Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderatorzy
Opublikowano
Hehe, garaż na szerokość to nic, na długość po zaparkowaniu zostaje po 5 cm z przodu i z tyłu :roll: Ale mam patent z "ogranicznikiem" pod koło bo parktronic w takiej sytuacji nie pomaga.
  • Odpowiedzi 767
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Hehe, garaż na szerokość to nic, na długość po zaparkowaniu zostaje po 5 cm z przodu i z tyłu :roll: Ale mam patent z "ogranicznikiem" pod koło bo parktronic w takiej sytuacji nie pomaga.

 

Widziałem patent :mrgreen:

Lepszy taki garaż niż żaden, wymaga wprawy, ale przynajmniej auto stoi suche.

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano

Wczoraj moja jedynka zaliczyła wypad na Słowację i wyżej gdzie leżało trochę więcej śniegu DSC sobie radzi świetnie. Dopóki przód jest w stanie skręcać, dobre opony, da się jechać. Natomiast podczas powrotu gdy jechałem przez jakąś wioskę omijając zapchaną zakopiankę, trafił się lód na drodze. Dwa samochody w rowie, kolejne obraca gdy próbują wyhamować. Natomiast jedynka jak już się zatrzymała to był problem ruszyć. Przy włączonym DSC praktycznie zero mocy, przy DTC tył zaczyna tańczyć ale przód ani drgnie. Dopiero jak się udało złapać trochę śniegu, mniej wyślizganego fragmentu to przy DSC udało się w końcu ruszyć (tutaj pod górkę akurat RWD okazało się wybawieniem bo golf, mazda i jakiś dostawczak zostały na dole). Natomiast jakaś Pani w quattro spokojnie poczekała aż się zrobiło miejsce i jak gdyby nigdy nic spokojnie ruszyła. To nie jest tak, że jak auto z RWD zobaczy śnieg czy lód to nagle koła zaczynają się kręcić w powietrzu i auto mówi że nie jedzie. Natomiast w takich momentach różnica między 4x4 a ośką, jest jak pomiędzy "udało się, było blisko" a "w czym jest problem?" ;) Jak nie oddalamy się od głównych dróg i miast to w zasadzie można cały rok przejeździć na letnich oponach w RWD i nie widzieć sensu zmiany na zimowe. imo mało odpowiedzialne ale znam ludzi którzy tak robią więc da się.

 

Pozdrawiam i życzę dużo zabawy zimą.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

autko pięknie się prezentuje z tymi halogenami,dyfuzorem i w zimowej scenerii. ja u siebie mam opony całoroczne.zastanawiam się jak to będzie jak mi przyjdzie jechać w takim śniegu. z drugiej strony takiego śniego we Wrocławiu to najstarsi górale nie pamiętają :lol:

a w garażu to masz duużo miejsca. ja u siebie ściany musiałem 1-1,5cm styropianem okleić na wysokości drzwi co by ich nie obijać przy wysiadaniu :)

  • Moderatorzy
Opublikowano
Dziękuję :) Myślę że u Was przy xdrive dasz sobie radę na całorocznych, chociaż czasami pogoda potrafi zaskoczyć :D Z garażem hardcore, ja mogę tylko z jednej strony wysiąść ale przynajmniej drzwi da się na full otworzyć :mrgreen:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja bym nie zaryzykował.

Ruszyć to mały pikuś, najwyżej nie ruszysz, ale jak się nie zhamujesz to już tak wesoło może nie być ;)

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano
Wczoraj moja jedynka zaliczyła wypad na Słowację i wyżej gdzie leżało trochę więcej śniegu DSC sobie radzi świetnie. Dopóki przód jest w stanie skręcać, dobre opony, da się jechać. Natomiast podczas powrotu gdy jechałem przez jakąś wioskę omijając zapchaną zakopiankę, trafił się lód na drodze. Dwa samochody w rowie, kolejne obraca gdy próbują wyhamować. Natomiast jedynka jak już się zatrzymała to był problem ruszyć. Przy włączonym DSC praktycznie zero mocy, przy DTC tył zaczyna tańczyć ale przód ani drgnie. Dopiero jak się udało złapać trochę śniegu, mniej wyślizganego fragmentu to przy DSC udało się w końcu ruszyć (tutaj pod górkę akurat RWD okazało się wybawieniem bo golf, mazda i jakiś dostawczak zostały na dole). Natomiast jakaś Pani w quattro spokojnie poczekała aż się zrobiło miejsce i jak gdyby nigdy nic spokojnie ruszyła. To nie jest tak, że jak auto z RWD zobaczy śnieg czy lód to nagle koła zaczynają się kręcić w powietrzu i auto mówi że nie jedzie. Natomiast w takich momentach różnica między 4x4 a ośką, jest jak pomiędzy "udało się, było blisko" a "w czym jest problem?" ;) Jak nie oddalamy się od głównych dróg i miast to w zasadzie można cały rok przejeździć na letnich oponach w RWD i nie widzieć sensu zmiany na zimowe. imo mało odpowiedzialne ale znam ludzi którzy tak robią więc da się.

 

Pozdrawiam i życzę dużo zabawy zimą.

