Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich, chciałbym się dowiedzieć czy objawy które u mnie występują wskazują na ślizgające się sprzęgło.

 

Problem występuje na 3 i 4 biegu ( na 5 jeszcze nie testowałem ) wygląda to tak jadę sobie na 3 biegu 2100 obrotów pedał w podłogę zaczyna iść dochodzi do 3 tys na moment staje obroty nie rosną a pedał w podłodze, czasem też jak jadę powiedzmy 2500 3bieg pedał w podłogę obroty wskakują tak jak by wyżej ok 2800 za chwile się cofają. Najczęściej występuje ten pierwszy objaw czuje się jak bym jechał automatem i po kick downie przez kilka sekund nie wie jaki bieg wrzucić.

 

Czy to sprzęgło czy może wskazuje na coś innego, objaw wystąpił to wymianie turbo, filtr powietrza, czujnika ciśnienia doładowania i zaworka sterującego turbo wszystko za jednym zamachem.

Jeśli nie wciskam pedału do oporu wszystko jest ok.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
chciałbym się dowiedzieć czy objawy które u mnie występują wskazują na ślizgające się sprzęgło.

wygląda to tak jadę sobie na 3 biegu 2100 obrotów pedał w podłogę zaczyna iść dochodzi do 3 tys na moment staje obroty nie rosną a pedał w podłodze

Nie sprzęgło, skupiłbym się na tym co wymieniłeś:

objaw wystąpił to wymianie turbo, filtr powietrza, czujnika ciśnienia doładowania i zaworka sterującego turbo wszystko za jednym zamachem.

Do diagnozy potrzebna inpa i live data podczas jazdy na 4 lub 5 biegu od 1800 do 3500 rpm.

 

jak jadę powiedzmy 2500 3bieg pedał w podłogę obroty wskakują tak jak by wyżej ok 2800 za chwile się cofają

To wskazuje na ślizgające się sprzęgło. Jadąc na 3 biegu powiedzmy 30 km/h wciśnij głęboko gaz, jak obroty będą rosły a prędkość nie to tarcza sprzęgła do wymiany, oczywiście z dociskiem i zapewne dwumasą przy okazji.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

hmmm a myślałem że to sprzęgło, w takim razie w wolnej chwili nagram live data i wstawię ale z tego co patrzyłem wyszystko wyglądało ok.

"Kierownik" co robił mówił mi turbinke mówił że przez jakiś czas turbo musi się dotrzeć wiec też nie butuje z byt często, w ogóle to prawda ? czy od razu po odebraniu turbo powinno być idealnie ? czy coś może się zmienić po 2-3 tysiącach km ? ( turbo regenerowane )

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.