Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Mam pytanie ponieważ zobaczyłem ze przybylo mi troszeczkę oleju, i wydaje mi się ze troszkę plunu chlodniczego ubylo. Nie wiem co może być przyczyną, odrazu mowie ze nie mam tzw. Musztardy w oleju a nic podobnego, olej wygląda jak olej

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A dymi z rury na jakiś kolor? Poziom oleju mógł wzrosnąć albo przez płyn chłodniczy (dymi na biało) albo przez paliwo (dymi na czarno).
Opublikowano

Wydaje mi się to, wydaje tamto...

Zmierz poziom oleju w określonych warunkach, np. na ciepłym silniku, jakieś 5-10min po zgaszeniu silnika.

Wtedy można będzie powiedzieć czy coś się dzieje.

 

No pytanie ile go obecnie masz - na max? W połowie bagnetu?

 

PS. chyba nie muszę tłumaczyć, że na zimnym będzie inny pomiar niż na ciepłym?

Opublikowano

gdy sprawdzasz na cieplym, po jezdzie itp to pomiar nie bedzie miarodajny

 

najlepiej po nocy sprawdzac gdy to co ma sciec - sciekło do ostatniej kropli ;) (wiadomo wszystko nie scieknie chyba ze zawor podtrzymujacy olej masz padniety)

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano
gdy sprawdzasz na cieplym, po jezdzie itp to pomiar nie bedzie miarodajny

 

najlepiej po nocy sprawdzac gdy to co ma sciec - sciekło do ostatniej kropli ;) (wiadomo wszystko nie scieknie chyba ze zawor podtrzymujacy olej masz padniety)

 

Też zawsze sprawdzałem na zimnym a potem mechanik mi powiedział (co potwierdziło kilka innych osób i chyba nawet w instrukcji czytałem) że sprawdzać na ciepłym, po spokojnej jeździe.

Opublikowano
Sprawdzam jakies 15min po jeździe zawsze w tym samym miejscu staje i niekiedy jest max, niekiedy polowa ...
Opublikowano
gdy sprawdzasz na cieplym, po jezdzie itp to pomiar nie bedzie miarodajny

 

najlepiej po nocy sprawdzac gdy to co ma sciec - sciekło do ostatniej kropli ;) (wiadomo wszystko nie scieknie chyba ze zawor podtrzymujacy olej masz padniety)

 

Też zawsze sprawdzałem na zimnym a potem mechanik mi powiedział (co potwierdziło kilka innych osób i chyba nawet w instrukcji czytałem) że sprawdzać na ciepłym, po spokojnej jeździe.

a co to mechanik to jakas wyrocznia ? a jak napisze ze ja jestem mechanikiem i caly warsztat potwierdza moje słowa ? :duh:

wystarczy pomyslec logicznie ze calosc oleju nie scieknie w 15 min czy ile tam jakies zrodla podają a musza tak podawac z innych powodów.... np takich ze gdy zaswieci sie kontrolka oleju nalezy sprawdzic jego stan, tutaj nikt nie napisze ze nalezy poczekac 3godziny eheheh

 

nikt nie nakazuje czekac całej nocy ale tak sie przyjeło ze po nocy wynik bedzie najbardziej prawidłowy, tutaj chodzi o czas gdzie olej dokladnie spłynie, moze to byc 5 godzin albo i 3godziny ale nie 5 minut czy 15min

jak ktos bedzie sprawdzał po tak krotkim czasie i nie daj Boze jeszcze uzupełniał to gwarantuje ze "przeleje" i zabije motor/uszczelnienia

to tak jak po wymianie oleju, po nocy nalezy sprawdzic poziom i dolac mniej wiecej na 3/4 bagnetu

tak tez sugeruje robic w innych przypadkach, rowna powierzchnia, minimum kilka godzin postoju, wyciagamy bagnet, wycieramy, wkładamy i ponownie wyciągamy odczytując stan, lepszej i dokładniejszej metody jeszcze żaden docent mechanik poparty gronem innych osób nie wymyślił....

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.