jak Audi kupiłem dla torsena, tak bmw dla rwd.

Jeśli tych elementów zabraknie to w przypadku bmw indywidualizm umrze śmiercią tragiczną.

 

X5 jest pełno bo to jedyny silnik 2.0 w tej budzie i tylko z nim można sie cieszyć X5 za Ok 300 tys.

W 1 wręcz odwrotnie, blisko do m135i..

 

Pewnie masz rację, ale chyba nie zdecydowałbym się na taki czołg z silnikiem od odkurzacza :wink:

m135 to dla mnie samochód idealny, ale nie na moje przeloty, podobnie jak pozostałe turbo benzyny, dlatego tak mnie kusi 25d.

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

  • Odpowiedzi 767
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

m135 to dla mnie samochód idealny, ale nie na moje przeloty, podobnie jak pozostałe turbo benzyny, dlatego tak mnie kusi 25d.

 

No ja moge tylko polecic, o ile znajdziesz takowa w Polsce, generalnie cholernie niepopularna sprawa, w UK tak samo.

 

Coś mi się obiło o uszy, że Alfa planuje te małe swoje robić również RWD. Będzie się na co przerzucić;)

 

Co do Alfy, to czekam na Giulie, wyglada niezle :D

http://zapodaj.net/images/2f26374e0c65b.png
Opublikowano
No to może być ciekawa opcja ,zobaczymy czy ceny też będą ciekawe :)
Opublikowano

Zrobiłem niedawno 450 km 320d xdrive F30 LCI ze skrzynia automatyczna i m-pakietem.

 

Fajny samochód, ale do jego sportowego charakteru nie pasował mi dźwięk silnika ;) Z benzynowym silnikiem musi być dużo lepiej :)

  • Moderatorzy
Opublikowano
Eibach kupiony, czas realizacji 3-4 dni, więc montaż zapewne dopiero po świętach. Mam nadzieję że będzie już bliżej do zawieszenia sportowego M.
Opublikowano

Same sprężyny czy zestaw B12?

 

Możesz zmierzyć przed i po - o ile się obniży?

 

Mnie kusi zestaw Bilstein B12, ale od przedniego splitera mam tylko 1cm luzu przy wjeździe do garażu.

kupię 540i E39 po lifcie, sedan
  • Moderatorzy
Opublikowano
Narazie sprężyny, to jest tylko -20 wiec powinno być ok. Pomierze, nie ma sprawy. Tez będę montował splitter ;)
  • Moderatorzy
Opublikowano

Malowałeś go ? Ja chce sam dół pomalować a resztę zostawić w czarnym, mega mi sie wtedy widzi przód, cos takiego:

 

http://cdn.bmwblog.com/wp-content/uploads/BMW-335i-M-Performance-11.jpg

  • Moderatorzy
Opublikowano

U ciebie swietnie wyglada w kolorze. Przy estrorilu nie jest juz tak łatwo, cała w kolor wyglada słabo:

 

http://www.f30post.com/forums/attachment.php?attachmentid=777546&d=1352129361

 

Pozostaje takie malowanie jak wrzuciłem wcześniej lub takie:

 

http://f30.bimmerpost.com/forums/attachment.php?attachmentid=1319307&stc=1&d=1447669264

 

Ale wciąż najbardziej podoba mi sie ta opcja:

 

http://s16.postimg.org/41leyadad/335i_Front.jpg

 

Dochodzi jeszcze aspekt taki ze przy malowaniu w jasny kolor (typu estroril) widać "średnie" spasowanie tych bocznych elementów, niezbyt mi sie to widzi. Czarny to gubi..

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
U ciebie swietnie wyglada w kolorze. Przy estrorilu nie jest juz tak łatwo, cała w kolor wyglada słabo:

 

http://www.f30post.com/forums/attachment.php?attachmentid=777546&d=1352129361

 

Pozostaje takie malowanie jak wrzuciłem wcześniej lub takie:

 

http://f30.bimmerpost.com/forums/attachment.php?attachmentid=1319307&stc=1&d=1447669264

 

Ale wciąż najbardziej podoba mi sie ta opcja:

 

http://s16.postimg.org/41leyadad/335i_Front.jpg

 

Dochodzi jeszcze aspekt taki ze przy malowaniu w jasny kolor (typu estroril) widać "średnie" spasowanie tych bocznych elementów, niezbyt mi sie to widzi. Czarny to gubi..

 

Mnie się podoba wersja z białej, jakaś taka inna, ciekawa.

Cały kolor przy niebieskim faktycznie nie specjalnie.

Nie wiem jak na żywo, ale czarny sam dół może "ginąć" i nie dawać zamierzonego efektu.

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

  • 2 tygodnie później...
  • Moderatorzy
Opublikowano

Wlasnie zmieniam sprężyny, wczoraj powierzyłem odległości na seryjnym zawiasie.

