Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Ceny cabrio 645 spadły do poziomu 70-80 tys. więc zaczyna mnie korcić co by sobie to autko sprawić. I tu pojawia się kilka pytań część użytkowników odradza ten silnik no i mam zagwozdkę czy się w niego pakować czy nie ? Autko będzie używane naprawdę sporadycznie i tylko w okresie letnim przebieg pewnie 4-5 tkm rocznie. I potrzebuję pomocy czy wybierać 645 czy poczekać na 650? Z góry dziękuje za wszelkie podpowiedzi na co zwrócić uwagę.

  • Odpowiedzi 673
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Przebieg tak niski bo to 4 auto w domu więc raczej tylko lansik wiosenno letni. Uważam ten samochód za mega kozacki i będzie raczej ze mną na dłużej.
Opublikowano

jesli bedziesz jezdzic malo to co moze sie w takim m6 popsuc? doslownie nic.

m6 to m6, kazdy bedzie wiedzial o co chodzi

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Opublikowano (edytowane)
Szukaj egzemplarza a nie silnika. Można sporo wydać na wyprowadzenie zaniedbanego na prostą, nie mówiąc o czasie i nerwach. Pewnie więcej niż połowa aut oferowanych w PL to różne przekręty, więc trzeba kupować z zimną głową. Jest to drogie i trudne w utrzymaniu auto. Zwykła wymiana świec wymaga doswiadczonego mechanika i lekkiego opuszczenia silnika w celu dostępu do 2 ostatnich świec. Uszczelnienie alternatora (spod którego często cieknie) wiąże sie z wyjęciem wszystkich chłodnic czyli na przykład spuszczeniem wody i czynnika chłodzącego klimy, więc sam widzisz. Może Cię to nie interesować ale serwis wystawi wysoki rachunek za wymianę takiej uszczelki za 10zł. Nie to żebym zniechęcał ale nie myśl o silniku, kolorze ani wzorze felg tylko w używkach zawsze szukaj uczciwego egzemplarza. Edytowane przez adventure
Opublikowano
Adventure te świecie wymienia sie bez opuszczania silnika !!!!!! :)

Nie mówię o opuszczeniu silnika na mocowaniu, rozpinaniu zawieszenia i zdejmowaniu sanek ale z tego co widziałem to na 100% coś tam lekko unoszono z przodu żeby ten dodatkowy centymetr luzu osiagnąć. Tak czy owak jest z tym gimnastyka a dostęp do wielu elementów jest słaby a naprawy dość kosztowne.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Witam jestem wielki fanem Bmw seri 6 i jestem bardzo zainteresowany kupnem ... uskladalem 15 tys euro na zakup(2004 rocznik) :P niestety jestem przecietnym kowalskim...ktory jest zmuszony zagazować..taką piekną maszyne..noi moje pytanko brzmi ...jaki koszt zagazowania...oraz jak to jest z kosztami utrzymania takiego cacka .? http://www.autoscout24.pl/Details.aspx?id=237107144&cd=635127754220000000&asrc=st mysle zarejstrowac w niemczech poniewaz przebywam tutaj od 2 lat pracuje....dlatego polskie tablice nie wchodzą w gre wiadome z jakiej przyczyny....dlatego bylbym wdzieczny jesli ktos by mi doradzil....:)
Opublikowano

Życzliwa rada jest taka, że ja bym pozostał przy Passacie mając dość ograniczone finanse.

To jest na prawdę drogie auto i nic się w tej kwestii nie zmieni i nie chodzi tu już teraz o cenę zakupu. Na temat gazu się nie wypowiadam, bo nigdy tego wynalazku w żadnym samochodzie nie używałem i mam zwyczaj nie komentowania w takiej sytuacji (w przeciwieństwie do wielu internautów). Wydaje mi sie to jednak o tyle nietrafiony pomysł, że koszty paliwa w utrzymaniu E63/64 v8 to na prawdę prawie niezauważalny wydatek, więc chyba szkoda na to kasy. Ja kupiłem auto używane w stanie może lekko poniżej średniej - tak to dziś oceniam ale nie wiem na 100%, może inne były gorsze? W moje E64 poszła już spora kasa na różne "drobiazgi". Przy 20 tys. PLN przestałem dalej liczyć.

