Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jak by co, to ja będę za miesiąc wystawiał moją 630, tylko najpierw muszę sobie znaleźć coś innego. Jak nie znajdę do czerwca - to przyjadę na zlot. :norty:
  • Odpowiedzi 673
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Jak by co, to ja będę za miesiąc wystawiał moją 630, tylko najpierw muszę sobie znaleźć coś innego. Jak nie znajdę do czerwca - to przyjadę na zlot. :norty:

podeślij mi jakieś zdjęcia na priv oraz podstawowe info cena przebieg co było robione itd

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Każdy hobbysta powinien mieć 6, zwłaszcza w V8. Kolory wyglądają też nieźle, więc albo cała lakierowana, albo wcale. Polecam zapytać o silnik (rurka i uszczelniacze) To się ZAWSZE spierdzieli- kwestia kiedy. W mojej wyszło przy przebiegu 211tys, tu jest 230kkm. Licz się wtedy z wydatkiem ok 12tys, bo rozrządy też warto wymienić. Jeżeli po serwisie, to bierz.

///M3T: 545KM 671Nm


Moje zabawki ;)

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=26716

Opublikowano

Witam serdecznie,

zwracam się do Was drodzy forumowicze ponieważ moja wiedza na temat mechaniki jest zbyt uboga, abym mógł podjąć jednoznaczną decyzje.

Otóż od dawna fascynuje mnie M6 i za każdym razem, gdy przejeżdża czuję mocniejsze bicie serca.. Powoli ciułając w Naszym pięknym kraju nazbierała się kwota ok. 85 tyś PLN. Przeglądając sobie ogłoszenia natrafiłem na (wydawałoby się - niegroźnie) uszkodzone M6. Zacząłem przyglądać się zdjęciom aby wyłapać wszystkie detale. Na oko śmiało mogę powiedzieć, że zmieszczę się z naprawą w podanej wcześniej kwocie, jednak na tym etapie bardziej chciałbym się skupić nad sensownością kupna takiego auta. Niby niegroźne uszkodzenie, jednak wszystko mogło się wydarzyć podczas wypadku.

Dlatego też, Szanowni Państwo, prosiłbym o zapoznanie się z poniższym ogłoszeniem w wolnych chwilach:

 

http://otomoto.pl/oferta/bmw-m6-individual-500km-v10-full-rej-pl-wawa-ID6yquXD.html#c7d54db48d

 

Najbardziej ciągnie mnie przebieg i stylistyka wnętrza - takiego właśnie egzemplarza poszukuję..

Co myślicie na ten temat? Jakie są za i przeciw kupna tego samochodu? Liczę na pomoc, pozdrawiam!!!

Opublikowano

Dzięki za zainteresowanie, ten egzemplarz też brałem pod uwagę, najpierw odstraszył mnie cabrio i dwukrotnie większy przebieg, później wnętrze auta i felgi wraz z brakiem informacji o bezwypadkowości auta, a ostatecznie porysowany zderzak i brak tablic.. Odpuściłem go sobie definitywnie jak zobaczyłem, że oferta od handlarza. Mimo wszystko dzięki za poświęcony czas i czekam na kolejne wypowiedzi.

Pozdrawiam

Opublikowano

 

Kolego, zanim zaczniesz cokolwiek polecac radze poszukac....

https://www.facebook.com/1601555083424003/photos/pcb.1726255287620648/1726254857620691/?type=3

 

M6 za 85tys zl???Naprawde myslicie ze za ta cene dorwiecie M6 z niskim przebiegiem i po malej stluczce? Moim zdaniem na gotowe M6 trzeba miec okolo 120tys zl....z budzetem 85tys szukaj 645 lub 650, bo to ze ich ceny zaczynaja sie od 50tys zl nic nie znaczy, bo ich stan jest daleki od idealu.

Wystarczy popatrzec na raporty na stronie bmw check, sam zanim kupilem swoje 645 wydalem kase na 4takie raporty, zazwyczaj pozorne igielki byly z powyrywanym zawieszeniem lub przebiegami 350-360tys km gdzie w ogloszeniu napisane bylo ze ma 90tys km....takze grubo sie zastanow i raczej zapomnij o m6 ponizej 100tys zl.

Opublikowano

 

Kolego, zanim zaczniesz cokolwiek polecac radze poszukac....

https://www.facebook.com/1601555083424003/photos/pcb.1726255287620648/1726254857620691/?type=3

 

M6 za 85tys zl???Naprawde myslicie ze za ta cene dorwiecie M6 z niskim przebiegiem i po malej stluczce? Moim zdaniem na gotowe M6 trzeba miec okolo 120tys zl....z budzetem 85tys szukaj 645 lub 650, bo to ze ich ceny zaczynaja sie od 50tys zl nic nie znaczy, bo ich stan jest daleki od idealu.

Wystarczy popatrzec na raporty na stronie bmw check, sam zanim kupilem swoje 645 wydalem kase na 4takie raporty, zazwyczaj pozorne igielki byly z powyrywanym zawieszeniem lub przebiegami 350-360tys km gdzie w ogloszeniu napisane bylo ze ma 90tys km....takze grubo sie zastanow i raczej zapomnij o m6 ponizej 100tys zl.

