Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wejdz sobie na profil z pomiarami 100-200 racelogic na FB WujkaWaldka.

645i robią od 14.5s do 16s 100-200 a moje 650i manual wykręciło 12.6 później czas został jeszcze poprawiony na 12.4s.

Znajomego 650iA zrobiła 12.6.

W wyścigu 645i ledwo widać w lusterku. 650i i 550i jeżdżą dużo lepiej niż podają różne dziwne strony są to czasy bardzo zbliżone z M5 e39, która tylko reakcje na gaz ma szybszą ale w rolce jedzie równo z 650i. Czasy dla M6 e63 to już przepaść bo około 8,7s 100-200.

  • Odpowiedzi 673
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
w m6 e63 malo prob sie robilo, to byly jeszcze czasy kiedy sie jezdzilo bez karty pamieci w rl, na pewno bylo 8.6x 100-200 na wykresie
"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Opublikowano

Obserwuję tą stronę i znam.Ty masz 650i w manualu więc pewnie też robi robotę lepszą niż ten stary automat.

No czasy rzeczywiście dużo lepsze niż te podawane przez producenta czy inne serwisy.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Manual i automat 650i jeżdżą tak samo przełożenia są inne ale w wyścigu auta jadą równo nawet z Hołowczycem za sterami :duh:
Opublikowano
mialem ostatnio okazje stanac na swiatlach obok civica type r 310 koni podobnie jak dany (tylko nie wiem czy tez byl start z miejsca czy lapneli sie na trasie) ku mojemu zdziwieniu oczywiscie na sporcie auta szly lep w lep do 200 pozniej wysuwalem sie lekko do przodu ale wciaz siedzial mi na ogonie :wink: pozniej zakret na ktorym mistrz prostej w type r odpuscil :) badz co badz civic type r auto jak by nie bylo sportowe ktore ma osiagi jak nasze dinozaury :8) pozatym mialem honde wiec wiem co te auta potrafia bylem okropnie szczesliwy ze moj staruszek podolal wyzwaniu :oops: a pisanie ze 650 jest szybsze to raczej oczywista sprawa wiekszy motor wieksza moc :wink:

Czasem na drodze spotykam prawdziwych szalencow...

Pedza na złamanie karku i wbrew rozsadkowi...

Czasem naprawde ciezko ich wyprzedzic...

 

 

Moje 730d==>

 

Opublikowano

Tutaj masz rikoo rację..Mimo że dinozaury to dają radę z tymi dużo nowszymi autkami. No i bądź co bądź dźwięku większość aut może 6er pozazdrościć :lol: :8)

Właśnie v8 powoduję że nie chce zamienić na 335i czy 335d które jak się pomodzi są szybsze od 645ci

Opublikowano

Witam Panowie, nie będe ukrywał, że jestem tu nowy. Forum śledzę już od jakiegoś czasu, ale póki co bedzie to mój pierwszy post i pierwsza prośba.

Co powiecie na temat tego e63? Cena wydaje mi się ani okazyjna, ani mala, realna. Nie jest to auto od handlarza, prywatnie ktoś to sprzedaje. Ponoć ma wszystkie wpisy w książce. Sprowadzone z Włoch w 2007 roku. Z góry dzięki za pomoc :) VIN WBAEH71050B293613

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-6-bmw-645-ci-v8-333hp-ID6yNOuF.html

Opublikowano

Ciężko powiedzieć cokolwiek o samym aucie po aukcji na OtoMoto.

Masz VIN więc sprawdź na BMW Check historie auta i się dowiesz do kiedy było serwisowana w ASO.

Tutaj masz link do aukcji z września 2016r.

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-6-m6-wersja-individual-od-osoby-prywatnej-serwisowane-w-bmw-ID6yvwnZ.html

Jak Ci się podoba to jedziesz na przegląd przedzakupowy nikt Ci więcej nie powie niż Mechanik który obejrzy auto.

A cena to pojęcie względne..jeśli podstawowe bolączki auta są wyeliminowane czyli rurka i uszczelniacze to auto może tyle kosztować.

Wypytaj właściciela co wymieniał przez te przejechane 7 tys i możesz zadzwonić do poprzedniego z tym samym pytaniem.

Sprowadzone aż z Włoch więc przeszłość może być różna.

Tak jak pisałem raport BMW Check to chyba podstawa.

Opublikowano
Dzięki wielkie za odpowiedź :) Będe musial skorzystać z tego BMW check, tylko jakoś bylem negatywnie do tego nastawiony bo raz na tym autodna czy coś podobnego się już przejechałem. Znajomy ma kogoś w serwisie bmw, ale coś ciężko cokolwiek stamtąd wyciągnąć. Ostatni odczyt kluczyka na 165 tys km jedynie i tyle wiem. Sprawdzałem w UFG, że miał jedną szkodę z oc na 6 tys zł w 2007 roku, reszta czysta. 5 właścicieli w tym raz przepisane z matki na córkę, więc w sumie czterech.
Opublikowano
Panowie jeszcze jedno pytanko bo nigdzie nie moge znaleźć informacji na temat wymiany rozrządu. Wiem, że n62b44 ma łancuch rozrządu, natomiast czy ktoś z was już go wymieniał? Ile taki łancusz zrobi kilometrów? Wiadomo, że wszystko zależy od stylu jazdy itp, ale tak mniej więcej chociaż i jaki jest ewentualny koszt wymiany. Nie chce się wpakować na mine i za chwile 15 tys wsadzić na dzień dobry. Na 5 tys jestem przygotowany, ale na 15 już nie bardzo ;)
Opublikowano
Jeżeli myślisz o zakupie modelu 645i, który miał więcej bolączek niż 650i, po 4-5 właścicielach, do tego z Włoch i ewentualne 15k na naprawy przekracza budżet to zdecydowanie polecam sobie odpuścić.

