Skocz do zawartości

E39 jak mocne ringi do oryginalnych lamp lift?

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jakiś czas temu zakupiłem BMW E39 2003r po lifcie. Niestety nie posiadałem w nich ringów (wyjęta oprawka) więc kupiłem komplet na allegro z tej aukcji:

http://allegro.pl/zarowki-ring-led-marker-bmw-e39-e53-x5-e65-e60-e87-i5191046797.html

Nie znam się kompletnie, więc kupiłem to, co kupowali ludzie wczoraj zamontowałem, i najprawdopodobniej jeszcze dzisiaj odeślę.

Wczoraj pod wieczór świeciły naprawdę fajnie, dzisiaj rano tak jakby ich nie było Są to diody 10W, i w dzień ich kompletnie nie widać, jazda na nich jako światłach do jazdy dziennej po mieście nie wchodzi w grę, a na tym mi zależy.

Ilu watowe żarówki powinienem założyć i jakiej firmy? Bo widziałem że są i 120 watowe. Zależy mi na tym, żeby jak najmocniej świeciły, ale niczego mi tam nie stopiły.

Kolejne pytanie jest o żarówki xenonowe.

Obecnie mam (taką już kupiłem) założone żarówki halogenowe, zwykłe. Czy mogę tak o sobie założyć żarówki xenonowe? Mam sprawne spryskiwacze lamp i działający silniczek poziomujący, ale zastanawia mnie czy mam przetwornicę? Bo podobno w tych lampach jest oryginalnie. I jeśli już to jakie żarówki kupić? Są takie za 50zł a są za 150. Mam się nie bać jeździć w nocy, bo obecnie to słabo z tymi halogenami, auto i tak będzie szło do sprzedaży na wiosne, więc fajnie jakby miały jakąś gwarancję dla następnego właściciela auta.

• Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ogólnie to co to za historia z tymi lampami, były ksenony i ktoś przerobił na halogeny? Skoro masz spryski i samopoziomowanie to może.. Pytanie czy masz oryginalne lampy, czy jakieś chińskie zamienniki.

Co do ringów - są przewidziane do pracy jako postojówki, świateł do jazdy dziennej z tego nie zrobisz. Musiałbyś tam upchnąć żarnik ksenonowy, a to po pierwsze koszta, a po drugie (i ważniejsze) podwyższona temperatura.