Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderatorzy
Opublikowano
Ta dokładka doskonale komponuje się z M pakietem. Tylko zastanawiam się z kolei,ona jest matowa,a nerki w połysku jak i listwy shadow line. Nie gryzie się? Po raz kolejny powtarzam, piękne i gustownie modzone auto. :cool2:

 

Właśnie tak jest jak mówi Ewelina, wszystkie kratki w okolicy dokładki są matowe fabrycznie wiec wygląda Ok ;)

 

Dziękuje bardzo za opinie :twisted:

  • Odpowiedzi 767
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No racja, przecież na dole jest wszędzie mat :duh:

Plus, nie trzeba lakierować, co przy ewentualnej wymianie (czego nie życze), będzie szybciej trwało.

Benzyna zamiast krwi...
Opublikowano
Nakładek raczej nie będę ruszał, przy tej dokładce ciężko by było założyć same "boki" ponieważ są zespolone z dołem, trzeba by było je odciąć. Chociaż widziałem kiedyś coś takiego na bimmerpost - nie wiem jak z wykonaniem.

 

Dziękuję za opinie :)

 

A wiesz że znalazłem znalazłem same boki i poważnie się nad nimi zastanawiam http://www.bmw.co.uk/en_GB/topics/discover-bmw/accessories/accessoryDetail.accessoryId=1847.html , http://www.mstyle.co.uk/bmw-3-series/f30-and-f31/exterior-styling/front-bumpers-splitters-and-accessories/f30-31-mstyle-performance-carbon-front-splitters.html, sorry za ot

p44ahXld_o.jpg
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Dokładka M Performance założona. Po rozpakowaniu poszedłem przymierzyć i spodobała mi się w takim kolorze jak jest - na żywo wygląda jeszcze lepiej. Spasowanie zamiennika - jakieś 90% z bliska, z odległości 1 metra ideał. Wg mnie nie warto płacić 2200 zł (po zniżkach, goła cena to 2600 :shock: ) za oryginał, szczególnie że ten "dół" naprawdę jest nisko i nie wiem czy przetrwa zimę :shock:

 

http://i.imgur.com/zU2YEiZ.jpg

 

http://i.imgur.com/Coxz39Z.jpg

 

http://i.imgur.com/rzlOXvv.jpg

 

http://i.imgur.com/U7bKIeJ.jpg

 

Teraz pasuje założyć rozszerzenia progów :| Ale nie można wszystkiego na raz robić bo potem zaczyna być nudno :norty:

Jest też plan "dociemnić" przednie szyby - ciekawe ile czasu pojeżdżę bez "skrobania" :norty:

 

 

Czy możesz zmierzyć jaka jest wysokość po środku pomiędzy dokładką a asfaltem? Jak się z tym jeździ? Nie ma problemu ze śpiącymi policjantami?

Pozdrawiam


Maciek

Opublikowano

Czy możesz zmierzyć jaka jest wysokość po środku pomiędzy dokładką a asfaltem? Jak się z tym jeździ? Nie ma problemu ze śpiącymi policjantami?

 

U mnie w 4er xDrive obniżonym na Eibach Pro Kit, od asfaltu do dokładki jest 10 cm. Ostatnio zrobiłam fotkę jak wygląda przejazd przez progi ;)

 

3b7fe481dc0bafc13f98840b20a2038c.jpg

 

6c573845a5dd54509290f4864388bbe9.jpg

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Moderatorzy
Opublikowano
Zmierzę później, ale na żadnym progu zwalniającym nie miałem jeszcze problemu :)
Opublikowano

Czy możesz zmierzyć jaka jest wysokość po środku pomiędzy dokładką a asfaltem? Jak się z tym jeździ? Nie ma problemu ze śpiącymi policjantami?

 

U mnie w 4er xDrive obniżonym na Eibach Pro Kit, od asfaltu do dokładki jest 10 cm. Ostatnio zrobiłam fotkę jak wygląda przejazd przez progi ;)

 

3b7fe481dc0bafc13f98840b20a2038c.jpg

 

6c573845a5dd54509290f4864388bbe9.jpg

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Czesc,

 

Dzięki za fotę. Ja mam xdrive więc jestem ze 2 cm wyżej ale przy warszawskich progach cykam się trochę czy nie rozwalę tego w tydzień. Jak wygląda ewentualny demontaż tego? Czy zostają jakieś ślady na zderzaku? Pytam bo już zmieniałaś ?

Pozdrawiam


Maciek

Opublikowano
Zmierzę później, ale na żadnym progu zwalniającym nie miałem jeszcze problemu :)

 

Randall, czy ja dobrze kojarzę, że ty masz xdrive i obniżone zawieszenie? Ile cm zeszło w dół 2-3?

 

Z góry dziękuję za pomiar:-)

Pozdrawiam


Maciek

  • Moderatorzy
Opublikowano
Tak, mam xdrive i eibach pro kit. Obniżyło się o 18 mm.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zmierzę później, ale na żadnym progu zwalniającym nie miałem jeszcze problemu :)

 

Zwykle jest tak, że jak zobaczysz próg w ostatniej chwili, dajesz pełne bloki, żeby minimalizować prędkość, ale w przypadku takiej dokładki to trzeba jeszcze brać poprawkę na to że przód siądzie przy hamowaniu no i zabraknie tych paru cm :mrgreen:

 

Trzeba by to jeszcze przetestować na "wiedeńskich" przystankach tramwajowych np w Krk :wink:

 

Mimo wszystkich utrudnień prezentuje się fantastycznie!

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

  • Moderatorzy
Opublikowano

Zmierzyłem, jest 12 cm od dolnego splittera.

