Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Czy ktoś może mi powiedzieć bo szukając na forum znalazłem milion wersji a żadnej konkretnej którą można przypisać do mojego przypadku.

Na dzień dzisiejszy sprawa wygląda tak:

Auto odpala na zimnym i na ciepłym bez problemu.

Po odpaleniu zdarza się, że minimalnie zafalują obroty ale nie zawsze.

Po ustabilizowaniu się obrotów auto chodzi normalnie.

Gdy skręcam kołami auto gaśnie

Gdy dojeżdżam do świateł wrzucę na luz gaśnie.

Nie ma mocy.

Klekocze (dźwięk jakby spalania stukowego)

Po nagrzaniu zdarza się, że silnik wskoczy na mniej więcej 980 obrotów na jałowym biegu.

Przy zmianie biegu podczas jazdy trochę podnoszą się obroty

I za każdym razem np jak włącza się dmuchawę włącza światła używa elektrycznych szyb falują obroty.

 

Teraz tak auto mam od maja 2015

Jak ją kupiłem było wmiarę OK ale z biegiem czasu zaczęło się pogarszać.

Gdy przyszło obniżenie temperatur pompa miała delikatny wyciek.

I teraz najciekawsze

Auto wylądowało u pierwszego mechanika.

Uszczelnił pompę i powiedział że za te objawy odpowiedzialny jest nastawnik którego niestety nie miał możliwości, żeby załatwić.

Wizyta u drugiego mechanika skończyła się tym, że powiedział że pompa jest sprawna tylko problemem jest "przyspieszacz zapłonu" ???

 

Będę wdzięczny za pomoc ponieważ nie chce jeździć kolejny raz do mechanika który mi powie że jest to coś czego nie może załatwić będę się woził.

 

Pozdrawiam

Opublikowano
nagraj dzwięk tego klekotu jak mozesz. falowanie obrotów to nastawnik. skręcenie kierownicą równiez nastawnik. pod kompa podpinales ? sprawdzic trzeba dawkę .
Opublikowano

Dzisiaj postaram się nagrać filmik.

Co prawda teraz zdarza się to głównie po odpaleniu jak zgaśnie ale mocy tak jak nie było tak nie ma.

Czy falowanie może mieć związek z rozrządem?

Czy orientujesz się jak to jest z wyminą nastawnika?

Zależny jest od numeru pompy jak go dobrać i gdzie kupić?

Pozdrawiam

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Klekot to wtryski to już wiem.

 

Ale dzisiaj miałem coś ciekawego zawiesił się na 2000 obrotów i stoi trzeba go trochę przeciągnąć na biegu i hamować żeby wróciło do normy?

 

Ktoś coś wie czy nikt nic nie powie jak zawsze przy większych problemach?

Opublikowano

Jak jesteś z Wlkp. to jedź do Długiej Gośliny. Tam Ci naprawią BMW.

pozdrawiam, bębniorz.

Nic nie stuka nic nie puka...
Opublikowano
A jak to wygląda z wymianą pompy? np mam do kupienia dobrą 994 można to zrobić typu plug and play czy są jakieś problemy?

 

Pompa z końcówką 995 ma mały czop i nastawnik MES (potencjometryczny), natomiast pozostałe pompy - 993, 994 - mają duży czop i różnią się jedynie nastawnikami. I tak: pompa z końcówką 993 ma nastawnik MES (potencjometryczny), z końcówką 994 ma nastawnik indukcyjny HDK. Doły pomp 993 i 994 są zamienne (to samo), ino nastawnik trzeba przerzucić... Można również zrobić upgrade MES ->HDK, ale do tego potrzebujesz ECU silnika z wiązką z poliftowego e34 oraz nastawnika HDK. Na Twoją pompę 995 możesz nastawnik HDK wrzucić, pod warunkiem że zaopatrzysz się w rzeczy wymienione wyżej.

 

na innej pompie chodzić nie bedzie.

 

Wszystko będzie chodzić, jeśli będzie Tomcio525 trzymał się tego, co wyżej wypisałem.

 

Pozdro.

  • 9 miesięcy temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.