No właśnie mi coś też nie grało w tej M6, po prostu była podejrzana na pierwszy rzut oka...

Na M6 odkładam dopiero pieniążki (na razie jest 85tyś PLN), ale też nie chce 645 czy 650, po prostu musi być M6 :lol: :lol:

Myslicie, ze warto jest zainwestowac 500zl na szczegolowy raport? Te uszkodzenie spokojnie się zrobi w kwocie 30tyś (nawet może jeżeli nie robić w serwisie to coś zaoszczędze) bo na chwilę obecną wiem tyle, ze gosc dostal sporo kasy z AC i chce sie pozbyc tego auta bo i tak jak go sprzeda w tej cenie (55tyś) nie będzie stratny..

Ja to wiem, że M6 w bardzo dobrym stanie to kwota ~120tyś, jednak tutaj jest jednak trochę inna kwestia ale przed wyłożeniem 5stówek na raport wolę zaczerpnąć od Was darmowej porady ;-) Coś możecie więcej napisać? Może pojechać samemu najpierwi go obejrzeć (tylko co to da jak mechanikiem to ja nie jestem) albo poprosić o wycenę szkody wtedy będę wiedział co zostało dokładnie uszkodzone i będę mógł sobie zwizualizować koszta.. Mimo wszystko liczę na pomoc od Was, pozdrawiam :wink:

Opublikowano

Zapłać jakiemuś lokalnemu Zdzichowi-znawcy stówkę/dwie i pojedź z nim obadać auto.

Potem jak on będzie miał wątpliwości, a dalej będziesz zainteresowany po tym co znalazł to możesz pomyśleć o raporcie.

Opublikowano

Mam pytanko.

Czy w wersji 3.0 L przed liftem tez występował problem z rurką i uszczelniaczami?

 

Zamierzam kupić 630 i widziałem 2 opcje na allegro jak poniżej.

Czy ktos moze zna/sprawdzał pochodzenie i historię tych aut?

 

http://allegro.pl/bmw-630i-2005-bezwypadkowy-perfekcja-w-kazdym-calu-i6318404765.html#thumb/1

 

http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-6-630i-258-km-model-2007-bbs-20-ID6ymfS5.html

 

pozdrawiam

Bartek

Opublikowano

Nie, problem z "rurką" jest tylko w silnikach "v" z tego okresu.

Co do uszczelniaczy, to W silniku M54B30, jest to chyba jeszcze większy problem co w N62B44 (645), ale jeszcze dochodzi zbyt cienki pierścień "olejowy" na tłokach.

Miałem ten silnik w Z4 i przy upalaniu brał sporo oleju, a przy jeździe na trasie do 2krpm, nie brał jednak wcale

///M3T: 545KM 671Nm


Moje zabawki ;)

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=26716

Opublikowano

Dzięki za info.

A jak ogólnie oceniasz ten silnik?

Czy on tez nadaje się w dłuższe trasy i ewentualne zagazowanie?

Opublikowano
http://allegro.pl/bmw-630i-2005-bezwypa ... ml#thumb/1 to auto naszego kolegi z forum wiec mozesz go wypytac o wszystko :) w 630 to silnik n52b30 a nie m54 :wink: mialem taki i moge go polecic 258koni w e60 wysarczalo dobry olej w tym silniku to podstawa usowa dziwne cykanie silnika z lat 2005 do 2008 mają konstrukcyjną wadę głowicy a konkretniej nieprawidłową geometrię głowicy ze złą cyrkulacją oleju :wink: zagazowac mozesz bez problemu jego nastepca mial bezposredni wtrysk co kompilkuje sprawe :wink:

Czasem na drodze spotykam prawdziwych szalencow...

Pedza na złamanie karku i wbrew rozsadkowi...

Czasem naprawde ciezko ich wyprzedzic...

 

 

Moje 730d==>

 

Opublikowano

No właśnie mi coś też nie grało w tej M6, po prostu była podejrzana na pierwszy rzut oka...

Na M6 odkładam dopiero pieniążki (na razie jest 85tyś PLN), ale też nie chce 645 czy 650, po prostu musi być M6 :lol: :lol:

Myslicie, ze warto jest zainwestowac 500zl na szczegolowy raport? Te uszkodzenie spokojnie się zrobi w kwocie 30tyś (nawet może jeżeli nie robić w serwisie to coś zaoszczędze) bo na chwilę obecną wiem tyle, ze gosc dostal sporo kasy z AC i chce sie pozbyc tego auta bo i tak jak go sprzeda w tej cenie (55tyś) nie będzie stratny..

