Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich!

Nr VIN : WBANX710X0CS58207

Czy ktoś coś wie o tym aucie? Może ktoś oglądał? Coś się rzuca w oczy? Zanim przejadę 300km. byłbym bardzo wdzięczny za opinie. Dziękuję! :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Numer podwozia WBANX710X0CS58207

Kod typu NX71

Typ 530D (EUR)

Typoszereg E E60 (MUE)

Seria 5

Rodzaj konstrukcji LIM

Układ kierowniczy LL

Drzwi 4

Silnik M57/T2

Pojemność skokowa 3.00

Moc 173

Napęd HECK

Skrzynia biegów AUT

Kolor BLACK SAPPHIRE METALLIC (475)

Tapicerka LEDER DAKOTA/BEIGE 3 (LCBA)

Data prod. 2007-04-12

 

Składanie Wyposażenie

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selekcja COP ważnych pojazdów

S1CBA CO2 UMFANG Zakres CO2

S205A AUTOMATIC GETRIEBE Automatyczna skrzynia biegów

S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu

S354A GRUENKEIL-FRONTSCHEIBE Szyba przednia ziel. z klinem ziel.

S415A SONNENSCHUTZROLLO FUER HECKSCHEIBE Roleta przeciwsłoneczna tylna

S416A SONNENSCHUTZROLLOS Roleta przeciwsłoneczna tylna /boczna

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S437A EDELHOLZAUSFUEHRUNG Wersja z drewna szlachetnego

S442A GETRAENKEHALTER Uchwyt do napojów

S465A DURCHLADESYSTEM System załadunku

S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy

S488A LORDOSENSTUETZE FAHRER/BEIFAHRER Podparcie lędźwi kierowcy i pasażera

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

S524A ADAPTIVES KURVENLICHT Adaptacyjne doświetlanie zakrętów

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S536A STANDHEIZUNG Urządzenie ogrzewania dodatkowego

S544A GESCHWINDIGKEITSREGEL. MIT BREMSF. Regulacja prędkości z funkcją hamowania

S601A TV-FUNKTION Funkcja TV

S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional

S612A BMW ASSIST BMW Assist

S616A BMW ONLINE BMW Online

S620A SPRACHEINGABESYSTEM Wejście głosowe

S633A HANDY VORB. BUSINESS/BLUETOOTH-SCH. Instalacja tel. kom. Business

S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 do DVD

S6AAA BMW TELESERVICES BMW Teleservices

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

P7RPA ADVANTAGE PAKET Pakiet Advantage

L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy

S850A ZUSAETZL. TANKFUELLUNG EXPORT Dummy-SALAPA

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

S8S8A LAENDERSPEZ. NAVI ZUST. (FUER ACC) Country-specific navigation control

S8SAA LAENDERSPEZ. NAVI.-FREISCHALTUNG Aktywacja nawigacji charakt. dla kraju

S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie COP

S934A WINTERREIFEN AUF LM-RAEDER Dummy-SALAPA

S964A REQUEST NAVIG. DVD ON DELIVERY Przy dost. zażądać płyty DVD nawigacji

S9AAA AUSSENHAUTSCHUTZ Zabezp. zewn. pokrycia z tworzywa szt.

 

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S2SCA LM RAEDER STERNSPEICHE 243 BMW LA wheel, start spoke 243

S346A CHROME LINE EXTERIEUR Wyp. zewnętrzne Chrome-Line

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

Opublikowano
175496km / 8 = ok 22000km / rok

Pytanie - kto w to wierzy :?:

 

To jest możliwe. Sam jak kupowałem swoją x3 to miała 167000 km - (pewne, samochód od znajomego). Dziś auto ponad 11letnie ma 215000 km. To jaka srednia wychodzi ?

 

pzdr

Opublikowano

Ja niedawno kupiłem e91 3218d i zamierzam robić jakieś 15k/ rocznie.

Trasa `200km w weekend + w tygodniu basen, siłka, zakupy + 2-3 w roku jakieś dłuższe wyjazdy i tyle wychodzi...

 

Przy sprzedaży też pewnie będzie trzeba się tłumaczyć, że licznik niekręcony, tym bardziej, że to mały diesel :D

Opublikowano

Panowie, nie opowiadajcie o indywidualnych przypadkach jako o regule. Wiecie przecież jak wygląda rzeczywistość, jest ona dokładnie odległa biegunowo od waszej. Nie przeczę są pozytywne przypadki, ale w ogromie ściąganych aut (głównie jako zródło zarobku) takie rodzyny trafiają się rzadko.

Samochodami się jeździ, a BMW w innych krajach jest też traktowane jako narzędzie pracy, a nie jako relikwia jak u nas.

Słusznie zauważyłeś "łykendzik" siłowania, zakupy :D Ale co kto lubi.

Opublikowano
Słusznie zauważyłeś "łykendzik" siłowania, zakupy :D Ale co kto lubi.

 

adalbert - niech dalej wierzą w te swoje przebiegi - kto im zabroni :norty:

 

Skoro nie widzą różnicy pomiędzy eksploatacją samochodu w DE (ok 13000km autostrad - bezpłatne ) - a eksploatacją w PL (1550km autostrad - płatne ) - to już jest ich sprawa.

Skoro twierdzą, że pojedyncze przypadki stanowią regułę .... :duh:

Skoro porównują 318d do 530d :mad2: - nigdy się nie nauczą, że Niemca, którego stać na 530d stać też na to by tym autem jeździć - nie tylko na siłkę czy do żabki po bułki - ale także codziennie po 150km do pracy

Polski handlarzyna skleci auto z 4 ćwiatek, dokona korekty licznika, podrobi książkę serwisową i jeszcze wam sprzeda po kosztach bo pracuje społecznie.