 

Chyba nie mogę się z kolegą zgodzić :) miałem w jedynce dobre letnie opony i pewnego razu zaskoczył mnie śnieg na autostradzie A4 w stronę Katowic zaraz po wyjechaniu z Wrocławia, a było to 29 października z 2-3 lata temu. Z każdym km temperatura spadała i jak zaczęło być -1 to myślałem, że nie dojadę. Autostradą jechałem 40-50km/h, bo nie dało się więcej, nawet tiry mnie wyprzedzały. Dodam, że inni osobówkami też tak jechali. Jak tylko mogłem zjechałem z autostrady ze strachu i co najlepsze o mały włos nie zatrzymałem się na podjeździe (takim ślimakowym) jak się zjeżdżało, dosłownie wtoczyłem się na styk przy chyba 5km/h, bo jakbym się zatrzymał to bym już nie podjechał. Chwilę później mijałem auta w rowie na normalnej drodze głównej. Nigdy się tak nie bałem jak wtedy jadąc autem, myślałem, że je zostawię na poboczu i wrócę po nie kiedyś (tylko do domu było ponad 80km jeszcze). Doczołgałem się do celu jadąc 30-40km/h, ale wrażenia niezapomniane. Nigdy więcej takiej sytuacji nie miałem, w zimie na zimówkach przy ostrych opadach na autostradzie to zazwyczaj jeździłem 140-160km/h i nie było źle. Nie wiem jak na oponach całorocznych by to wyglądało, ale na letnich przy marznącym śniegu to na pewno jest tragedia, nie wiem może to kwestia jedynki, trochę lekki ma ten tył.

 

Randal masz boskie to auto i Twoje mody powodują ciągle, że dopisuję do listy co bym chciał mieć u siebie ;)

Sprzedam:

1. Ekran, IDrive, radio, gniazdo aux do F30

2. Sprzedam tłumik do F30 328i z wersji sportline

  • Moderatorzy
Opublikowano

 

Randal masz boskie to auto i Twoje mody powodują ciągle, że dopisuję do listy co bym chciał mieć u siebie ;)

 

Dziękuję ;)

 

Wracając do tematu zimy to prawda jest jedna - na lód nic nie pomoże, poza oponami z kolcami. AWD, RWD czy FWD na lodzie wszystko zamienia się w sanki.

Co do ruszania to obydwa systemy polecam sobie od razu odpuścić i przytrzymać przycisk DTC przez 5 sekund. Każde inne ustawienie na "luźnej" nawierzchni tylko przeszkadza bo ucina moc. Na tyle że w głębokim śniegu dało by się nawet x-drive zakopać gdyby nie odłączyć w porę pomocników :)

Opublikowano

Super mod z halogenami :cool2:

Jak to jest z kodowaniem? Zakodowales pod LED i zanim nie zamontowałes to po prostu nie działały Ci halogeny, tak?

SPRZEDAM


Komplet zderzaków BMW F30 Sport Line


Komplet zderzaków BMW Z4 E89

  • Moderatorzy
Opublikowano
Działały normalnie zwykle także śmiało można kodować "przed".
  • Członkowie klubu
Opublikowano

 

Wracając do tematu zimy to prawda jest jedna - na lód nic nie pomoże, poza oponami z kolcami. AWD, RWD czy FWD na lodzie wszystko zamienia się w sanki.

Co do ruszania to obydwa systemy polecam sobie od razu odpuścić i przytrzymać przycisk DTC przez 5 sekund. Każde inne ustawienie na "luźnej" nawierzchni tylko przeszkadza bo ucina moc. Na tyle że w głębokim śniegu dało by się nawet x-drive zakopać gdyby nie odłączyć w porę pomocników :)

A teraz sobie wyobraźcie, że robia takie auta, w których nie da się odłaczyć systemów :duh:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mody na duży plus. Auto już w serii wygląda super, a Twoje zniesione embargo powoduje tworzenie naprawdę niesamowite j fury. Gratki.
Benzyna zamiast krwi...
Opublikowano

Super efekt i faktycznie stosunek ceny do jakości jak nie w BMW :)

Do led-owych lamp z tyłu wciąż dojrzewam (choć bardzo opornie), jednak wymiana tych gryzących po oczach żółtych lamp robi robotę :cool2:

Opublikowano
Bardzo idiotyczne jest to, że producenci dziś planują lift PRZED wprowadzeniem modelu do produkcji. Dlatego na siłę wrzucane są nieledy - toż ta technologie jest bardzo stara i wszyscy o tym wiemy. Zmiana na plus, w tej cenie warto na pewno :)
  • Moderatorzy
Opublikowano

Dzięki panowie,

 

fakt faktem wrzucanie żarówek do przedliftów od trzech pokoleń "trójki" jest mocno żałosne. Może w końcu wyczerpią zapasy z E30 i E36 :lol:

  • Moderatorzy
Opublikowano
Nie robię LCI bo nie widzę potrzeby. W gruncie rzeczy tylko lampy tył kosztowały więcej, reszta to pierdoły takie jak halogeny za 440 zł czy ramka klimy w połysku za 150 zł.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja bym nie liczył, jak policzysz to sobie popsujesz humor, a przecież zmiany są na duży plus i przez to poprawiają humor :wink:

Jak to mówią, tam gdzie zaczyna się pasja, kończy się ekonomia :mrgreen:

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

  • Moderatorzy
Opublikowano

Tu lepiej widoczny dyfuzor:

 

http://i.imgur.com/xNlHK72.jpg

 

http://i.imgur.com/Urx2ELU.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak jak mówiłem wcześniej, jest ogień. Ciekawi mnie tylko jak ten wydech już po przepaleniu brzmi :twisted:
http://s32.postimg.org/8t3axzpc5/podpis_Forum_BMW.png
  • 5 tygodni później...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.