Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Jestem tu nowy, w sobotę zakupiłem e70 2009 3 litry benzyna polski salon. Zamierzam w niedalekiej przyszłości zamontować LPG. Mam pytanie do użytkowników LPG , czy po założeniu gazu świeci sie na zegarach kontrolka silnika.Wiem że to głupie ale dla mnie jest to irytujące.

Z góry dzięki za odpowiedzi.

Pozdrawiam

WWW.POLISAOGL.PL
Opublikowano
Nie kolego. Jak zaświeci się kontrolka silnika, to znaczy że coś się zje....popsuło, albo coś chwilowo niewłaściwie zadziałało. Użytkuję takie auto z tym silnikiem ponad 2 lata i nie miałem przyjemności, aby z powodu instalacji gazowej świeciła się kontrolka silnika.
Opublikowano
Dzięki za odpowiedź , jaką masz instalacje jezeli można wiedzieć, jaki zbiornik i ile pali tak orientacyjnie. Jeżdżę raczej bardzo wolno , ze względu na dzieci.
WWW.POLISAOGL.PL
Opublikowano
Podstawa jest porzadny montaz instalacji lpg, po drugie to "dobry" zatankowany gaz, po trzecie sprawne dzialanie silnika, na rynku jset sporo instalacji lpg ktore "ladnie" dzialaja z vanosem/valvetronikiem, w naszych silnikach trzeba zwrocic pewna uwage na montaz kruccow wtrysku gazu bo u nas nie wystepuje zmienne podcisnienie tylko jest stale i na wolnych obrotach zle zamontowany gaz moze sprawiac problem, dlatego przy montarzu lpg trzeba sciagnac kolektor ssacy i nawiercic pod odpowiednim katem jak najblizej zaworow
Opublikowano
Szukaj instalacji ktora ma obsluge obd, chodzi o korekty wprowadzane po obd, instalacja tak koryguje czasy wtrysku po odczycie z obd i wprowadza niewielkie zmiany, koszty takiej instalacji to ok 4000zl, sa i drosze , ja montowalem pare instalacji ale uwazam ze holenderski prins jest z wyzszych polek koszt to okolo 6000zl,
Opublikowano
Myślałem o STAG-u ponieważ mam dobrego fachowca, nie druciarza i krzyknął mi 3800zł
WWW.POLISAOGL.PL
Opublikowano
Ja mam kolego STAG-a i jestem zadowolony. Pali, zależy jak jeździsz. Miasto i autostrada :lol: przepisowo 17l, nasze krajowe S -ki 13l, zwykłe krajowe ale w żółwim tempie do 90km/h 11l. Oczywiście mówimy o gazie. Przy tempie do 90 km/h z benzyną zszedłem na trasie do 8,2 l /100km. Zbiornik na gaz w miejsce zapasu, a mieści 53l. Instalacja tak upięta, że nie widać pod maską że jest gaz. A przełącznik gazu ( wskaźnik ) schowany w popielniczce. STAG podpięty oczywiście pod OBD, stąd musiałem dorobić wyłącznik, aby wyłączyć sterownik gazu w trakcie np. podłączeniu testera diagnostycznego pod gniazdo OBD. Jak tego nie zrobisz będzie rwało połączenie, albo wcale się nie połączysz z samochodem.
Opublikowano
stąd musiałem dorobić wyłącznik, aby wyłączyć sterownik gazu w trakcie np. podłączeniu testera diagnostycznego pod gniazdo OBD. Jak tego nie zrobisz będzie rwało połączenie, albo wcale się nie połączysz z samochodem.

Ja wyciagam za kazdym razem bezpiecznik :(

Opublikowano
A czy to pomaga?? Można zastosować różne " cudowne" specyfiki, ale ludzie jeżdżą setki tysięcy kilometrów na gazie, stosują tanie oleje, jakieś tanie świece i jest ok. Ja po prostu co roku wymieniam olej MOTUL CNG/LPG 5W/40 LL-04 ( może też to tzw. " cudowny " specyfik no bo w nazwie ma przecież CNG/LPG )nawet jak nie mam 10 000 km. Co 10 000 km przegląd instalacji, co 30 000 km świece Czeskie - BRISK LPG i jest ok. Samochód ma 208 000 km, ale dopiero w Europie zaczął jeździć na porządnym paliwie i gazie. Jest to wersja US.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.