Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Tak z ciekawości, przy jakiej prędkości auto dostaje zadyszki? Jeździłem teraz zastępczym x3 2.0d (190KM) i powiem szczerze, że do setki auto całkiem przyjemne, ale powyżej 100kmh to już tragedia.. 200kmh nie udało mi się osiągnąć na autostradzie, chyba z 2 minut gazu w podłodze by to wymagało :D

A może było jeszcze nie "dotarte"? Pół żartem, pół serio, miałem podobnie w X1 jak miała przebieg w okolicach 1000km to więcej jak 190 nie chciała jechać ale jak już miała ok 6500km to szła ponad 200 ;)

  • Odpowiedzi 767
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Tak z ciekawości, przy jakiej prędkości auto dostaje zadyszki? Jeździłem teraz zastępczym x3 2.0d (190KM) i powiem szczerze, że do setki auto całkiem przyjemne, ale powyżej 100kmh to już tragedia.. 200kmh nie udało mi się osiągnąć na autostradzie, chyba z 2 minut gazu w podłodze by to wymagało :D

A może było jeszcze nie "dotarte"? Pół żartem, pół serio, miałem podobnie w X1 jak miała przebieg w okolicach 1000km to więcej jak 190 nie chciała jechać ale jak już miała ok 6500km to szła ponad 200 ;)

Nówka, ale już 8tys przebiegu. X3 nie jest znowu też aż tak ciężkie, w końcu to nie X5, a 2.0d to jedna z najlżejszych konfiguracji. Generalnie do jeżdżenia normalnymi prędkościami takie 2.0d całkiem spoko. Tak czy siak jeżdżąc na co dzień autami nie schodzącymi poniżej 300KM jestem trochę oderwany od rzeczywistości normalnych aut.

  • 2 tygodnie później...
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Wracając do tych świateł adaptacyjnych. Dzisiaj jechało przez chwilę za mną BMW prawdopodobnie serii 1 lub 2 z LEDami. Ja jechałem XC70, które ma zauważalnie słabsze biksenony niż moja jedynka i nagle stała się światłość :D Przeciwny pas ładnie oświetlony, pobocze to samo, raził mnie jedynie trochę na pagórkach. Jadąc samochód wcześniej widziałęm dużo lepiej więc jaką robotę musi to robić we właściwym pojeździe.
Opublikowano
Wracając do tych świateł adaptacyjnych. Dzisiaj jechało przez chwilę za mną BMW prawdopodobnie serii 1 lub 2 z LEDami. Ja jechałem XC70, które ma zauważalnie słabsze biksenony niż moja jedynka i nagle stała się światłość :D Przeciwny pas ładnie oświetlony, pobocze to samo, raził mnie jedynie trochę na pagórkach. Jadąc samochód wcześniej widziałęm dużo lepiej więc jaką robotę musi to robić we właściwym pojeździe.

 

Adaptacyjne LED-y w jedynce nie potrafią rozszczepiać strumieni i oświetlać wybiórczo jakiegoś obszaru. Chyba potrafią tylko doświetlać zakręty i włączać lub wyłączać światła drogowe (jeśli potrafią to co jest np w m4 to były to najgorzej niewydane 4k zlotych ever).

 

Natomiast jak po jeździe z ledami wsiadłem raz do typowego auta dla doradców handlowych z halogenami soczewkowymi to po 5 minutach jazdy po mokrej drodze zatrzymałem się i oddałem kluczyki bo nic nie widziałem :D

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Prawdopodobnie seria 1 lub 2 bo tak mi się wydawało po kształcie reflektorów które widziałem w lusterku. Bardziej się nie przyglądałem bo jednak wolałem patrzeć na drogę.
  • Moderatorzy
Opublikowano
Dlatego powtarzam ze to chyba najlepszy bajer w moim aucie ;)
  • Moderatorzy
Opublikowano
To jest tzw. must have :-) . Lepiej poświęcić kasę na ledy kosztem innych dodatków.

Pozdrawiam,



Trzastek

BMW Klub Polska

  • Moderatorzy
Opublikowano
U mnie ksenon ale działa tak samo jak ledy..
  • Moderatorzy
Opublikowano
Jak masz adaptacyjne to działa tak samo . Ledy róznią sie głównie jasnością.

Pozdrawiam,



Trzastek

BMW Klub Polska

  • Moderatorzy
Opublikowano
Dzięki ;) mrugaj następnym razem :wink:
Opublikowano
Nie było jak machnąć, jechałem za Tobą kawałek srebrnym Tourneo Connect, zjechałeś pod ZUS. :)
  • Moderatorzy
Opublikowano
Aa to kojarzę ;) zamulałem bo wiozłem kota do weterynarza :mrgreen:
Opublikowano

Dopiero dziś zauważyłem galerię f30... Mam wrażenie, że link do niej dopiero dziś wylądował w dziale f30? :roll:

 

Auto rewelacyjne, zazdroszczę. :mrgreen: Natomiast szacunek Randall za Twój opis auta, wrażeń. Bardzo obiektywny, uczciwy. Na przykład fragment o spalaniu w porównaniu do diesla. Jest dokładnie tak jak opisujesz.

