Skocz do zawartości

E39 jak mocne ringi do oryginalnych lamp lift?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jakiś czas temu zakupiłem BMW E39 2003r po lifcie. Niestety nie posiadałem w nich ringów (wyjęta oprawka) więc kupiłem komplet na allegro z tej aukcji:

 

http://allegro.pl/zarowki-ring-led-marker-bmw-e39-e53-x5-e65-e60-e87-i5191046797.html

 

Nie znam się kompletnie, więc kupiłem to, co kupowali ludzie wczoraj zamontowałem, i najprawdopodobniej jeszcze dzisiaj odeślę.

 

Wczoraj pod wieczór świeciły naprawdę fajnie, dzisiaj rano tak jakby ich nie było Są to diody 10W, i w dzień ich kompletnie nie widać, jazda na nich jako światłach do jazdy dziennej po mieście nie wchodzi w grę, a na tym mi zależy.

Ilu watowe żarówki powinienem założyć i jakiej firmy? Bo widziałem że są i 120 watowe. Zależy mi na tym, żeby jak najmocniej świeciły, ale niczego mi tam nie stopiły.

 

 

Kolejne pytanie jest o żarówki xenonowe.

Obecnie mam (taką już kupiłem) założone żarówki halogenowe, zwykłe. Czy mogę tak o sobie założyć żarówki xenonowe? Mam sprawne spryskiwacze lamp i działający silniczek poziomujący, ale zastanawia mnie czy mam przetwornicę? Bo podobno w tych lampach jest oryginalnie. I jeśli już to jakie żarówki kupić? Są takie za 50zł a są za 150. Mam się nie bać jeździć w nocy, bo obecnie to słabo z tymi halogenami, auto i tak będzie szło do sprzedaży na wiosne, więc fajnie jakby miały jakąś gwarancję dla następnego właściciela auta.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ogólnie to co to za historia z tymi lampami, były ksenony i ktoś przerobił na halogeny? Skoro masz spryski i samopoziomowanie to może.. Pytanie czy masz oryginalne lampy, czy jakieś chińskie zamienniki.

 

Co do ringów - są przewidziane do pracy jako postojówki, świateł do jazdy dziennej z tego nie zrobisz. Musiałbyś tam upchnąć żarnik ksenonowy, a to po pierwsze koszta, a po drugie (i ważniejsze) podwyższona temperatura.

 

Jak nie masz przetwornicy, to musisz dokupić. Oryginalne żarówki Osram, czy Philips to conajmniej 150pln za sztukę. Na allegro widziałem kiedyś i za 15pln, ale wiadomo, jaka cena taka jakość i duże prawdopodobieństwo, że przy pierwszym uruchomieniu spalą prztwornicę.

Opublikowano

Zapomnij o jeżdżeniu na oryginalnych ringach jako na światłach do jazdy dziennej. Bez względu na włożoną żarówkę. Tak się po prostu nie da.

 

Jeśli masz spryskiwacze i samopoziomowanie, to chyba były ksenony oryginalnie. Daj zdjęcie tych lamp najlepiej. VIN rozkodowałeś, jest ksenon? A pokrętło do regulacji poziomu koło zegarów?

 

Żarniki powyżej 100 zł, tylko porządne mają sens.

Opublikowano

Mam poprostu włożone zwykłe żarówki i tyle. Zwykłe halogeny. Czytałem, że da się tam umieścić xenony, a preferuję jazdę na xenonach.

 

Tak, vin rozkodowałem. Jest tam xenon.

 

Pokrętła do regulacji nie mam, lampy mam takie:

 

 

http://static.pokazywarka.pl/i/6174824/282855/20151001-173731.jpg

 

 

Lampy oryginalne z 2003r. tak jak produkcja samochodu.

Opublikowano
Czyli nie masz ksenonów? lampy masz jak widać na pierwszy rzut oka ze zdjęcia takie jakie powinny być, fabrycznie powinien być ksenon w soczewce, może to kwestia wymiany żarówek? Nie orientuję się za bardzo w temacie, weź ktoś popraw jak mówię źle :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.