Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wypadkowosc to nie problem jesli cos jest robione jak nalezy ale wiadomo jak sie naprawia w Polsce...

Sam mam e63 po lekkim dzwonie i nie widze problemu ale widzialem jak to wygladalo dlatego sie zdecydowalem.

Niestety niektore kolizje wykluczaja naprawe jak nalezy i jest robione na odpierdol.

Sam znam przypadek zrobienia e63 z rozwalona podluznica ktora na pewno nie zostala naprawiona jak nalezy za gruba kase tylko pospawana jako tako i wiem ze przy kolizji nawet lekkiej sie rozleci.

Obejrzyjcie na tvn turbo bezwypadkowa okazje fajnie tam pokazuja jak sie naprawia za mala kase i na pewno nie z technologia Aso ktora jest czesto nieoplacalna.

  • Odpowiedzi 673
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Panowie,

 

jako, że czeka mnie zakup mieszkania w Krakowie ( nawet nie pytajcie jakie są ceny!..) przymierzam się do sprzedaży swojego sprzetu. Ogólnie autko opisane tutaj: viewtopic.php?f=197&t=85260&start=45 z tym, że nie mam już zimówek, są za to dwa komplety opon (zima/lato) na felgi widoczne na zdjeciach.

Autko było sprowadzone z USA po niewielkim dzownie w przód ( zdjęcia: https://uk.vin-info.com/vehicle-history/56027e42-d5f4-4623-a60b-60280a0a0a4f/#). Naprawione naprawdę profesjonalnie, wszystko co było uszkodzone wymienipne na nowe, zagięty fartuch wymieniony na nowy i nitowany! na orginalnych nitach tak jak jest w orginale. Nic nie spawane, kręcone.

Auto przemalowane od gołej budy na białą perłę z F12. Środek obszyty na nowo - kolorystyka jaką widać.

Przebieg 158tys. (zupełnie orginalny), serwisy robione w BMW Dobrzańskm w Krakowie. No i najważniejsze - auto po zmianie uszczeliaczy ;)

Jakbyście to wycenili? Mam nie mały problem patrząc na ceny z allegro...

Opublikowano

To jest 650i więc myślę 60 k w górę...

Jest ich obecnie bardzo mało na sprzedaż w PL.

Mam mieszane uczucia co do znaczka m6.

Sama przeróbka jest jak najbardziej w porządku ale ten znaczek moim zdaniem nic nie wnosi do i tak pięknego auta.

Śledząc Twoje wpisy widać że autko jest doinwestowane i na pewno komuś posłuży.

Kolor raczej megaaa rzadki i to na duży plus.

Opublikowano

Panowie powiedzcie prosze oprócz uszczelniaczy zaworów jaka jest jeszcze bolączka 650i?

Konkretnie chodzi mi o ten egzemplarz. Polski salon, serwisowane w aso. Niby wymienione uszczelniacze zaworów. Ciekawe jak z tą bezwypadkowościa na prawdę ;)

http://moto.gratka.pl/tresc/bmw-seria-6-salon-polska-head-up-21763286.html

 

Udało mi sie znaleźć coś takiego po wpisaniu vinu. Ogłoszenie z 2011 roku.

http://moto.archiwumallegro.pl/?itemid=C17224889&t=bmw_650

Opublikowano

6er to jest model w którym się ciężko sprawdza bezwypadkowość.

Miernikiem mało co można sprawdzić. Jedynie co te wszystkie fabryczne łączenia i spawy coś powiedzą.

Poza uszczelniaczami masz rurkę którą się robi za 2 k na patencie.

A tak to nigdy nie wiesz kiedy coś się stanie w 6er :D

Mi np dzisiaj znowu gdzieś płyn chłodniczy ucieka i nie wiem czy się w końcu nie odezwał ten znany prawie każdemu wężyk.

Kapryśne auto ale za to miło się prowadzi więc nie jestem zły :lol:

Pomyśl nad tym autem od kolegi wyżej.

Masz znaną historię,serwisowane i do tego piękny biały kolor a nie szukasz u handlarzyn.

