Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam jak w temacie mam E92 3.0d i teraz jak juz temperatura spadła to moje auto sie nie dogrzewa tzn. jak stoje to łapie 90 stopni a jak zaczynam jechac to spada do 85-75 stopni. termostat jest 88 stopni. Jak to zauwazyłem pierwszym krokiem jaki zrobilem bylo zastawienie chlodnicy pomoglo tyle ze traz trzyma 75 a nie 65 stopni, to kazdy mi mówil termostat wiec go dzisiaj kupilem i wymieniłem i absolutnie nic to nie dało dalej jest tak jak bylo.

Czy ktos jest mi wstanie powiedziec co moze byc zepsute albo dlaczego tak sie dzieje?

jaką temperature trzymaja wasze auta?

Opublikowano
Kolego, miałem ostatnio to samo i po wymianie termostatu EGR wszystko wróciło do normy, termostat główny rzadko niedomaga a trn z EGR-pada co dwa lata bo tyle u mnie wytrzymał po ostatniej wymianie na nowy zakupiony w ASO, te termostaty to totalna lipa dlatego BMW w silnikach N47 i N57 zrezygnowało z tego termostatu. Wymień termostat i wszystko wróci do normy a tym że jest zamknięty dię nie sugeruj bo ja też myślałem że mój jest zamknięty jak dmuchnąłem z drugiej strony to przepuszczał niemiłosiernie.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano

Witam koledzy dziś wymieniłem górny termostat i od razy wskoczyłem na obwodnice to temperatura doszła mi do 90 i zaczeła pomału spadac ( duzo wolniej niz wczesniej) i jak konczyłem jazde po okolu 20 km to juz miałem 80 stopni ale ogólnie sie tak trzymało w okolicy 85 stopni ale dalej mam zastawioną prawie cała chłodnice wiec jak wyjmę karton to wątpie zeby bylo dobrze.

Już nie wiem co robic obydwa termostaty wymienione chłodnica zastawiona i dalej nie jest dobrze... :(

Opublikowano
A termostat egr kupiłeś w ASO? Pytam bo tez tak kiedyś miałem ze wymieniłem na niby oryginał ale nie z ASO i nie trzymał jak należy. Dopiero drugi z Serwisu BMW był ok.
Opublikowano
Ja kupiłem swój termostat EGR za 50 złotych z firmy Behr, te termostaty są montowane na pierwszy montaż i nawet znaczek i numer części jest zeszlifowany, więc nie ma sensu przepłacać w Aso bo i tak czy z Aso czy z Behr-a za dwa lata trzeba wymienić bo się po prostu zużyją a co do głównego termostatu to naprawdę bardzo rzadko jest winny takiemu stanowi rzeczy. Jeszcze przychodzi mi do głowy że być może masz uwalony wentylator chłodnicy który załącza się i schładza niepotrzebnie chłodnicę a tym samym pbnizając temp. silnika lub czujnik temperatury świruje.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano

Ten dolny mam Febi a ten górny ten Behr w carsie kosztuje 100zl ale koledzy nie dajmy sie zwariowac ze jak zamiennik to odrazu nie bedzie chodził. Wentylatory spraedzałem i nie chodzi mi bez przerwy, tylko włącza sie powyzej 95 stopni a na drugi bieg chyba kolo 97 stopni wiec ta teoria odpada.

Słyszałem cos ze moze byc to wina pompki dodatkowego obiegu wody która znajduje sie tutaj na kielichu z lewej strony, ze podobno jak to nie działa to chodzi caly czas na dużym obiegu i sie chłodzi czy cos takiego, czy ktos wie od czego ona jest i czy to moze byc tego przyczyna?

Opublikowano
Ten dolny mam Febi a ten górny ten Behr w carsie kosztuje 100zl ale koledzy nie dajmy sie zwariowac ze jak zamiennik to odrazu nie bedzie chodził. Wentylatory spraedzałem i nie chodzi mi bez przerwy, tylko włącza sie powyzej 95 stopni a na drugi bieg chyba kolo 97 stopni wiec ta teoria odpada.

Słyszałem cos ze moze byc to wina pompki dodatkowego obiegu wody która znajduje sie tutaj na kielichu z lewej strony, ze podobno jak to nie działa to chodzi caly czas na dużym obiegu i sie chłodzi czy cos takiego, czy ktos wie od czego ona jest i czy to moze byc tego przyczyna?

Czyli główny masz Febi co nie jest dobrym wyborem ale to tylko moja opinia, ta pompka o której piszesz służy tylko do wymuszenia obiegu cieczy chłodzącej przy aktywnej funkcji Rest na klimatroniku, powodując że gdy wyłaczysz auto możesz jeszcze przez jakiś czas cieszyć się ciepłym powietrzem z nawiewów gdy silnik jest wyłączony. Ta pompka nie ma wpływa na zachowanie temperatury silnika.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
osobiscie pracuje w warsztacie i wszystko prawie montujemy w zamiennikach chyba ze cos jest nie dostepne to wtedy ORI i kur*a bez przesady ze od razu nic nie działa zakupinoe gdzies indzieh niz w aso!! może 1/10 nie działa jak jest cos typowo chinska najatansza podróbką ale nie bez przesady ze termostat Febi nie bedzie chodził preciez to jest dosyc znana firma.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.