Skocz do zawartości

E46 320D 150 nie odpala problem cofanie paliwa


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Od ponad tygodnia borykam sie z problemem mojej E46 z 2004roku M47.

Auto nagle zgasło i już nie odpaliło. BMW Scanner pokazał brak ciśnienia 4B90 oraz zawór ciśnienia 3F30.

Rozpocząłem od jego wymiany , nie pomogło. Zauważyłem też, że pompa podprogowa nie buczy , wymieniłem i od razu pojawił się problem. Chodzi cały czas bez wyłączenia. Usłyszałem przy tej okazji, że w zbiorniku jest niezły wir, czyli paliwo wraca do zbiornika. ( przy okazji pompa progowa stara na krótko chodzi )

Faktycznie, rozłączyłem wąż powrotny i przekręciłem zapłon - pompa podprogowa daje tak, że wraca wszystko co przez nią poleci do zbiornika, stąd cały czas chodzi.

Gdzie szukać dalej? Jakiś zawór zwrotny gdzieś jest ? Widzę jeden zaraz przed pompą progową , ale to raczej jest od zasilania ale moge się mylić. Prośba o porady.

Na Forum nic podobnego nie znalazłem. Może coś z wtryskami.

Opublikowano
A pompuje w kierunku pompy wysokiego ciśnienia?? Wtyczka prawidłowo podpięta (nie pomylone bieguny)?? Po kilkukrotnym przekręceniu stacyjki układ zostaje odpowietrzony, więc silnik powinien od razu zaskoczyć. Możliwość odpowietrzenia ręcznego przez wtryskiwacze, tj lekko luzujesz nakrętki i próbujesz odpalić. Powietrze zostanie wypchnięte i silnik będzie próbował zaskoczyć. Jeśli zaskoczy, dokręcasz nakrętki wtryskiwaczy i po problemie.
Opublikowano

Witam

Tak, Pompuje w kierunku pompy wys cisnienia, sprawdzalem wypinajac sie za filtrem paliwa. Takze przez filtr tez daje.

Jak bedzie zapowietrzony to bedzie powrotem ładował do zbiornika?common rail sie sam nie odpowietrzy?

W sumie juz go tyle razy zaplonem zalaczalem ze juz powinien sie odpowietrzyc ja juz ale poki co po przekreceniu klucza paliwo daje podprogowa i zaraz wraca do zbiornika.

Tego nie moge załapać czemu mi sie cofa.

Opublikowano
Witam

Tak, Pompuje w kierunku pompy wys cisnienia, sprawdzalem wypinajac sie za filtrem paliwa. Takze przez filtr tez daje.

Jak bedzie zapowietrzony to bedzie powrotem ładował do zbiornika?common rail sie sam nie odpowietrzy?

W sumie juz go tyle razy zaplonem zalaczalem ze juz powinien sie odpowietrzyc ja juz ale poki co po przekreceniu klucza paliwo daje podprogowa i zaraz wraca do zbiornika.

Tego nie moge załapać czemu mi sie cofa.

 

 

Nikt nie pomoże ?

Opublikowano
Idea pomp niskiego ciśnienia to również funkcja odpowietrzenia układu. U Ciebie już powinno dawno wypchnąć zgromadzone pęcherze powietrza... ale mówisz, że ciągle słyszysz te dźwięki przelewającego się paliwa do baku, co świadczy o łapaniu powietrza w układ. Próbowałeś odpalić silnik przez poluzowanie nakrętek wtryskiwaczy??
Opublikowano

Tak probowalem, paliwo sie leje ale auto nie pali

Dzisiaj wyladowalo w serwisie boscha

Podejrzewaja tak jak ze zawor zwrotny nie trzyma.

Bylo by to logiczne.

Opublikowano

Zamykam temat

Powodem byl brudny zawor na pompie wysokiego cisnienia. Nie domykal stad paliwo szlo w uklad i przelewami wracal do baku.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.