Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
NIE !!!
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano (edytowane)

Wymieniałem sam i nie jest to skomplikowane.

 

Odkręcasz visko lewy gwint

Odkręcasz kierownicę powietrza jest ona na takie zatrzaski. Do góry te cycki ponosisz i zatrzask wychodzi. Jak wyjmowalem kierownicę powietrza razem z wentylatorem visko.

 

Później odkręcasz chłodnice od góry. Będziesz widział wszystko jak na dłoni. No i oczywiście opaski od węży chłodnicy. Wyciągasz wszystko (uważaj na poduszki chłodnicy bo mi spadły na osłonę i był problem z wyciągnięciem ich a robiłem to pod blokiem i nie miałem kanału.

 

Warto stare opaski zastąpić nowymi. Ja wymieniłem wszystkie. I kup odpowietrznik (śrube) koszt kilka zł a możesz mieć ze starym problemy. Jak zostanie to na pewno się przyda. Do tego 8-10 l płynu w zależności czy masz gaz czy nie i to wszystko

Później składasz w odwrotnej kolejności. No i odpowietrzenie układu, ale to nie będę się rozpisywać bo pełno tego jest na forum. Przy okazji jak masz garaż użyj jakiegoś preparatu do rozpuszczania syfu z chłodnic i polej tym chłodnice klimy i wszystko płucz. Będziesz widział ile tam było syfu który zabił chłodnice klimy.

Edytowane przez danielxc717
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Odkręcasz wisko, zdejmujesz osłonę chłodnicy, zlewasz płyn z układu - na dole chłodnicy po stronie kierowcy masz korek, odpoinasz węże, chyba ze 2 śrubki od góry i wyciągasz chłodnicę górą - lewa strona chłodnicy do silnika i w górę.
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.