Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

I ja tez sie podepne pod temat

 

Zastanawiam sie nad zakupem 650 ale kazdy mi odradza za wzgledu na to ze te silniki sa bardziej awaryjne od 4.4 , mianowicie ich podzespoly, sterowniki itp.

 

prosze o porade.

  • Odpowiedzi 673
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Nie, e63 jezdzilem dwa lata -645

Musialem sprzedac i teraz chce powrocic do serii 6 tylko wolalbym 4.8 dlatego pytam bo slyszalem rozne opinie.

Ogolnie z autem nie bylo problemow wogole, jedyne co to komp od active steering szlaq trafil.

Jezdzilo mi sie swietnie i chce powrocic do tego modelu wlasnie ;)

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Tak, tak, awaryjne, trudne itp. Jak sie kupuje przystanki w "dobrej" cenie w PL. Jezdze 6 lat 650i. ZERO usterek przy 110 tys. przebiegu. Zaznaczam, auto kupione w Niemczech, od BMW, z gwarancja. U nas ciagle ludziska licza na cud, ze kupujac auto z polowa sredniego przebiegu zza Odry , za pol ceny zza Odry, dostanie sie zdrowy okaz. WAKE UP :)

 

Moja rada, szukaj za granica, 650i, w manualu. Chyba, ze chcesz sie tylko lansowac a nie jezdzic :)

No Limits With S2 Power

Audi S2 Coupe 414 KM 560 Nm, BMW 650i 367 KM 490 Nm, BMW HP4 193 KM 112 Nm :)

Opublikowano
Kotlet, nie kotlet...Moje 650i pali tyle ile napisalem wczesniej czyli nieco ponizej 14 litrow. Podczas ostatniej wycieczki po Niemczech, dzie calkiem czesto wskazowka zatrzymywala sie na 260 km/h, spalanie wzroslo do 14.5. Jezdze nim 6 lat i wiem, co mowie. Niedawno znajomy, jezdzacy nowa 535x sie o tym przekonal bo tez twierdzil, ze to malo realne, skoro jemu pali 15-16.

No Limits With S2 Power

Audi S2 Coupe 414 KM 560 Nm, BMW 650i 367 KM 490 Nm, BMW HP4 193 KM 112 Nm :)

Opublikowano
Moze kotlet, ale jak czytam takie bzdury jak napisal Cossi to niesposob sie nie odezwac. Jaki filtr z miska?? Jakie 500 Euro?? Chyba za 3 wymiany :)

No Limits With S2 Power

Audi S2 Coupe 414 KM 560 Nm, BMW 650i 367 KM 490 Nm, BMW HP4 193 KM 112 Nm :)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)
I ja tez sie podepne pod temat

 

Zastanawiam sie nad zakupem 650 ale kazdy mi odradza za wzgledu na to ze te silniki sa bardziej awaryjne od 4.4

 

To akurat totalna bzdura. Jakie sterowniki? Silnik nie jest napewno gorszy o 645 a kilka spraw poprawili, jak ta nieszczęsna przeciekająca w 645 rurka, które w 650 już się nie psuje.

Edytowane przez adventure
Opublikowano
Jak na liczniku km jest przebieg 100 tysięcy to można kupic i to i to ale jak zbliża się dwójka z przodu to lepiej kupić rower albo jeździć komunikacją miejską.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam

Planuje zakupić e64 645 , 650 Cabrio

Znalazłem na necie ogłoszenie z warszawy

645 ac schnitzer

link:

http://otomoto.pl/bmw-645-seria-6-schnitzer-345km-C31397061.html

 

Czy ktoś z Was zna może to auto , oglądał je , może powiedzieć o tym egzemplarzu ?

Jestem z okolic poznania , mam ok 350 km w jedną stonę ,

Byłem w warszawie przejazdem wskoczyłem do komisu oglądałem ale też się dobrze nie znam na tych autach

auto malowane było ( 130 mikronów lakier) kilka drobiazgów do zrobienia , źle spasowany zderzak przód , ale auto wydaje mi sie mimo wszystko w dość dobrym stanie

Jedna sprawa mnie zastanawia

Na prawym przednim kielichu mocowanie od spodu amortyzatora na 3 śruby - nie są ułożone w swoich miejscach ,

czy tam są "fasolki" dające możliwość regulacji przykręcenia ?

auto miało wymieniany rawy błotnik (niby popękał plastik , od przycierania bla bla bla etc. - to średnio wierzę )

wiem że jedna felga była uszkodzona , i amortyzator dynamic drive , więc myśle że auto mogło dostać i amortyzator przesunął kielich o 3-4mm

co myślicie ?

ps.

mam zdjęcie , zrobiłem vinu i widać tam na jednej śrubie że nie jest w swoim miejscu (lewa śruba )

jak tylko rozszyfruje jak tu wrzucić foto to pokarzę

Czy może oglądaliście lub znacie ten egzemplarz ?