Dodam, że główny układ korbowo-tłokowy silnika, skrzynia aut., zawieszenie, hamulce, wydech były dotąd nie ruszane i są w stanie co najmniej bardzo dobrym.

Prawda, że ja może jestem perfekcjonistą w temacie auta i nie ma prawa mi się żaden błąd zapalać ani silnik chodzić nierówno a skóry na fotelach nie malowałem "cudownymi" preparatami tylko dałem do obszycia na nowo ale wydatków tak czy owak było sporo.

Dodatkowo zdarzają sie zonki związane z brakiem zamienników i szalonymi cenami oryginałów. Głupia rzecz - kompresor klimy, jest w zasadzie nie regenerowalną jednorazówką z powodu jakichś łożysk igiełkowych. Oryginał ponad 4 tysie. PLN. Są jednak "specjaliści" którzy je regenerują ale jakość tych regenerowanych - kibel. Kupiłem regenerowany, reklamowany w dodatku jako nowy za jedyne 1400 i jest beznadziejnie głośny przez pierwsze minuty pracy a pan ze sklepu mówi, że przecież działa, bo chłodzi itp... itd...

Radzę sie tak czy owak mocno zastanowić.

Mariusz.

Opublikowano
Passat może być droższy w utrzymaniu niż e63 /e64

Jak ktośma pecha i mu silnik wybuchnie a potem naprawia w autoryzowanej stacji to jego sprawa. Generalnie BMW jest bardzo drogie w utrzymaniu a nie passat. Oczywiscie jak ktoś miał wcześniej Mazdę lub Hondę to i VW jest drogi w utrzymaniu nie mówiac o BMW czy tym szmelcu ze Sztuttgartu -Mercu.

Opublikowano
" Szmelcu ze Sztuttgartu " powiadasz , akurat BMW daleko do Merca przynajmniej jeśli chodzi o super sportowe auta . Niestety ubolewam nad tym ale taka jest prawda . A co do BMW to ja się nie zgodzę że jest drogie w utrzymaniu . Nie żebym twierdził że jest tanie ,ale na pewno nie drogie . Drogi to jest np Dodge Ram 6.7 gdzie jeden wtrysk kosztuje 9700 PLN a blok silnika 58 000 PLN tyle co całe e63
Opublikowano
Panowie ...zajebiscie mi zalezy na tej 6 stce to jest auto marzenie..dlatego raz sie zyje...wole dodac kilka tysiakow i kupic od prywaciarza w de w naprawde dobrym stanie z malym pzebiegem....noi oczywiscie zagazowac w pl(gazu sie nie wstydze...kumpel ma nissana 350z na gazie ..drugi kumpel ma hummera na gazie...i nie narzekaja wrecz przeciwnie jesli chcesz przypierdolic taka maszyna to proste przelanczasz na benzyne...a w spokojnej jezdzie jezdzisz na gazie)....ale musze dokladnie prze studiowac ten temat....jestem tego zdania ze jesli kupisz w naprawde dobrym stanie...to sredni kowalski jest w stanie uttrzymac takie auto....
Opublikowano
Jak pytasz o koszty utrzymania takiego auta to mówię Ci życzliwie, że paliwo nie będzie stanowiło wielkiej części tych kosztów. Posłuchaj tej opinii i wierz w to co mówię albo nie a zrobisz jak zechcesz, skoro wiesz lepiej. Możesz oczywiście też wierzyć, że od niemca będzie 10 letnie auto jak z salonu albo i lepsze. Wiara czyni cuda. Twoja sprawa. Na temat gazowania chyba są inne wątki.
Opublikowano
....jestem tego zdania ze [ ...] sredni kowalski jest w stanie utrzymac takie auto....