 

i konkluzja.... dlatego tak łatwo w PL kupić 10 letnie E61 3,0d z przebiegiem 156k km a w DE ciężko znaleźć z przebiegiem poniżej 300k km ( no chyba, że od Turka )

Opublikowano

Cytuję właściciela

 

"Przebieg auta 180000 km udokumentowany książką serwisową, możliwość sprawdzenia w autoryzowanym serwisie BMW po kluczyku.

W aucie został wymieniony olej na Castrol EDGE 5W30 z filtrami przy przebiegu 170 tys km, świece żarowe oraz zostały usunięte klapki w kolektorze ssącym, które potrafią się urwać i wpaść do silnika wywołując konkretne w nim spustoszenie. Znawcy tematu wiedzą o co chodzi.

Kompletny serwis skrzyni biegów, wymiana uszczelki pod misą olejową, oraz oleju w skrzyni biegów, części oraz olej zostały zakupione w autoryzowanym serwisie ASO BMW LUBLIN. Oryginały a nie jakieś tanie zamienniki. Posiadam dowód zakupu.

Posiadam ekspertyzę od rzeczoznawcy DEKRA potwierdzającą przebieg oraz stan auta w jakim zostało sprowadzone do kraju."

 

To raczej nie handlarz, zna temat klapek itp. Chyba jest bardziej wiarygodny skoro jest możliwość sprawdzenia przebiegu w ASO po kluczyku + ekspertyza rzeczoznawcy

Opublikowano
Kolego to wszystko może być prawdą, ale musisz zobaczyć całą historie serwisową a nie ostatni odczyt z kluczyka który mógł być robiony już po cofniętym liczniku.Jak masz dojścia to w aso to załatwisz ,a jak nie to pisz do Draya i za 100 będziesz wiedział czy ten przebieg jest realny. Mi osobiście wydaję się,że cena jest za atrakcyjna jak na 3 litrowego polifta żeby to wszystko było prawdą. A co do raportów z dekry to już ktoś kiedyś wklejał tu link z takim autem jak dobrze pamiętam i trochę odbiegał od prawdy raport delikatnie mówiąc.
Opublikowano
Atrakcyjna czy nie, warto zapoznać się z całą historią - sam odczyt ostatni czy nawet 2-3 ostatnie nie są miarodajne.
Opublikowano
To raczej nie handlarz, zna temat klapek itp. Chyba jest bardziej wiarygodny skoro jest możliwość sprawdzenia przebiegu w ASO po kluczyku + ekspertyza rzeczoznawcy

Skoro nie chcesz jechać 300km by zobaczyć auto - to sprawdź auto w bazie CEPiK, napisz do sprzedającego o zdjęcia książki serwisowej, następnie skontaktuj się z warsztatem, w którym auto było serwisowane - niech potwierdzą. Załatw historię z ASO lub napisz do DRAYa. W ten sposób będziesz znać ten samochód papierowo. Jeśli okaże się, że jest OK - pojedziesz i sprawdzisz auto na żywo.

 

Zna temat klapek - bo za pewne go przerabiał mając już poprzednie E60. Temat ekspertyzy rzeczoznawcy DEKRY przemilczę. Ja oglądając raporty DEKRY nie widziałem w nich żadnego specjalistycznego podejścia. Przebieg spisany ze wskazań licznika, pokazane uszkodzenia powłoki lakierniczej, wyposażenie z VINu, stan opon i tyle. Nikt tam nie dochodził czy kierownica pochodzi z tego samochodu, oraz czy skrzynia biegów nie wymaga wymiany konwertera. Nikt nie sprawdzał historii serwisu w ASO i nie porównywał tego ze wskazaniami licznika.

Opublikowano

verpa, bez urazy, ale jesteś trochę naiwny i wierzysz w to co piszą handlarze, a pisza nie raz rzeczy nisestworzone.Łykasz to wszystko jako prawdę objawioną, a bezczelność niektórych handlarzy jest niewiarygodna.

Przede wszystkim auto trzeba obejrzeć i prześwietlić, poznać jego historię na czym wielu nie zależy.

Ja żyję bo nie jezdze trumnami na kółkach, zawsze sprawdzam historię auta, a jak się nie da jej ustalić, to rezygnuję z kupna, oczywiście chodzi o pełna historie w tym powypadkową

Nigdy nie jeździłem autem mającym poważne uszkodzenia mechaniczne i wypadkowe i z niezbadanym przebiegiem, nie porywam się na egzemplarze na które mnie nie stać, mam pieniądze wtedy szukam.

Jaki z tego morał? Wszystkie samochody jakie miałem, nigdy nie sprawiły mi większego zawodu.

I jeszcze jedno, nigdy nie kalkulowałem przed kupnem, za ile będę mógł go odsprzedać i z jaką stratą, to po prostu jest nielogiczne.

Opublikowano

Good price, my friend. Just for you for a week :naughty: .

Tak naprawdę, ta cena jest zbyt dobra żeby to auto przestało na portalu tydzień.

Zadzwoń do sprzedającego, żeby wysłał ci lepsze zdjęcia ( słupka kierowcy, pasażera oraz normalne komory silnika ).

W sprawie historii, skontaktuj się z Dray.

Za parę złociszy możesz dowiedzieć się sporo.

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przebieg jest prawdziwy. Dray by wspomnial jak byloby inaczej :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.