Opublikowano

Numer podwozia WBAEK71060B301381

Kod typu EK71

Typ 645CI (EUR)

Typoszereg E E64 ()

Seria 6

Rodzaj konstrukcji CABRIO

Układ kierowniczy LL

Drzwi 2

Silnik N62

Pojemność skokowa 4.40

Moc 245

Napęd HECK

Skrzynia biegów AUT

Kolor SILBERGRAU METALLIC (A08)

Tapicerka LEDER PEARL/LEDER PRECISION/SCHWARZ (LESW)

Data prod. 2004-04-19

 

Składanie Wyposażenie

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S205A AUTOMATIC GETRIEBE Automatyczna skrzynia biegów

S217A AKTIVLENKUNG Aktywny układ kierowniczy

S229A DYNAMIC DRIVE Dynamic Drive

S248A LENKRADHEIZUNG Podgrzewanie kierownicy

S302A ALARMANLAGE Instalacja alarmowa

S319A INTEGRIERTE UNIVERSAL-FERNBEDIENUNG Zintegrowana pilot uniwersalny

S356A KLIMAKOMFORT-VERBUNDVERGLASUNG Oszklenie zespolone Klimakomfort

S387A WINDSCHUTZ Osłona przeciwwietrzna

S388A VERDECK SCHWARZ Dach składany czarny

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S430A INNEN-/AUSSENSPIEGEL AUT.ABBLENDEND Lust. wew./zew. z automatyką przyciemn.

S436A EDELHOLZAUSFUEHRUNG Wersja z drewna szlachetnego

S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących

S442A GETRAENKEHALTER Uchwyt do napojów

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S464A SKISACK Worek na narty

S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S524A ADAPTIVES KURVENLICHT Adaptacyjne doświetlanie zakrętów

S563A LICHTPAKET Pakiet oświetlenia

S595A LM RAEDER ELLIPSP.121 NOTL.MISCHB. Obr. BMW, st. le. styl. elips. 121

S601A TV-FUNKTION Funkcja TV

S605A TELEMATIK VORBEREITUNG Instalacja Telematik

S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional

S612A BMW ASSIST BMW Assist

S613A INTERNETBASIERTE DIENSTE Usługi oparte o internet

S616A BMW ONLINE BMW Online

S620A SPRACHEINGABESYSTEM Wejście głosowe

S638A AUTOTELEFON PROFESSIONAL Telefon samochodowy Professional

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S672A CD WECHSLER 6-FACH Zmieniarka CD na 6 płyt CD

S677A HIFI SYSTEM PROFESSIONAL System HiFi Professional DSP

S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 do DVD

L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

S8SAA LAENDERSPEZ. NAVI.-FREISCHALTUNG Aktywacja nawigacji charakt. dla kraju

S8SBA LAENDERSPEZ. TELEMATIKFREISCH. Aktywacja syst. telem. char. dla kraju

S8SCA LAENDERSPEZ. TELESERVICEFREISCH. Aktywacja syst. telem. char. dla kraju

S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie CO2

S902A SONDERKONTROLLE PRESSEWAGEN Kontrola specjalna pojazdów prasowych

S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Brak konserwacji pokrycia zewn.

S934A WINTERREIFEN AUF LM-RAEDER Dummy-SALAPA

S964A REQUEST NAVIG. DVD ON DELIVERY Przy dost. zażądać płyty DVD nawigacji

 

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S255A SPORT-LEDERLENKRAD Kierownica sportowa ze skóry z poduszką

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S459A SITZVERSTELLUNG, ELEKTR.MIT MEMORY Elektryczna regulacja foteli z pamięcią

S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S540A GESCHWINDIGKEITSREGELUNG Tempomat

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN Lampy kierunkowskazów białe

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

 

Składanie Indywidualne dane pojazdu

Tekst

no access - Vehicle data protected

Opublikowano

Jak się uprzesz to mogę podjechać i zobaczyć ten wynalazek natury.

Po 1 auto z niemiec więc od razu leć z vinem do aso i niech Ci sprawdzą historię

Po 2 śruby mogą być naruszone dlatego że przy ustawianiu zbieżności mechanik mógł je odkręcać

Po 3 auto na pewno po dzwonie więc po co w ogóle je omawiać?

Po 4 o jakie drobiazgi Ci chodzi? Tutaj za zrobienie drobiazgów trzeba nawet sporo zapłacić

itd itd flaki z olejem

Opublikowano

heheheh

tak czy siak 6er z taką historią za 10 tysi bym nie chciał.

Albo kupić dobry egzemplarz albo nic

  • Zarejestrowani
Opublikowano

Myślenie Polaczka, a i tak kupujecie wszyscy szroty co się potem okazuje niestety chociażby na kodowaniu/update u mnie:duh:

 

Ostatni wpis serwisowy/odczyt kluczyka miał przy przebiegu 115.997 km nie amm daty niestety w tym momencie

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano

Na 6er trudno zaoszczędzić. Rzadko panuje stan i trwa on chwilę gdzie na prawdę wszystko działa i nic się nie zapala :D . To auto żyje własnym życiem wśród swoich komputerów, czujników i światłowodów. Mam ciągle problem żeby to zaakceptować a zwalczyc się nie da :duh:

A a propos tego 6er z tym ochydnym pakietem by "Sznycel" to jak dla mnie zderzaki i listwy od razu na szrot i powrót do serii.

