Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, potrzebuję Panowie od Was pomocy.

Nie tak dawno temu w trakcie jazdy pompa nie podała paliwa do silnika przez co auto zgasło. Moje bmw jakiś czas stało w warsztacie i "mechanik" WYMIENIŁ pompę. Auto jeździ, ale pompa ponownie jest do wymiany, ponieważ kontrolka rezerwy ciągle się pali a poziom paliwa wynosi 0 mimo, że bak jest pełny. Po rozmowie z zaufanym mechanikiem okazało się, że potrzebuję pompy wewnętrznej w zbiorniku paliwa razem ze wskaźnikami (lewy i prawy) oraz z koszykiem. Może być to również zamiennik. Proszę o wskazówki gdzie taką pompę mogę dostać i o pomoc.

Pozdrawiam serdecznie i liczę na Was, Kasia :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jeżeli auto jeździ, to nie pompa jest do wymiany, tylko czujnik wskazania poziomu paliwa, można go zmienić bez pompy
Opublikowano

Tak myślałam - jednak, mechanik stwierdził, że sam wskaźnik tu nie naprawi problemu i potrzebna jest wymiana całej pompy z pełnym kompletem.

Kompletnie nie mam pojęcia jak ugryźć temat, czy miał kiedyś Pan podobną usterkę w swoim samochodzie ?

Opublikowano
więc w związku z tym dlaczego mechanik, który zna się na rzeczy zalecił całkowitą wymianę pompy wraz z kompletem a nie sam wskaźnik ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
to występuje jak box który wkłada się w zbiornik, ale można poprawić poszczególne elementy, jak wskaźnik, czy podmiana samej pompy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.