 

Dźwięk silnika. Przesiadłeś się z diesla do benzyny. Masz rację, że na pewno praca silnika jest bardziej kulturalna. Natomiast gdybyś wsiadł z TSI VW do benzyny BMW to zrozumiałbyś skąd uwagi, że bmw momentami jak dieselek. Przesadzona nazwa dieselek, ale jednak różnica do tsi jest.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Dzięki, ja nic nie zmieniałem w galerii, chyba że admin coś..

 

Co do dieselka to wiadomo że to indywidualne odczucia. Dla mnie w porównaniu do 20d jest ok, TSI nie miałem okazji jeździć.. Za to jeździłem ostatnio M5 V10 i tam diesla nie było z pewnością :norty:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Powiedz jak odczuwasz osiągi w porównaniu do Twojego ex f20 20d ?

Ciekawią mnie czysto subiektywne odczucia.

 

Zakładam, że do 100 jest ok. 0.8s różnicy, a powyżej spora różnica w odczuciach ?

50ps więcej, ale i ~100kg więcej ;)

 

100-200 Twoj ex powinno robić w okolicach 22s, obecna f30 17s.

Może 125d mogła by nadążyć ;)

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

  • Moderatorzy
Opublikowano
Cieżko mi porównać obiektywnie bo w F20 był patyk zamiast skrzyni i spora cześć osiągów przez to była utracona. Niemniej jednak wydaje mi sie ze 28i jedzie duzo duzo lepiej.. 0-100 w jedynce było Ok 6,9-7,2 w zależności od startu, tutaj katalog pokazuje 5,7 chyba wiec jednak różnica jest. 100-200 z pewnością mogło by być lepsze w osce no ale.. ostatnio jeżdzę z kolega f30 328i rwd i przy żwawym przyspieszaniu juz nawet nie na deszczu ale takiej suchej drodze po zimie (trochę piachu na asfalcie) trakcja nie przestaje świecić do 3go biegu, przyznam ze mocno od tego odwykłem ;) ale za to całe rondo zrobiliśmy bokiem :twisted:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
Cieżko mi porównać obiektywnie bo w F20 był patyk zamiast skrzyni i spora cześć osiągów przez to była utracona. Niemniej jednak wydaje mi sie ze 28i jedzie duzo duzo lepiej.. 0-100 w jedynce było Ok 6,9-7,2 w zależności od startu, tutaj katalog pokazuje 5,7 chyba wiec jednak różnica jest. 100-200 z pewnością mogło by być lepsze w osce no ale.. ostatnio jeżdzę z kolega f30 328i rwd i przy żwawym przyspieszaniu juz nawet nie na deszczu ale takiej suchej drodze po zimie (trochę piachu na asfalcie) trakcja nie przestaje świecić do 3go biegu, przyznam ze mocno od tego odwykłem ;) ale za to całe rondo zrobiliśmy bokiem :twisted:

 

Fakt, o ile zawsze byłem wrogiem automatu (już nie jestem :mrgreen: ) w benzynie, tyle w dieslu automat wydaje się być konieczny.

Zwłaszcza obecne 8 biegowe dają dużo frajdy z jazdy.

awd przy większej mocy wydaje się być sensowne, chociaż rwd w 1er daje dużo frajdy i przyznam, że o wiele więcej od mojej A4.

Czyli dupohamownia jest za benzyną :mrgreen:

Ciekawe jakie były by odczucia względem 125d, myśle, że po programie nie powinna odstawać.

ostatnio widziałem za to x5 25d i stwierdziłem, że to już lekka przesada.

 

Edit:fwd\rwd

Edytowane przez MedicuS

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

  • Moderatorzy
Opublikowano
125d jedzie srogo, zresztą 325d też, niestety jak wcześniej pisałem podaż tych aut u nas jest zerowa, a i dobrego rabatu też nie uzyskasz na to.. Szkoda bo to realny konkurent dla 28i/30i (pod wzgędem akcyzowym)..
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

fwd w 1er

 

niby przejęzyczenie ale niedługo to już będzie smutna prawda :cry2: :cry2: :cry2:

 

Wyedytowalem bo az w oczy biło :mad2:

No jest taka kretynska tendencja, mam nadzieje ze fwd w 2er gt to tylko wypadek przy pracy :roll:

 

Wlasnie przygladam sie coraz mocniej 25d i jest gorzej niz zle w przypadku 1er i 3er :mad2:

A takie kioski jak x5 sie dosc czesto widuje.

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano

FWD to przyszłość ;) 2er AT, GT, X1 powstają na płycie od mini która jest fwd, 1er też ma powstać na tej płycie co mini cooper. ja mam nadzieję, że moja jedynka to będzie niedługo klasyk.

 

Teraz tylko pytanie czy posuną się z tymi oszczędnoścami do serii 3. i tak jak np w audi male silniki beda montowane poprzecznie z fwd a tylko mocniejsze wersje beda wzdluznie. Volvo pokazalo ze da sie ustawic R6 poprzecznie w limuzynie :D

  • Moderatorzy
Opublikowano

X5 jest pełno bo to jedyny silnik 2.0 w tej budzie i tylko z nim można sie cieszyć X5 za Ok 300 tys.

W 1 wręcz odwrotnie, blisko do m135i..

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.