Skocz do zawartości

Niskie wartosci ladowania akumulatora.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam koledzy mam problem od czasu pierwszych mrozów mam dziwne odczyty w ukrytym menu chodzi mi o lądowanie akumulatora.Przed odpaleniem pokazuje mi 10,5 V jak odpalam mryga mi ekranik i pokazuje mi 11,4 V zaczynaja mi falować obroty pomiędzy 800/500 obrotów po przejechaniu kilku kilometrow falowanie ustaje i napięcie lądowania pokazuje pomiędzy 13,9 V a 14,3 V co jest nie tak może jakieś sugestie może ktoś coś przerabiał pomozcie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ile lat ma akumulator i jaki jest jego stan-pojemność.Bo te 10,5V to padaka już :wink:
Opublikowano
Siemka akumulator mam od 06.2013 r jest to 12V 95Ah centra plus CB950 zaraz po kupnie pojechałem na adaptacje wszystko było ok przez całe lato przez te dwa lata nie było problemu teraz jak zrobiło się zimno zaczęły się ujawniać takie problemy :(
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Spróbuj podładować akumulator na małym prądzie,np. na noc.Potem obserwuj auto podczas jazdy,odpalania;zrób test ukrytego menu.
Opublikowano
Nie będę zakładał nowego tematu, ponieważ pytanie dotyczy akumulatora. Codziennie mam komunikat o słabym aku. Myślałem, że wina leży po stronie car body module, ponieważ wyskakiwal mi błąd. Od kilku dni błąd nie wraca a komunikat z rana ciągle się pojawią. Dzisiaj siedziałem w zamkniętym (wyjęty kluczyk i zamknięte drzwi) aucie czekając na żonę i po ok 20 min zapalily się lampki od blokowania okien i zaczęła kręcić się płyta jednak ekran się nie uruchomił. Po ok 5 min cisza. Jakiś pomysł? Zauważyłem jeszcze jeden szczegół, po ok 40 min nie przestały świecić mi się diody od podtlenku lpg? Może jest źle podłączony i w ogóle nie usypia? Problem występuje odkąd kupiłem auto. Aku wymieniony i zapisany miesiąc temu
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie będę zakładał nowego tematu, ponieważ pytanie dotyczy akumulatora. Codziennie mam komunikat o słabym aku. Myślałem, że wina leży po stronie car body module, ponieważ wyskakiwal mi błąd. Od kilku dni błąd nie wraca a komunikat z rana ciągle się pojawią. Dzisiaj siedziałem w zamkniętym (wyjęty kluczyk i zamknięte drzwi) aucie czekając na żonę i po ok 20 min zapalily się lampki od blokowania okien i zaczęła kręcić się płyta jednak ekran się nie uruchomił. Po ok 5 min cisza. Jakiś pomysł? Zauważyłem jeszcze jeden szczegół, po ok 40 min nie przestały świecić mi się diody od podtlenku lpg? Może jest źle podłączony i w ogóle nie usypia? Problem występuje odkąd kupiłem auto. Aku wymieniony i zapisany miesiąc temu

 

Użyj zwykłego miernika i po uśpieniu samochodu sprawdź pobór prądu, jeśli będzie to wyciągaj po kolei bezpieczniki aż pobór zniknie, w ten sposób zobaczysz gdzie leży problem.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
U mnie na inpie pokazuje ladowanie ponad 14V, a procent naladowania aku to troche pinad 40, czy rozjasnianie sie oswietlenia wnetrza przy dodawaniu gazu ma zwiazek z padnietym akumulatorem?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Raczej z wydolnością altka. Choć padniętego akku nie można wykluczyć.

 

With mobilephone sent.

Opublikowano
Nie będę zakładał nowego tematu, ponieważ pytanie dotyczy akumulatora. Codziennie mam komunikat o słabym aku. Myślałem, że wina leży po stronie car body module, ponieważ wyskakiwal mi błąd. Od kilku dni błąd nie wraca a komunikat z rana ciągle się pojawią. Dzisiaj siedziałem w zamkniętym (wyjęty kluczyk i zamknięte drzwi) aucie czekając na żonę i po ok 20 min zapalily się lampki od blokowania okien i zaczęła kręcić się płyta jednak ekran się nie uruchomił. Po ok 5 min cisza. Jakiś pomysł? Zauważyłem jeszcze jeden szczegół, po ok 40 min nie przestały świecić mi się diody od podtlenku lpg? Może jest źle podłączony i w ogóle nie usypia? Problem występuje odkąd kupiłem auto. Aku wymieniony i zapisany miesiąc temu

 

 

to normlane jak jestes w aucie i cos robisz auto wtedy nie usypia. aktywuje sie po nacisnieciu byle czego . w srodku auta masz czujniki. auto przygotowuje sie do startu . zamknij auto bedac poza autem i auto normalnie usnie

Opublikowano
Witam koledzy mam problem od czasu pierwszych mrozów mam dziwne odczyty w ukrytym menu chodzi mi o lądowanie akumulatora.Przed odpaleniem pokazuje mi 10,5 V jak odpalam mryga mi ekranik i pokazuje mi 11,4 V zaczynaja mi falować obroty pomiędzy 800/500 obrotów po przejechaniu kilku kilometrow falowanie ustaje i napięcie lądowania pokazuje pomiędzy 13,9 V a 14,3 V co jest nie tak może jakieś sugestie może ktoś coś przerabiał pomozcie.

jeli obroty faluja na mrozie to moze modul swiec ktorejs nie grzeje lub ktoras jest wypalona. normlane ze jak jedna swieca nie grzeje auto zapalasz jak jest zimno to nierowno pracuje . sprawdz bledy i po problemie. ladowanie jest ok jak modul przestanie grzac , jest podlaczony bezposrednio pod alternator i zabiera troche pradu lub ma zwarcie. nie mialem jeszzcze takiej e60 ktora miala dobry ten modul

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Problem rozwiazany wydemontowałem alternator wymieniłem regulator napięcia i jak ręką odjął problem zniknął dziekuje wszystkim za rady pozdrawiam.

:D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.