Ja to wiem, że M6 w bardzo dobrym stanie to kwota ~120tyś, jednak tutaj jest jednak trochę inna kwestia ale przed wyłożeniem 5stówek na raport wolę zaczerpnąć od Was darmowej porady ;-) Coś możecie więcej napisać? Może pojechać samemu najpierwi go obejrzeć (tylko co to da jak mechanikiem to ja nie jestem) albo poprosić o wycenę szkody wtedy będę wiedział co zostało dokładnie uszkodzone i będę mógł sobie zwizualizować koszta.. Mimo wszystko liczę na pomoc od Was, pozdrawiam :wink:

 

 

Aari,

 

jeżeli szukasz dobrej sztuki to może zastanowiłbym się nad sprzedażą swojej :lol: Co prawda nie M6 ale 650i całkowicie zrobiona na M. jedyna różnica to brak carbonowego dachu- masz za to piękny szklany :wink:

 

ps. fotki masz tutaj :) viewtopic.php?f=197&t=85260&start=45

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Przyjaciel mial to auto 645i pieknie brzmialo i pieknie jechalo!!! Tez chcialem ale po kilku jego awariach juz go nie chce!! Ceny zabijaja !! Nie mowie o zamiennikach bo to szmelc i tak zaraz sie zepsuje znowu! Koszty paliwa to jak dla mnie zaden koszt przy tym aucie! Jednak jak bedziesz kupowal to zwroc uwage czy nie cieknie olej z pod pokrywy zaworow bo koszt wymiany jest spory!! Tutaj w bmw Uk policzyli 1200 ale zalatwilismy u goscie co tam przcuje i wymienil za 500 u siebie pod domem. Kupa z tym roboty. Jak dla mnie za grubo jesli chodzi o wydatki ale wozek pener jest! Moja rada nie szukaj tanich egzemplarzy !! Bo bedzie bolalo!
" OD NADMIARU WIEDZY JESZCZE NIKT NIE UMARL" ALBERT EINSTEIN.....
Opublikowano

Słuchajcie jakiś czas temu napaliłem się na E63 ale to przygasło bo akurat były inne wydatki. Temat wrócił, a ja już mam kasę na auto na stole. Mam 12 tyś funtów przeznaczone na auto

Interesuje mnie 650i jak i również 645ci, a te tutaj zaczynają się od 5.5 tyś funtów z przebiegiem 170 000 MIL rocznik 2004. Ceny kończą się na 15 tyś na autach z przebiegiem 49 000 + program używanego auta BMW.

 

Sytuacja stała się dość poważna no bo wiadomo kasa na stole. Czytałem 6 stron tematów o tym silniku i jestem trochę rozczarowany ilością problemów. Szczególnie problem z rurą płynu chłodniczego w silniku.

Co polecacie i o co pytać poprzednich właścicieli?

Opublikowano
adventure, jak czytam Twojego posta to zastanawiam sie powaznie nad przeszloscia tej 6-ki. Tyle napraw to ja nie mialem we wszystkich swoich autach razem wzietych a jezdze od ponad 20-tu lat.

 

Przeszłość mojego auta nie ma nic do tego. Jest bezwypadkowe a przebieg udokumentowany na 100%. :cool2: Ja też nie wiem jak to jest że niektórym się nic zupełnie nie psuje. Zwłaszcza wirtualnym kolegom. Tylko powinszować. Dzisiaj czujniki RDC z powodu jak sądzę siarczystego mrozu (-6 stopni) po postoju wariowały ale wracały do normalności po paru kilometrach a tak poza tym wszystko jest idealnie.

 

Kotlet bo kotlet ale gdzie Ty masz RDC w E63/4 ??? Nie wprowadzaj ludzi w błąd.

No Limits With S2 Power

Audi S2 Coupe 414 KM 560 Nm, BMW 650i 367 KM 490 Nm, BMW HP4 193 KM 112 Nm :)

Opublikowano

pytaj o faktury za naprawy badz jakies kwity :D

Ja mam swojego od ponad pol roku i bez powaznych napraw uzbieralo sie pare tysi wiec watpie zeby ktos dluzej uzytkowal samochod i nic w nim nie robil ...

Masz te 12 tysi to szukaj tych drozszych...

Te 49000 to chyba w milach ?

Opublikowano

Stało się. 650i kupione 102 000 mil M pakiet

Tylko mi coś kabelek usb w schowku nie widzi pendriva. Jaki jest maksymalny rozmiar jaki obsługuje ten interfejs?

Opublikowano

No stary gratuluje nowej fury!! Jestem ciekawy ile Cie wykartkowali za insurance? ! Barbazyncy :lol: :lol: przebieg wiarygodny mysle!?!

Co do pytania to raczej nie slyszalem tego u mnie w e92 smiga 32g wiec mysle ze chyba nie ma znaczenia?! Szerokosci zycze i bez awaryjnych mil!!!

" OD NADMIARU WIEDZY JESZCZE NIKT NIE UMARL" ALBERT EINSTEIN.....
Opublikowano
Stało się. 650i kupione 102 000 mil M pakiet

Tylko mi coś kabelek usb w schowku nie widzi pendriva. Jaki jest maksymalny rozmiar jaki obsługuje ten interfejs?

Super, tak z ciekawosci ile Cie auto wynioslo na gotowo?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.