Opublikowano
Uszczelniacze, rurka, elektronika. Ale tak poza tym to super auto, pod warunkiem ze trafisz na egzemplarz, o ktory ktoś dbał. A co do rurki to temat ogarniałem 2 tygodnie temu. W sumie wyszło mi około 1k, tylko ze sam to robiłem. Dobry zestaw narzędzi i wieczory spędzone sam na sam z becią w garażu :D
Opublikowano

Janek, krakowski ziomku :)

Gdzieżeś rurkę zakupił?

Pytam z ciekawości, ponoć u mnie robione (tak twierdził poprzedni właściciel) ale jakby co....

Opublikowano
Miałem zamawiać u słynnego Sebka, ale dorwałem na allegro przypadkiem i przyznaje ze sie sprawdziła. Jak cos to moge podać namiary
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Janek, krakowski ziomku :)

Gdzieżeś rurkę zakupił?

Pytam z ciekawości, ponoć u mnie robione (tak twierdził poprzedni właściciel) ale jakby co....

 

BASSRIDE, sorki za offtop ale czy nie ścigałeś jakoś w zeszłym tygodniu, przed weekendem, pomarańczowego K1300R od Ronda Matecznego do tunelu?

coś mi się wydaje, że mogliśmy się spotkać :D

Opublikowano
Kurcze, czasem śmigam na tej trasie, ale pościgu za moto nie pamiętam...a na pewno bym zapamiętał bo sam jeszcze niedawno miałem K1200RS
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Rurka to domena 645i w 650i ta usterka praktycznie nie występuje bo jest poprawiona ja jeszcze nie spotkałem egzemplarza 650i z tym problemem a znam wiele tych aut sam miałem 650i brati dwóch znajomych miało 550i i natrzaskane po 300tys za to w 545,645,745 albo rurka już wymieniona albo ubywa płynu.
  • 4 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Pytanie z innej beczki.

Z jakies 15 lat temu bedac jeszcze grzdylem powiedzialem sobie ze kupie E63 650i -

Auto na weekendy - funcar

ale przyznam sie ze nie jezdzilem nigdy "duza" benzyna -

4.8 wolnossace,bez turbo -

jak to jezdzi ?

moje doswiadczenie to głownie klekoty i jedna benzyna 1.6 100 km :D,

Jak to ma sie powiedzmy do x6 4.0 d ??

nie bede zawiedziony ??

powiedzmy :kickdown od 160 w gore ?

pozdrawiam

Opublikowano

Witam

 

Po kilku latach przerwy znowu zainteresowałem się 650i :) już praktycznie miałem kupić f10 28i, ale przypomniałem sobie o tym ślicznym czołgu. ;)

 

Pytanie czy może szóstka z autoauto była już lustrowana?

 

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-6-salon-pl-bezwypadkowy-night-vision-head-up-f-ravat-marza-ID6yHwep.html#8910090503

 

jeżdżę niewiele ok 12k rocznie więc przebieg chyba nie jest jeszcze starszny

 

z góry dzięki za pomoc

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Kolega ma f10 28i. Po chipie całkiem szybka benzynka niewiele wolniejsza od 645ci w przedziale 0-100 minimalnie w 100-200 już niestety duża różnica na korzyść 6er.

To całkiem inna auta...5er to nowsza limuzyna do tego bardziej praktyczna ale mi się w 6er lepiej siedzi i na pewno większa frajda jazdy do tego dźwięk silnika.

No ale f10 dużo mniej awaryjne to na pewno. F10 jest sporo no i jako daily car się sprawdzi bardziej. Jeśli cenisz sobie jednak piękny dźwięk silnika,nietuzinkowy wygląd przyciągający spojrzenia to wybór jest tylko jeden :)

Ja się w piątce czułem wprawdzie komfortowo no ale to duża krowa jak dla mnie.