 

Próg musiałby mieć więcej niż 12 cm na samym początku aby haczyć, a takich chyba nie ma, podwyższają się równomiernie. W każdym razie nie miałem problemu nigdzie jak dotąd.

Opublikowano
Zmierzę później, ale na żadnym progu zwalniającym nie miałem jeszcze problemu :)

 

Zwykle jest tak, że jak zobaczysz próg w ostatniej chwili, dajesz pełne bloki, żeby minimalizować prędkość, ale w przypadku takiej dokładki to trzeba jeszcze brać poprawkę na to że przód siądzie przy hamowaniu no i zabraknie tych paru cm :mrgreen:

 

Trzeba by to jeszcze przetestować na "wiedeńskich" przystankach tramwajowych np w Krk :wink:

 

Mimo wszystkich utrudnień prezentuje się fantastycznie!

 

No i właśnie z tego powodu chyba raczej sobie odpuszczę tą dokładkę, pomimo tego że bardzo mi się podoba, nie chodzi tu nawet o koszty tylko o to że ciągle trzeba uważać, a w razie zonka trochę trzeba się z całą wymianą pierniczyć, nie wspominając nawet o tym że ciągle w głowie siedzi żeby o coś nie zahaczyć .

p44ahXld_o.jpg
Opublikowano

A ja trochę odświeżę pierwszego posta. Zauważyłem tak coś takiego:

ramka klimy black piano LCI z ambientem (w drodze):

 

http://i.imgur.com/sW8EboR.jpg

 

To podświetlenie wygląda genialnie. Przy moim Sporcie z czerwonymi elementami wykończenia wyglądałoby to genialnie. Aby coś takiego wykonać, to jest konieczność zamówienia całego elementu od radia? Pływam w tym temacie i będę wdzięczny za pomoc, co, gdzie i za ile można kupić. Również jak z montażem, czy to jest skomplikowana sprawa, czy raczej prosta?

No chyba, że to jest w ramach pakietu dodatkowe oświetlenia?

 

Sorry za mały off-top i zaśmiecanie twojego wątku :)

  • Moderatorzy
Opublikowano

Proszę bardzo, tutaj mój długi wątek na ten temat, jest w nim zawarte wszystko co niezbędne:

 

viewtopic.php?f=163&t=287335

 

Pozdr :)

 

 

Zmierzę później, ale na żadnym progu zwalniającym nie miałem jeszcze problemu :)

 

Zwykle jest tak, że jak zobaczysz próg w ostatniej chwili, dajesz pełne bloki, żeby minimalizować prędkość, ale w przypadku takiej dokładki to trzeba jeszcze brać poprawkę na to że przód siądzie przy hamowaniu no i zabraknie tych paru cm :mrgreen:

 

Trzeba by to jeszcze przetestować na "wiedeńskich" przystankach tramwajowych np w Krk :wink:

 

Mimo wszystkich utrudnień prezentuje się fantastycznie!

 

Jednym z niewielu plusów mieszkania w małym mieście jest to, że każdy próg znam na pamięć i nigdy nie muszę przed nimi awaryjnie hamować :lol:

 

W zasadzie to najłatwiej załatwić dokładkę podjeżdżając pod krawężnik - tutaj nieszczęście murowane. Trzeba przywyknąć i zostawiać z przodu trochę miejsca, ja nie miałem z tym problemu bo miałem kilka obniżonych aut.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Randal, oczywiście żartuje, przerysowałem temat :wink:

Podejrzewam że większy problem powstaje w przypadku kolein zimowych, zmarznietego sniegu i lodu.

W moim przypadku jestem pewny, że zima nie stanowiła by problemu. Moja żona zajęła by się dokladką przy pierwszej wizycie gdziekolwiek :mrgreen:

Nic nie widać, nic nie piszczy i dramat gotowy :lol:

 

Ale cholera tak to wygląda ze szkoda gadac! :mrgreen:

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano

 

Czesc,

 

Dzięki za fotę. Ja mam xdrive więc jestem ze 2 cm wyżej ale przy warszawskich progach cykam się trochę czy nie rozwalę tego w tydzień. Jak wygląda ewentualny demontaż tego? Czy zostają jakieś ślady na zderzaku? Pytam bo już zmieniałaś ?

 

Nie miałam problemu jeszcze z żadnym progiem zwalniającym. Trzeba jedynie pokonywać je wooooolno ;) Po demontażu zostały niewielkie ślady na zderzaku. Wklejam fotkę:

ba94127b154b1896gen.jpg

 

Montaż na śruby i taśmę daje wyjście w postaci demontażu dokładki np. na zimę. Jak zamontujesz na klej to już niestety zderzak koniecznie do malowania ;)

  • Moderatorzy
Opublikowano

Tutaj powód mojej nieobecności na tegorocznym zlocie, tym razem było coś ważniejszego :8)

 

http://i.imgur.com/QpNaX1m.jpg

Opublikowano
Tutaj powód mojej nieobecności na tegorocznym zlocie, tym razem było coś ważniejszego :8)

 

http://i.imgur.com/QpNaX1m.jpg

 

Trójka na auto weselneeee ? :(

http://s32.postimg.org/8t3axzpc5/podpis_Forum_BMW.png
  • Moderatorzy
Opublikowano
Tutaj powód mojej nieobecności na tegorocznym zlocie, tym razem było coś ważniejszego :8)

 

http://i.imgur.com/QpNaX1m.jpg

 

Trójka na auto weselneeee ? :(

 

Lepsza własna trójka niż pożyczana siódemka ;) Zawsze w taki sposób chciałem to zrobić i się udało.

Opublikowano
Czyli wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia :)

SPRZEDAM


Komplet zderzaków BMW F30 Sport Line


Komplet zderzaków BMW Z4 E89

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.