Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pany, problem polega na tym ze mam swierszcza w aucie:-)

Gdy nawiew pracuje ma 2,3 kreski piszczy skrzypi, gdy mocniej jest cisza, domyslam sie ze to wina wentylatora, ktos mial podobny problem?

Thx

http://i607.photobucket.com/albums/tt156/henake/auta-1_zps844b52e9.jpg
Opublikowano
Siema ... ja mialem podobny problem i jak sie okazalo lisc dostal sie jakims cudem na wentylator. zobacz pod filtrem kabinowym czy nie ma syfu jakiegos.
Opublikowano

Mam podobny objaw u siebie, denerwujące to trochę, bo zamiast ciszy w samochodzie słychać wiatrak nawiewu :/

Ewidentnie słychać tylko w okolicy centralnej kratki (pod navi). Narazie z braku czasu nic z tym nie robiłem, ale przy najbliższej wizycie w warsztacie będziemy szukać przyczyny, (oczywiście INPA żadnego błędu nie pokazuje, wszystko OK).

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

I u mnie jest podobny problem.

A raczej raz jest raz nie ma.

Po zmniejszeniu temperatury z 23 na 21,5 C problem ustał.

 

Nie mniej jak czytałem o innych modelach bmw pomaga wymiana dmuchawy :?

Opublikowano

Witam.

Uporałeś się z problemem ? U mnie podobnie, po dłuższej jeździe zaczyna "świergotać". Nasila się jak hamuje albo mocniej skręcam. Już mnie trafia :mad2: .

Ktoś wie jak się dostać do silnika dmuchawy ? Pozdrawiam

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

U mnie wraz z mrozami hałas powrócił, szczególnie jak auto jest w ruchu i skręcam w lewo.

Fora amerykańskie są pełne opisu tej usterki.

Ktoś coś zdziałał?

Opublikowano
Mam to samo. Po prostu najlepiej nie skręcać w lewo i gwałtownie nie hamować. :D Wiem ,że to wkurza, ale zlałem to. Widocznie taka przypadłość już wysłużonego wentylatora. To jest właśnie chyba tak już z samochodami z elektronicznym sterowaniem nawiewu. Musi być włączony cały rok, stąd wypracowujące się wentylatory.
Opublikowano
U mnie w E39 poszło łożysko silniczka nawiewiu, trzeba było cały silniczek wymienić, choć pewnie ktoś by to mógł zregenerowac.
Opublikowano

Zlokalizowałem źródło hałasu -po otwarciu maski, na górze po lewej stronie.

Tam prawdopodobnie pod filtrem przeciwpyłkowym jest wentylator dmuchawy.

Ciekawe ile kosztuje nowy?

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Hej !

Miałem ten sam problem od nowości. Po trzech miesiącach w ASO wymienili silnik dmuchawy i jest święty spokój.

  • 8 lat później...
Opublikowano

Siemanko!🤘

Podepnę się i odświeżę temat..

 

BMW X5 E70 3.0d 2007rok 173kw

 

Piszczenie na różnych prędkościach nawiewu to jedno ale mam też inny problem..

Mianowicie po odpaleniu samochodu działają wszystkie nawiewy/kratki..

Po przejechaniu krótkiego odcinka przestaje wiać raz jedna raz druga strona (kierowca/pasażer - przód) - tył cały czas normalnie.. 

Wygląda to tak że raz po stronie kierowcy kratki boczne oraz jedna środkowa(lewa/kierowcy) wieje normalnie a strona pasażera przestaje wiać/dmuchać/chłodzić, z kolei innym razem po odpaleniu auta i przejechaniu krótkiego odcinka wieje tylko strona pasażera.. 

Orientuje się ktoś może czy wymiana tego silnika dmuchowy rozwiąże problem "odcinania stron" czy może problem jest gdzieś indziej?🙄

 

pozdroo!🍻

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.