Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 673
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Witam

Mieszkam w Irlandi niedlugo wracam do Pl planuje kupic tu auto,zastanawiam sie nad 630 3.0 z 2006 lub po lifta z 2007 z bezposrednim wtryskiem albo 645 4.4 z 2004,dodam ze auto chce zagazowac,raczej zalezy mi na najmniej awaryjnym silniku,co wybrac?macie jakies pomysly?wydaje mi sie ze 630 jest mniej awaryjna no i mlodsza,ale ten dzwiek w 645... Z ciekawostek dodam ze 645 na tutejszym rynku jest dosc duzo tansza

 

pozdrawiam

  • 2 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Witam stoję przed wyborem auta dla siebie. W stawce są modele wymienione w temacie (e63 3.0i i e60 3.0i ), obydwa auta są z roku 2005. Moje pytanie odnośnie ich, to to jakie są różnice? Czy w autach występują te same silniki i skrzynie biegów oraz jak bardzo różnią się koszty ich eksploatacji? Za odpowiedzi z góry dziękuje, pozdrawiam was Klubowicze!
Opublikowano
Witam stoję przed wyborem auta dla siebie. W stawce są modele wymienione w temacie (e63 3.0i i e60 3.0i ), obydwa auta są z roku 2005. Moje pytanie odnośnie ich, to to jakie są różnice?

 

Skoro nie wiesz jeszcze czy chcesz e60 czy e63 to musisz jeszcze długo pomyśleć nad tematem bo to zupełnie inne koncepcje na samochód. Technicznie te auta są prawie identyczne.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam wszystkich forumowiczów.W najbliższym czasie planuję przesiąść się z mojej leciwej e39 na e63.Padło na silniki 3,0 albo 4,4.I w związku z tym mam pytanko na co zwrócić uwagę przy zakupie aut z tymi silnikami.Wiem że 3,0 miało bodajże jakiś problem ze smarowaniem ale mogę się mylić,a 4,4 osławiona rurka,ale ją da się chyba wymienić na ,,cudo teleskopowe,,.Chodzi mi o to na co zwrócić uwagę tak ,,na oko,,jakie można wychwycić awarie w obu silnikach.Przed zakupem i tak planuję udać się na diagnostykę do jakiejś stacji albo salonu ,ale chodzi mi na co przy oględzinach zwrócić uwagę.

te auta przeważnie są w automacie.Z forum powyżej wiem że DSG często się psuje ,a jak ze zwykłymi skkrzyniami,na co zwrócić uwagę proszę o kompendium wiedzy.dzięki pozdro.

Opublikowano

Pewnie dlatego że eksploatacja 10 letniego v8 daje po kości.

No i oprócz tych podstawowych bolączek psuję się osprzęt po prostu ze starości.

Po ponad 2 latach użytkowania śmiało stwierdzam że jak dla mnie nie jest to auto na codzień.

Zrobiłem w tym czasie około 60 tys km dlatego pewnie mam tak długą listę serwisową mojego bmw.

W 2018 r sporadycznie już jeżdżę i nic się nie dzieję i jako auto weekendowe jest super.

Jak podoba Ci się buda e63 to może jakiś diesel ? jest dużo mniej awaryjny tylko dźwięk już nie ten.

Rozsądnym ruchem jest może jakiś polift 650i...autko będzie dużo świeższe i na pewno mniej się będzie sypać..

Opublikowano
chlopaki tak naprawde ostatnie dobre v8 to silnik seri ''m'' konstrukcja n wszystko zalezy jak ktos serwisowal jeden chwali inny naprawia :wink: prawda jest taka mialem v8 nie borykalem sie z jakimis problemami ale moje zdanie jest takie jesli bmw to najlepiej rzedowa 6 :norty:

Czasem na drodze spotykam prawdziwych szalencow...

Pedza na złamanie karku i wbrew rozsadkowi...

Czasem naprawde ciezko ich wyprzedzic...

 

 

Moje 730d==>

 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

4.4 ma sporo więcej bolączek niż 4.8 do tego dochodzi wiek i robi się skarbonka.

Ja mam obecnie drugą już 650i i nie mogę złego słowa powiedzieć.

Poprzednią zrobiłem 100tyś km przy sprzedaży miała ponad 200tyś a obecną przejechałem ponad 20tyś i nic złego się nie dzieje.

Standardowe naprawy, klocki, tarcze jakiś wahacz a jeżeli chodzi o silnik to uszczelki pokrywy zaworów, uszczelki łapy silnika i obudowy rozrzadu itp to jest standard robiłem w obydwu. W 4.8 trzeba liczyć się z wymianą uszczelniaczy ale to zazwyczaj grubo powyżej 200tyś. W poprzedniej robił drugi właściciel przy ok 250tyś km, brat w 550i robił przy 260tyś km obecna ma 145tyś km i wszystko z uszczelniaczami ok żadnego dymienia czy ubytków oleju. Znam w sumie 5 właścicieli 4.8 w różnych budach z przebiagami blisko 300tyś km i nikt nie miał poważnej usterki silnika poza uszczelniaczami ale to teraz też nie kosmos za jednym razem można zrobić uszczelniacze i uszczelnienie pokryw zaworów w kwocie ok 3000zł z częściami więc nie ma tragedii.