 

Sorry, miałem już sie zamknąć, bo szkoda mojego czasu ale nie mogę wytrzymać aby takiej głupoty nie skomentować ... :norty: :mad2: :duh:, chyba, że kolega jest mocno oderwany od rzeczywistości. Życzę z całego serca każdemu żeby miał takie auto i spokojnie je utrzymywał ale rozsądek w życiu jest chyba potrzebny. .... a może i nie jest?

Opublikowano
" akurat BMW daleko do Merca przynajmniej jeśli chodzi o super sportowe auta

 

Jasne. Na przykład - zawieszenie ABC w sportowym SL i podobnych szmelcach to świetny wynalazek .... ale tylko gdy działa prawidłowo a to zjawisko rzadkie (naprawa sporo ponad 20.000). Schodząc całkiem na ziemię, kolejny szmelc -popularny diesel E320 CDI . Turbinę wymieniłem w trzyletnim aucie przy przebiegu 72.000 (tuż po gwarancji), gdyż sie rozsypała bidula.

Dla porównania Honda Accord 2,4 190 hp- 4 lata 120.000 km - 3 żarówki z tylnego oświetlenia

Mazda CX-7 2,3 turbo - 3 lata 80.000 km - nic , zero, null

Opublikowano
Nie jestem fanem MB ale w przeciwieństwie do Ciebie potrafię obiektywnie stwierdzić fakty . Piszesz że popularny diesel merca 320 to szmelc ,w takim razie popularny diesel BMW 320 to niestety też szmelc . Inna sprawa że ja pisałem o autach MB ale z wyższej półki . Jakieś tam C-klasy czy A-klasy niczym nie są lepsze od BMW . Natomiast jeśli chodzi o super auta to nawet Audi wprowadzając R8 wyprzedziła BMW
Opublikowano
Co do sedna tematu to koszt montażu gazu ok 5000 PLN ( koleżanka z pół roku temu montowała w ML 500 i tyle kosztowało) . A co do części eksploatacyjnych to ceny moim zdaniem są przystępne nawet dla przeciętnego kowalskiego zarabiającego za naszą zachodnią granicą .
Opublikowano

z tym kowalskim powiedzialem..w zarcie...chodzi mi oto iz nie trzeba byc nadzianym ..by mozna by bylo utrzymac taka 6 stke to nie jest M (oczywiscie jesli trafi sie na egzemplarz w dobrym stanie..to tylko Cie interesuje wymiana oleju filtry klocki ..ewentualnie jakies koncowki ...noi co jeszcze?no niewiem jak to jest z elektronika w tym aucie...bo silniki v8 są raczej nie zawodne :P ) ..i wydaje mi sie ze nie ma wiekszej przepasci w utrzymaniu jak np BMW E60 no chyba ze sie myle??? takze milo by było jakby sie wypowiedzieli posiadacze tego auta...najlepiej z gazem :P a adzieki darti za infoo........dodatkowo dodam cos na temat passatow ...otoz moj kolezka w aso zaplacil 10. tys zlotych za wymiane kompletnego sprzegla plus kolo dwu masowe......takze nie jest powiedziane iz tylko za bmw zapłacimy za koszt utrzymania jak za zborze :D ... aaaa bym zapomnial..czy ktos sie orientuje

jakie są mniej wiecej koszty wymiany oleju w skrzyni biegów w raz filtrami?..

Opublikowano

Pozwole sie wtracic, koszt serwisu takiego podstawowego porównując miedzy wv t5 a bmw 5 jest wyzszy w wv :mad2: odstawialem osobiscie te auta tydzien po tygodniu na serwis wiec wyszlo na to ze t5 byla drozsza o niespelna 100 euro za olej i komplet filtrow.

Za wymiane oleju w asb placilem jakies niecale 500 euro w 730d ale tam jest inna skrzynia i filtr razem z misa olejowa co za tym idzie oczywiscie drozszy. Olej silnikowy nie pamietam a poza tym i tak zawsze zmieniam samemu takie pierdoły bo lubie..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.