Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam problem wygladajacy tak kupiłem nowa chłodnice nie było korka załozyłem stary i kiedy go dokrece na maks to jak naciskam weze to przez niego słychac po nacisnieciu syczace powietrze ? chyba nie powinno tak być .
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kupiłeś badziewny zamiennik a nie chłodnicę.

 

Musi byc szczelnie.

 

Kombinuj .

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
2 lata gwarancji wiec możesz już oddać. Wolał bym kupić używana niż taka bo zbiorniki pękają szybciej niż w oryginalnych i nawet oringi są kiepskiej jakości i jak widzisz nawet korek nie pasuje.
Opublikowano
2 lata gwarancji wiec możesz już oddać. Wolał bym kupić używana niż taka bo zbiorniki pękają szybciej niż w oryginalnych i nawet oringi są kiepskiej jakości i jak widzisz nawet korek nie pasuje.

 

zgadzam się. W poprzednim e39 też kupiłem podrobioną chłodnice i padła po pół roku przy zbiorniczku wyrównawczym. Oddałem na gwarancje (nie obyło się bez problemów) ale jakoś uznali. Potem kupiłem nową ori. Auto jeździ do dziś

Opublikowano
Ja w sobote zmieniałem u siebie również chłodnice na BEHR(570zł) a nie allegrowe dziadostwo i zero jakichkolwiek problemów podczas montażu czy po nim.Ale ludzie widać na forum siedzą a niczego nie portafią się nauczyć.Chiński to można długopis kupić.
Opublikowano
Wytrzymać wytrzyma ale przez takie coś nie wiem jak na trasach. Może ci parować płyn i będziesz wiecznie dolewac. Jak Ci zatnie się termostat lub zabije chłodnica lub wisko nie będzie działać to zanim zobaczysz na desce ze jest powyżej 115st jest możliwość zagotowania płynu zapowietrzenia układu i zniszczenia silnika. Przez głupia chłodnice możesz utknac na trasie
Opublikowano
planuje zaradzic z ta nieszczelnoscia jak narazie może korek nowy cos pomoze bo te oringi juz troche zestarzałę były bo chłodnica była z 96roku czyli od nowosci. Ogolnie mnie ten samochód zadziwia co nie idzie do wymiany to orginał jest a duzo w niej wymieniłem bo lubie zeby wszystko chodziło ale głupi jestem z tym ze nie odłoze na dobrego zamiennika . bo z ta 2 etnia gwarncja nawet sie nie bede kłócił bo przeciez jej nie uznaja ...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Bo do twojego auta powinien byc korek 200.
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
też tak miałem,kupiłem nowa chłodnice, stary korek nie pasował, kupiłem nowy korek na test za 15zł topran, pozniej mialem kupic ori, i tak 2lata juz jezdze bezproblemowo
-->> masz problem z bmką, potrzebujesz diagnostyki, podpięcia pod kompa? napisz a pomogę[/b
Opublikowano
też tak miałem,kupiłem nowa chłodnice, stary korek nie pasował, kupiłem nowy korek na test za 15zł topran, pozniej mialem kupic ori, i tak 2lata juz jezdze bezproblemowo
A TY jaki korek masz 200? czy 140?
Opublikowano
Korek 140 od diesla korek 200 od wersji benzynowych. Korek od diesla puszcza ciśnienie przy ok 1.5 bara a benzynowy przy ok 2 barów
z tego co czytam to jedni maja taki korek drudzy taki . Ja miałem 1.4bar-a
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Podaj końcówke numeru nadwozia to ci powiemy jaki powinieneś mieć ten korek.

Ale teraz na 99% mogę ci powiedzieć , że powinien być 200.

A , że był 140 to nie znaczy wcale , że taki byc powinien a znaczy to jedynie , że ktoś już dłubał przy układzie chłodzenia.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.