Opublikowano

Dalej rozmarzam nad 6er

albo usa albo uk

znam Wasze zdanie, już w jakimś temacie poruszyłem temat auta z UK...


celuję w 2005-2007 650i na wtrysku pośrednim pod LPG w przyszłości (bezpośredni chyba jest 2008-2009?)


czytałem już chyba wszystkie tematy na necie o 6-er i wniosek jeden jest

że tutaj nie ma reguły, jedni jeżdżą i nic się nie dzieje, inni zaś płaczą, że ciągle coś się sypie...


Ja zakładając opcję ściągnięcia z UK, chcę na dzień dobry zrobić:


-przekładka profesjonalna

-wyciągnięcie silnika

-uszczelnienie silnika

-uszczelniacze

-rozrząd

-rurka


obawiam się tylko elektroniki, czujników itp. bo te po prostu jak już ktoś wyżej wspomniał mogą ze starości się sypać po kolei...


jak wszytko będzie ok i będzie jakiś budżet, to wrzucić wydech a na koniec LPG


jak patrzę na ceny w PL to mam wątpliwości... u nas 50-80tys zł chodzi ten samochód

w tych pieniądzach ściągam auto i wszystko robię jak wyżej pisałem i wiem, co zostało zrobione i jak to wygląda od środka

w przypadku auta z PL nie ma tej wiedzy... wiadomo jak w Polsce ludzie sprzedają auta...


auto marzy mi się już od lat, 2lata temu byłem bliski zakupu... potem po e90 kupiłem coś w miarę szybkiego i nowszego, tj. peugeot 308gt z 2015, ale to miało być przejściowe, teraz czas na dawne marzenia motoryzacyjne :lol: 6er z sielnikiem v8, duża pojemność: 4.8L :)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
a jak w końcu z tą wymianą oleju w automacie w tych autach trzeba wymieniać czynie bo zdania mechaników podzielone.No i na ci zwrócić uwagę przy kupnie pytam ,bo to moje pierwsze z automatem będzie
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Dalej rozmarzam nad 6er

..................

Ja zakładając opcję ściągnięcia z UK, chcę na dzień dobry zrobić:


-przekładka profesjonalna

...........................

jak patrzę na ceny w PL to mam wątpliwości... u nas 50-80tys zł chodzi ten samochód

w tych pieniądzach ściągam auto i wszystko robię jak wyżej pisałem i wiem, co zostało zrobione i jak to wygląda od środka

w przypadku auta z PL nie ma tej wiedzy... wiadomo jak w Polsce ludzie sprzedają auta...

....................................

 

Ja sporo marudziłem już na forum ile przez kilka sezonów zrobiłem w swoim aucie (łacznie z uszczelniaczami). Szczęśliwie nie jest to anglik. Lista długa i kosztorys bogaty. Wszystko wyprowadziłem i jestem zadowolony bo auto teraz jeżdzi bezawaryjnie. Pewnie dlatego, że robiłem niektóre rzeczy na zapas, bo jak silnik był na stole to aż sie prosiło żeby alternator i rozrusznik zregenerować. Trochę mi sie już opatrzyło ale za śmieszne pieniądze szkoda mi będzie laleczkę oddać.

Jak chcesz się pakować w te buty to zapomnij przynajmniej o angliku. Ja widziałem kiedyś osobiście taki proces. Mechanik ten ostatni, składajacy do kupy to cudo pukał się w głowę jak to sie może opłacać bo znał koszty. Obawiam się, że pisząc o profesjonalnej przekładce nie do końca wiesz czym to pachnie. To masakryczna robota, którą można w bardzo wielu miejscach schrzanić. Ścianę grodziową musisz przespawać od dawcy. Spróbuj sobie wyobrazić sam proces przygotowania do tej operacji. Komora silnika wybebeszona do absolutnego zera. Ingerencja w konstrukcję auta. Masz do wymiany poza oczywistościami całą wiązke elektryczną. Pomijając samo to to dawca musi idealnie pasować pod tym względem a wersji wyposażenia jest wiele. Sporo modułów od siedzeń, lusterek, drzwi itp też masz do wymiany. O wnętrzu, fotelach, desce, dywanach, lusterkach, wycieraczkach nie mówiąc a na pewno i tak nie jest to wszystko. Gra nie jest zupełnie warta świeczki. Zapomnij o angliku.