 

Przód:

 

http://i.imgur.com/HoerlcJ.jpg

 

Tyl:

 

http://i.imgur.com/MdmFzof.jpg

Opublikowano

Randall

 

Jak zrobisz glebę i do tego zamontujesz przedni dyfuzor to szacun! Ja bez żadnych dokładek z m-pakowym zawieszeniem mam stres czy o coś nie przytrę na mieście :roll:

 

Btw: ładne auto :cool2: Sam się zastanawiałem nad Estorilem, ale padło na pospolity czarny.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Rollo, ale tym zabiegiem ja tylko dorównałem właśnie do Mpakowego zawieszenia, którego w x-drive nie ma i sterczy z brzydkimi szparami w nadkolach. Jak narazie auto siadło niecałe 20mm a już wygląda dużo lepiej. Ale wygląd to nic, dziś wyeliminowałem to cholerne bujanie w zakrętach i przy hamowaniu, znów czuje się (prawie) jakbym jeździł 1er a nie tapczanem. Jestem mega zadowolony :!: :!: :!:

 

PS. Dzięki za opinię, mi się bardzo podoba czarny ale utrzymanie go w czystości doprowadziło by mnie do szału :mad2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zawias M jest niższy o 10mm (tak przynajmniej podaje katalog), ale faktycznie X'y siedzą strasznie wysoko, jeszcze to ujdzie bez m-paka, ale z nim wygląda jak na szczudłach. Jeździłem egzemplarzem ze standardowym zawiasem i bujało. M-pakowy nie jest jakoś mocno twardy, ale jeździ dużo lepiej. Ale z tą dokładką bym nie ryzykował. W serii 4 to już w ogóle z tą karbonowa można robić za pług w zimie :shock:

 

Fakt, czarny jest koszmarny w utrzymaniu, mój chwilowo jest szary taki brudny :cry2:

  • Moderatorzy
Opublikowano
czyli przez samo obniżenie już nie buja? może dodatkowo zapodaj rozpórkę kielichów.

 

Jest dużo lepiej, potwierdziły się opinie z bimmerpost, gdzie bardzo dużo ludzi obniża x-drive.. Rozpórkę miałem w F20 i zbytniej różnicy nie poczułem, gdybym miał jeszcze coś grzebać przy zawieszeniu to pewnie kiedyś jakieś amorki B8.. ale priorytet to lampy LCI z tyłu :8)

 

A myślałeś o anti roll kit?

 

myślałem ale nie występuje do x

 

Zawias M jest niższy o 10mm (tak przynajmniej podaje katalog), ale faktycznie X'y siedzą strasznie wysoko, jeszcze to ujdzie bez m-paka, ale z nim wygląda jak na szczudłach. Jeździłem egzemplarzem ze standardowym zawiasem i bujało. M-pakowy nie jest jakoś mocno twardy, ale jeździ dużo lepiej. Ale z tą dokładką bym nie ryzykował. W serii 4 to już w ogóle z tą karbonowa można robić za pług w zimie

 

Fakt, czarny jest koszmarny w utrzymaniu, mój chwilowo jest szary taki brudny

 

No właśnie, mpakiet powinien być niższy, a xdrive nawet w mpaku jest chyba nawet wyżej niż zwykły RWD bez mpaka (np sportline czy luxury)..

 

Teraz jest idealnie, przez noc jeszcze parę milimetrów się ułożyło, niedługo zrobię finalne pomiary :norty:

  • Moderatorzy
Opublikowano
Trzeba by zmierzyć, ale jeździ sie bez problemowo ;) na krawężniki i tak nigdy nie wjeżdżałem i nie zamierzam wjeżdżać.
Opublikowano
Trzeba by zmierzyć, ale jeździ sie bez problemowo ;) na krawężniki i tak nigdy nie wjeżdżałem i nie zamierzam wjeżdżać.

Krawężniki to największy wróg nawet dla mpakietowego stocku ;) Również nie trawię, sam w zwyczaju wolę nawet na większych "martwych policjantów" wjeżdżać pod kątem ;) I tak właśnie nauczyłem to robić moją Drugą Połówkę ;)

W Polsce jak sądzę z roku na rok coraz lepiej jeśli chodzi o ilość pięknych asfaltowych dróg prostych jak stół, ale przyrody nie oszuka Nikt, więc na wiosnę sporo też trzeba uważać na dziury na środku drogi... W UK jest o niebo lepiej i przez rok moje auto "zaliczyło" kilka mniejszych dziur, ale ostatnio jak wybraliśmy się do Manchester, to przez kilka ulic ciężko było jechać i musiałobyć slalomem... Także nigdzie nie jest idealnie :D Wszak w moich okolicach Drogowcy zwykli do zabezpieczenia asfaltu po pierwszych oznakach pęknięcia, stąd sam myślę nad obniżeniem auta, nie wiem tylko czy jest sens poza wyglądem, bo wyglądałaby wtedy jeszcze lepiej ;)

Pozdrawiam

http://zapodaj.net/images/2f26374e0c65b.png
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.