Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. mam problem . auto bmw e23 pracowało normalnie wstawiłem do garażu i rano już nie odpaliła. nie ma iskry a cewka dobra - podmieniona innego a ori sprawdzona. czujnik obrotów wału jest podłączony tylko do wtyczki diagnostycznej tzn.3 kabelki osobno wchodzą do gniazd i nigdzie dalej ? tak ma być ? skąd cewka bierze impuls w takim razie kiedy dać iskrę ? nie słychać też pompy paliwa no ale nie ma iskry to i tak by nie odpaliła

pozdrawiam kanap

  • 3 lata później...
  • Członkowie klubu
Opublikowano

Czujnik położenia wału znajduje się na kole zamachowym a wtyczki są na wsporniku kolektora ssącego. Oporność czujnika powinna być około 0600OHM. Jesli nie ma żadnej oporności to czujnik do wymiany.

Tam są dwa czujniki, jeden pełni rolę czujnika obrotowego wału drugi jakby wałka rozrządu :cool2:

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.