Opublikowano

może i racja


ale póki co odpuszczam temat ze względu na inne plany ;)

tj. pierścionek itp. :P


myśląc racjonalnie, myślałem o sprzedaży obecnego i kupnie czegoś za połowę kasy

coś jak 3er e46 330ci + lpg

dużo jeżdżę i lpg dałoby dużą oszczędność


w przyszłości przy obecnej pracy może coś z usa ściągnę

e92 m3? albo wrócę do 650i, się zobaczy

jako auto weekendowe ;)


teraz stawiam na mieszkanie jakieś, ważniejsze od auta... :roll:

  • 4 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Hej planuje zakup e64 czy do 40 tys (teraz jak obowiązują "zimowe cenny") jestem w stanie znaleźć coś sensownego ? Jeśli tak, na co zwrócić szczególną uwagę ?

Autem planuje użytkować tylko w weekendy (będzie to 3 auto w rodzinie)

Opublikowano
pojezdzij ogladaj ale watpie ze znajdziesz cos sensownego do 40 tysi :wink: wydaje mi sie ze 50 to minimum i do tego i tak trzeba miec lekki zapas na pakiet startowy ktory moze wyniesc ponad dyche jesli wliczymy uszczelniacze regeneracje skrzyni ale oczywiscie to skrajnosc :wink: moim zdanie powinienes sie wstrzymac odlozycz jeszcze troche grosza :wink:

Czasem na drodze spotykam prawdziwych szalencow...

Pedza na złamanie karku i wbrew rozsadkowi...

Czasem naprawde ciezko ich wyprzedzic...

 

 

Moje 730d==>

 

Opublikowano
Czy silnik 5.0 jest mniej/bardziej awaryjny od 4.4 ?

Jakbyś konkretnie zapytał podając oznaczenie silnika to może ktoś by już odpowiedział. 5.0 to raczej v10 z M6. Prawdopodobnie jednak masz na mysli 4,8 v8 oznaczanym na klapie 650 i 4,4 v8 z oznaczeniem 645? Jeśli tak to nowszy motor N62B48 czyli 4,8 V8 ma wiele elementów poprawionych i poza standartowym dla bmw problemem uszczelniaczy nic szczególnego go nie trapi. Oczywiście na allegro w 10 czy 15 letnim aucie możesz znaleźć każdy silnik w stanie agonii wiec się nie sugeruj. :D

  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam, jestem nową osobą na tym forum. Poszukuję wygodnego auta na weekend, wybór padł na bmw serii 6. W domu w ciągu miesiąca jestem około 4/5 dni, auto będzie służyło głównie pojeździć wieczorami po mieście i okolicach czy na wakacje w trasę (Rocznie myślę że zrobię około 5 tyś km). Myślałem wcześniej o e92 335i, ale codziennie jeżdżę a4 i ona jest w środku dla mnie osobiście mała i wolę jednak v8. Z racji pokonywanych tym autem kilometrów, odrzucam diesla jak i gazowania samochodu. Mam kilka pytań na które był bym wdzięczny żebyście odpowiedzieli.

1. Przeglądałem na yt dźwięk aut, albo takie filmiki na yt albo wg mnie 645i lepiej brzmi.

2. Który silnik jest mniej obsługowy z tych dwóch.

3. Myślałem również nad cabrio, chociaż coupe bardziej mi się podoba. Auto na weekend więc może pokusić się o cabrio, myślę że będzie lepiej utrzymane.

4. Miał ktoś bądź jeździł e92/93? Jak to wygląda porównanie tych dwóch aut.

5. Jak byście mieli wybierać pomiędzy 650i a 645i na co by wybór padł?

6. Przy zakupie auta na jakie rzeczy zwracać uwagę? Może ten model ma jakieś przypadłości itd..

Na zakup samochodu moje fundusze wynoszą około 60-90 tysięcy, myślałem nad kupnem polifta

Opublikowano

odpowiadajac na twoje pytanie :

1wiadomo dzwiek v8 robi swoje choc jak dla mnie w 6er za cichy :wink:

2silnik to wszystko zalerzy jak dbali poprzednicy choc n54 bardziej znany N54 zdobył pięć nagród International Engine of the Year i trzy nagrody 10 najlepszych silników Warda

3to twoj wybor choc osobiscie wybral bym coupe

4jezdzilem e92 i mialem 645 i powiem ci 335i smiga wiele lepiej jest bardziej zwinne i bardziej kusi 645 to gt na dlugie trasy

5wybral bym 650 troszke nowszy budowa mozna powiedziec identyczna jednak koni troche wiecej

6wszystko znajdziesz na forum

dodam od siebie wspomniales o miejscu w srodku w seri 3 paradoksalnie jest wiecej mniejsca zwlaszcza z tylu jak w 6er :wink:

Czasem na drodze spotykam prawdziwych szalencow...

Pedza na złamanie karku i wbrew rozsadkowi...

Czasem naprawde ciezko ich wyprzedzic...

 

 

Moje 730d==>

 

Opublikowano
Miejsce w tyłu akurat mnie nie interesuje, szukam własnie wygodnego auta dla kierowcy i dobrze brzmiącego. Przeraża mnie jedynie koszty utrzymania 650i, 335i będzie tańsze w utrzymaniu i właśnie się wacham -.-

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.