Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam forumowiczów :)

Przestał działać aktywny tempomat... Gdy chcę go uruchomić wyświetla się błąd ACC Failure Keep Your Distance. Radar wygląda na nieuszkodzony.

No i moje pytanie odrazu szukać nowego radaru? Czy może problem tkwi gdzie indziej?

BMW 745d 2007r :)

Pozdrawiam

Opublikowano
Nie jestem specjalistą w temacie, ale na innym forum czytałem o kalibracji radaru. Próbowałeś czegoś takiego?

A-Z

Myjnia ręczna ● pranie tapicerek ● czyszczenie skór ● doradztwo zakupowe

Ul. Sportowa 6, 55-095 Mirków ok. Wrocławia

536 - 802 - 804

Opublikowano
Nie próbowałem :) niestety ja znawcą też nie jestem no i u nas w Płocku przynajmniej ja nie znam nikogo kto potrafiłby to zrobić :(
Opublikowano
Najważniejsze to ustalić czy radar jest z jakiegoś powodu mechanicznie martwy czy po prostu elektronika świra gra.

A-Z

Myjnia ręczna ● pranie tapicerek ● czyszczenie skór ● doradztwo zakupowe

Ul. Sportowa 6, 55-095 Mirków ok. Wrocławia

536 - 802 - 804

Opublikowano
Po pierwsze to podłączyć pod komputer sczytać błędy i wszystko będzie jasne to to wyp... kasę i będziesz zaraz płakał że dalej nie działa !
  • 4 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Mam podobny problem u siebie, byłem w okolicznym warsztacie zajmującym się BMW. Stwierdzili, że nie mają odpowiednich narzędzi żeby to zrobić i trzeba się udać do Wrocławia na kalibrację. ASO powiedziało, że jest to koszt mniej więcej 400 zł i tra to około 3h. Generalnie chodzi o to, że radar ma rozjechane ustawienia dlatego automatycznie przy próbie aktywowania przechodzi w tryb failsafe. Nie wiem czy w ogóle jest opcja zrobienia kalibracji bez wizyty w ASO. Ponoć są do tego potrzebne jakieś lustra i informacje o podstawowym czyt. domyślnych ustawieniach.
  • 3 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja podłączyłem swoją pod KTS i wyskakują mi 3 błędy bez opisu:

1. D17C

2. 5DOE

3. 5DOF

 

Ma ktoś opisy do tego?

 

Wow , KTS nie dał odszyfrować ? I ta przyjemność kosztuje 3000 euro. Smutne jest jednak.

Dygresja od tematu.

1. АСС: odebrano wiadomość po CAN z błędną wartością.

2. Zamiast litery O musi być 0 , ACC: napięcie robocze albo błąd wewnętrzny АСС.

3. Zamiast litery O musi być 0, АСС: ogrzewanie soczewki

 

Ogrzewanie soczewki

Ogrzewanie soczewki służy do rozmrażania lodowej i śnieżnej deski. Tym samym zapewniona jest niezawodność funkcjonowania aktywnego systemu utrzymania zadanej prędkości nawet w warunkach zimowych. Uzwojenie ogrzewania jest wbudowana w obudowę z tworzywa sztucznego soczewki czujnika ACC.

 

Schemat wyłącznika

Ogrzewanie soczewki aktywuje sygnał zamknięcia obwodu szeregowego bezpośrednio od czujnika ACC.

 

Kontrola

Uzwojenie ogrzewania stale kontrolowane na przerwy i zwarcia. W przypadku zadziałania systemu kontroli jest rejestrowany komunikat o awarii i system się wyłącza.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kolega, specjalnie tylko że zajrzał w ESI Tronic. W twoich błędów malowane nawet co trzeba zrobić, jakie badania należy przeprowadzić. Choć zabij mnie, ale nie rozumiem - czytać błędy z pomocą KTS i w tym samym czasie nie umieć z niego korzystać. Otwieraj ESI - tam jest wszystko napisane. Lub u których występuje ten KTS wraz z ESI ?, niech otwierają.
Opublikowano
Początkowo KTS nawet nie chciał się połączyć z systemem ACC, dopiero przy kolejnej próbie wyrzucił te błedy, ale nie chciało przejść poprzez opis usterek do ESI. Drogi sprzęt, ale nie zawsze się spisuje dobrze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.