Opublikowano
Energise09 pierwsze co sie rzuca w oczy po zdjeicu wiadc przedni zderzak zle spasowany szpary nie sa rowne nie twierdze ze jest powypadkowy moze ktos sciagal i zle spasowal :wink: co do porownania z f10 niestety nie zgodze sie z danym ze seria f jest mniej awaryjna to auto jest naszpikowane elektronika ktora plata figlke do tego downsizing mala pojemnsc i duza moc zywotnosc tego silnika na poziomie starego fiata do tego dochodzi zurzycie oleju w tych silnikach :wink:

Czasem na drodze spotykam prawdziwych szalencow...

Pedza na złamanie karku i wbrew rozsadkowi...

Czasem naprawde ciezko ich wyprzedzic...

 

 

Moje 730d==>

 

Opublikowano

Bezawaryjna może nie jest ale nie sprawia tyle problemów co e63 i utrzymanie większości egzemplarzy nie daję tak po dupie jak 6er.

Patrz na dział f10 a na nasz dział :D Tu co chwile jakiś problem techniczny.

Sam wiem po sobie jak często bywam w warsztacie oczywiście w rok zrobiłem przebieg kilkuletni normalnego użytkownika szóstki więc jest i tak ok .

Jeśli chodzi o trwałość silnika tu się zgodzę bo to już nie te czasy i downsizing skraca żywotność.

btw mnie 1 raz 6er zawiodła i nie chciała odpalić :(

Wadliwy alternator nie naładował akumulatora bądź pompa paliwa.

Całe szczęście na zimnym silniku zapalił i dojechałem do serwisu i czekam

Opublikowano
Bezawaryjna może nie jest ale nie sprawia tyle problemów co e63 i utrzymanie większości egzemplarzy nie daję tak po dupie jak 6er...

 

Kupujecie jakieś ulepy, przystanki itp, bo tanio a potem wychodzą kwiatki. U mnie przez 9 lat 1 usterka. Jak ktoś szuka naprawdę zadbanej to polecam:

mod edit: to nie dział giełda

No Limits With S2 Power

Audi S2 Coupe 414 KM 560 Nm, BMW 650i 367 KM 490 Nm, BMW HP4 193 KM 112 Nm :)

Opublikowano

E tam od razu ulepy.

Ja kupiłem z prawdziwym przebiegiem niecałe 140 k i dlatego nie dotknęły mnie jeszcze uszczelniaczę zaworowe ani problemy z wyciekiem płynu chłodzącego.

Te najdroższe naprawy póki co przede mną.

Ale auto jest już stare i ostro eksploatowane więc psują się co chwilę pierdoły przynajmniej u mnie.

Nawet tarcze i klocki są droższe niż w zwykłym aucie.

Twoja 6er to manual więc odchodzą problemy ze skrzynią i przebieg póki co też masz malutki więc nic dziwnego że nic nie naprawiasz co nie oznacza że auto nie jest awaryjne.

Ja nie narzekam bo naprawy mnie nie zrujnowały ale o 6er trzeba dbać co potwierdzi większość użytkowników.

Mimo wszystko nie wyobrażam sobie zmiany na inne auto chyba że kiedyś się dorobię na e63 m6.

Opublikowano

Cześć!

 

Po sprzedaży swojego Mercedesa CL500 zamarzyło mi się pozostać w klimacie dużego coupe do jazdy na co dzień.

 

Wybór padł na BMW E63 645Ci

 

W sumie na przestrzeni ostatnich trzech miesięcy obejrzałem trzy egzemplarze.

 

Po wstępnych oględzinach zdecydowałem się na dokładnie sprawdzenie tego egzemplarza:

 

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-6-bmw-645-e63-szwajcaria-vossen-ID6yQPzn.html

 

Auto sprowadzone w 2015 roku ze Szwajcarii. Przez obecnego właściciela kupione w Otwocku.

 

Czy rzuca Wam się coś w oczy co może niepokoić ?

 

Oprócz niego oglądałem te egzemplarze:

 

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-6-bmw-645ci-logic-7-eisenmann-ID6yW0hJ.html

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-6-stan-dobry-ID6yUGIj.html

 

W mojej opinii są to auta wymagające dużych nakładów finansów, nieadekwatnych do proponowanych cen przez sprzedających.

 

To tyle.

 

Będę wdzięczny za wszelką pomoc w wyborze dobrej bazy 6er.