Opublikowano
Albo kupić dobry egzemplarz albo nic

 

Dobre :lol: O ile dobrze pamiętam to Twój był bardzo dobry jak kupowałeś, spod igły i trzymany pod kocykiem i co?

Poznałeś go sku.. rwiela na wskroś i wszystkie jego zas.. rane systemy, moduły, czujniki i standartowe awarie itp... i przy okazji mały wagon kasy przez 2 lata wpompowałeś, jak mi sie zdaje.

Powiedzmy prawdę - 6er to nie jest bezawaryjny, udany samochód, tylko wspaniałe, piękne, budzące emocje i westchnienia auto z pewnymi :?: problemami. Niektórym może nie przeszkadza lampka z błędem, czy 5 kropli oleju na podjeździe i jeżdżą radośnie aż im stanie na drodze.

Jak komuś jednak to przeszkadza to ma (jak ja, Ty i wielu innych) zapewnione zajęcie i hobby. Ja mam aż do emerytury, bo nie zamierzam mimo wszystko tego cholerstwa sprzedawać a właściwie raczej oddawać za worek gruszek i czapkę śliwek do tego, bo takie mniej więcej są ceny na rynku i nic nie wskazuje, żeby to się zmieniło. :D

Opublikowano

Adventure dokładnie tak było :)

Ale jak ktoś szuka okazji to na starcie ma grubo w plecy chyba że jest mechanikiem z dobrym kompem to wtedy bedzie siedział w garażu i rozbierał i składał , rozbierał i składał n62 tfffuuu szlag by go trafił

Opublikowano
Cabrio po wypadku to już w ogóle amba fatima. Te wszystkie mechanizmy składania dachu itp. Zależy też gdzie dostał, ale o ile wiem to łatwo je uszkodzić było.

A-Z

Myjnia ręczna ● pranie tapicerek ● czyszczenie skór ● doradztwo zakupowe

Ul. Sportowa 6, 55-095 Mirków ok. Wrocławia

536 - 802 - 804

Opublikowano

Dzieki za odpowiedzi

 

PawełRat dlaczego twierdzisz że auto po dzwonie ?

oglądałem chwilę na placu jak byłem przejazdem w wawie i podłużnice wydają się całe

podłoga w bagażniku też

chłodnica orginalna ze starą nalepką , te przewody pod maską od wspomagania (strona pasażera ) są z danego rocznika , od chłodnicy daty się i miesiące zgadzają

 

umówiłem się na czwartek jadę z mechanikiem i mam umówioną wizytę w serwisie

Może trochę się napaliłem fakt ale sprawdzić nie zaszkodzi tylko trochę kasy niestety pójdzie na to

 

odnośnie drobiazgów to mam na myśli wymiana wahaczy bo podobno słabe , amortyzator się poci ( bilstein nowy 500zł)

poci się na filtrze oleju słyszałem że typowa przypadłość silnika ,

generalnie tak do 5 tyś chcę włożyć

 

przerobiłem już 3 jaguary , bo jestem fanem marki więc kapryśne bestie mi nie straszne ,

2 lata teraz miałem sc430 gdzie zamienników brak a głupi sworzeń wahacza to 700-800zł więc też nie liczę na ceny części jak w matizie

 

Bardziej boję się tego kielicha , umówiłem się że w serwisie mi sprawdzą cyrklem rozstaw - czy coś jeszcze mogę zrobić ?

 

zastanawia mnie uszkodzony tylny wahacz "H" bo tam nie wiem tak na prawdę jak to, co to i po co

 

jak pisał adventure przy używce loteria ,

dla mnie najważniejsze będzie co powiedzą o podwoziu

to że cabrio to myślę że przy krzywym dach będzie nieszczelny co sprawdzę , i to jak się składa

 

ps.

zastanawia mnie dlaczego w aucie które ma niby 135 tys przebiegu była wymieniana dekle zaworów i rozrządu

Opublikowano

Sam napisałeś że malowana więc malowana z jakiego powodu ? Ano takiego bo miała dzwon , nie których elementów 6er nie sprawdzisz miernikiem.

Zanim pojedziesz gdzie kolwiek idź z vinem do aso, w Poznaniu chyba jest Smorawiński.

Przejade sie dziś zobaczyć tą beemkę i napisze jakie są moje spostrzeżenia

Opublikowano (edytowane)
dlaczego w aucie które ma niby 135 tys przebiegu była wymieniana dekle zaworów i rozrządu

 

Uszczelki mogły być raczej robione niż dekle, to nic bardzo zaskakującego bardziej ze wzgledu na wiek, niż przebieg

Edytowane przez adventure

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.