No Limits With S2 Power

Audi S2 Coupe 414 KM 560 Nm, BMW 650i 367 KM 490 Nm, BMW HP4 193 KM 112 Nm :)

Opublikowano
nie no nie zakładam, że 15 tys trzeba w nią wsadzić, tylko po prostu nie chciałbym na dzień dobry robić rozrządu i Bóg wie czego jeszcze. Z tych bolączek wiem, że ma wymienioną rurkę. Wymionione tez oringi pompy prózniowej, uszczelka pod podstawą alternatora. Nowa cewka zapłonowa , termostat. Na fakturze jest pozycja sprawdzanie ciśnienia sprężenia( na kazdym cyl. 14-14.5) Można coś z tego wywnioskować? Może sie pocieszam, ale wygląda na to, że ktoś na bieżąco coś przy tym aucie robił a nie jeździł tak długo aż auto stanie. No mówie, moze się tylko pocieszam... Powiedzcie mi prosze jeszcze dlaczego ktoś mógł podnosić obroty z 550 na 600?
Opublikowano

Rozrząd to raczej nie bolączka tego auta. Tyczy się to raczej głównie diesli od BMW.

Uszczelniacze jak nie były robione przez żadnego z właścicieli w Polsce to zrobisz je Ty więc dolicz sobie od 3-8 k w zależności czy ze ściąganiem głowicy czy bez.

Te 5 k to jest minimum bo jeszcze auto musisz ubezpieczyć tak ? Zakładając że ktoś o auto wcześniej dbał.A Zawsze coś wypada zrobić olej,filtry czy inna pierdoła.

Niestety 645ci to jest bardzo kapryśne auto i nawet bez poważnych usterek potrafi kosztować o czym sam się przekonałem przez ostatnie 13 miesięcy użytkowania.

Mimo wszystko mnie nie zawiodło i mam przejechane 34 tys przyjemnych km

Na Twoim miejscu bym kupił 650i której jest troszkę szybsze i jak piszą chłopaki mniej awaryjne.

Do tego jak kolega wyżej piszę auto z Włoch po 5 właścicielach i tak naprawdę nie wiesz jaka przeszłość.

Kup coś lepiej za 60 k ale pewniejszego.

Opublikowano

Ciezko wsrod dostepnych trafic porzadna 645 a co dopiero 650 :lol:

Owocnego poszukiwania zycze, ja szukalem bite 8miesiecy codziennie praktycznie przegladajac wszystkie portale z ogloszeniami motoryzacyjnymi... naprawde jest ciezko. I zeby nie bylo, 65tys zl lezalo przez ten caly czas w szufladzie i najzwyczajniej w swiecie kazda sztuka ktora sprawdzalem okazala sie po powaznym wypadku, z kreconym licznikiem albo strasznie zaniedbana. Wydac kase jest latwo, ale nie o to tu chodzi..

 

A tak na marginesie, dla tych ktorzy mysla ze za 50tys zl dostana zadbany egzemplarz, "bezwypadkowa" sztuka z allegro:

http://allegro.pl/bmw-e63-mega-645ci-i6719688892.html

 

16825893_1863500763896099_8671620832407026854_o.png?oh=1bace854e84bccc59e8526bb502ca398&oe=592F0B29

 

16830946_1863499140562928_3320010558853576954_n.jpg?oh=69a04e893ad1c64c47443e2d91b6cda8&oe=595847BF

 

16832355_1863499290562913_7885129851042349151_n.jpg?oh=a5730b215dcd5742ed2fd481940d3743&oe=596A85B2

Opublikowano

To usa? Do tych rozbitych w europie duzp ciezej dojsc...powinno sie prowadzic rejestr dla kazdego rozbitego auta w pl oraz tych trupow ktore przekraczaja granice naszego kraju.

Na samej a2 ile widze rozbitkow wjezdzajacych w glab kraju.

Opublikowano
Jak ktoś z Was jest poważnie zainteresowany 650i w manualu to zapraszam do rozmowy na priv. Tylko zaznaczam, nie będzie tanio. Za to zapewniam, że samochód jest bezwypadkowy, nie miał nawet stłuczki i jestem pierwszym właścicielem po BMW.

No Limits With S2 Power

Audi S2 Coupe 414 KM 560 Nm, BMW 650i 367 KM 490 Nm, BMW HP4 193 KM 112 Nm :)

Opublikowano
Kurcze mógłbyś chociaż jakąś galerie zrobić ze swoją 650i w manualu :D

Nie ma co gadać unikat i spokojnie 70 k za nią weźmiesz...

 

Gdybym miał ją sprzedać za 70k to wolę zamknąć w garażu na 10 lat i poczekać :)

No Limits With S2 Power

Audi S2 Coupe 414 KM 560 Nm, BMW 650i 367 KM 490 Nm, BMW HP4 193 KM 112 Nm :)

Opublikowano

a co wam przeszkadza wypadkowość?

jeśli auto jest dobrze złożone, przy dużych prędkościach leci prosto to jaki problem?

oczywiście nie mówię o poważnych dzwonach, naruszających konstrukcje.

śmieszą mnie tylko te opinie: "robiony był"... heh a co miał w garażu stać 12 lat?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.