 

Pozdrawiam,

BOD

Opublikowano
Same najtańsze i najstarsze wybrałeś. Powiedz po ki ch... ci to auto? Chcesz je odbudować na Youngtimera czy w twoich okolicach jest to nadal obiekt podziwu na ulicy? Pytam poważnie i bez złośliwości. Warto sobie zadawać takie pytania przed zakupem. Jeśli naprawdę sie zakochałeś to polecałbym popytać po forum czy ktoś nie będzie sprzedawał. Rozumiem, że może nie kolega S2, który chce 100 tys. za stare auto ale moze ktoś inny.
Opublikowano

Zakup ,,od kolegi z forum".... Ile razy bym nie podchodził do tematu auta w ten sposób, to zawsze wychodziły cyrki, że na forach często są po prostu pudrowane auta z ładnym zdjęciami. Oczywiście bez urazy. Może po protu miałem pecha.

 

Szukam auta do 60000 PLN i myślę, że jest kwota, która wystarczy na zakup poprawnego 645Ci z pierwszych lat produkcji.

 

Na pytanie po co mi takie auto, odpowiadam: Jestem osobą niepełnosprawną i potrzebuję auto, w którym są szerokie przednie drzwi oraz ma względnie mocny silnik do bezpiecznego przemieszczania się. Nie kieruję się zachwytem innych...

 

Zdecydowałem się na oględziny auta z Polic, ponieważ mogę je na miejscu gruntownie sprawdzić oraz jest po wymianie uszczelniaczy zaworowych.

 

Nauczyłem się, że nie zawsze wysoka cena w ogłoszeniu i piękny opis są gwarantem zakupu dobrego auta...

Opublikowano

Ja wiem, że wysoka cena nie jest gwarancja niczego. Gdybym sam sprzedawał (a nie planuję i nie jest to autoreklama) to wystawiłbym powiedzmy 80 bo jest tyle wart a i tak sprzedał po 9 miesiacach moze za 65 bo nikt by nie zadzwonił. Nie wiem czy to dla Ciebie dobry wybór, bo życzyłbym Ci raczej niezawodnego auta a 13 letnie BMW to bomba zegarowa. To technologicznie na prawdę skomplikowane auto i wiele elementów newralgicznych, wiele wycieków itp...

Ja Ci życzę jak najlepiej w poszukiwaniach ale jeśli rozważać tanie egzemplarze to z założeniem, że:

1. auto na 99% nie miało dużego dzwona czyli nie miało prostowanych podłużnic czy wymiany ćwiartki, ma dobrą geometrię (to łatwo sprawdzić)

2. masz sporą rezerwę finansową i na prawdę dobrego mechanika, który ogarnie auto

3. najlepiej mieć drugie auto na czas wizyt w warsztacie

 

Sprawdź koniecznie tą geometrię i podwozie, co nie jest łatwe bo jest sporo osłon do zdjęcia. Korozja w tym aucie nie występuje a jej ślady to dowód na wcześniejszą obecność palnika i rekonstrukcję. Przy okazji zobaczysz wycieki a właściwie ich skale i skutki bo przyczyny są trudne do zlokalizowania nawet dla mistrzów.

 

powodzenia

Opublikowano

Dziękuję za rzeczowe rady.

 

Nie jest to mój pierwszy kontakt z autem tej klasy, więc podchodzę do sprawy na spokojnie.

 

Jutro wjeżdżam autem do mechanika. Zobaczymy, co wyjdzie.

 

Jeśli podany przeze mnie egzemplarz nie spełni moich oczekiwań to odpuszczam na ten moment 6er, ponieważ biorąc pod uwagę ,,uczciwość" sprzedawców jakiekolwiek wycieczki w Polske mijają się z celem.

 

Na pewno udało mi się potwierdzić przebieg auta oraz jego zgodność z wyposażeniem.

 

Niestety, skomplikowanie to nie jest domena tylko kilkunastoletnich BMW, Mercedesy, którymi do tej pory jeździłem wypadają podobnie i na wiele rzeczy trzeba uważać.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.